Pelkäätkö sotaa?
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein uppoa kolja tämä(kään). Sori siitä.
Mutta hei, juo lisää! Sen sä osaat. 😂
Oletpas peloissasi ja vähän surullinen cope :/ tiedät varsin hyvin että se tuleeko sotaa vai ei ei ole minusta kiinni
Ap
Voi konstantin, luuletko, että sua pidetään suomalaisena? :D
- eri
Täällä osa ajattelee, että sota josta puhutaan on rakkaan itänaapurin hyökkäys, ja osa taas ajattelee laajempaa, mieskiukkukohtauksen ja haavoittuneen egon aiheuttamaa ydinsotaa, mikä lopettaa kaiken ihmisuhon maapallolla.
En tippaakaan. Hämmentävää, kuinka hyvin sillä pelottelu uppoaa ihmisiin.
Itseni takia en pelkää, olen jo riittävän vanha lähteäkseni täältä vaikka sodan uhrina, mutta lasteni puolesta pelkään. Ei kovin hyvältä näytä heidän tulevaisuus, kun sotahullut ovat vallassa, ja sota voi syttyä minä päivänä tahansa.
Kuuleppas vanja. Sinun on syytä pelätä sotaa. Kohta politrukki kolkuttaa ovelle ja vie sinut Ukrainaan rynnäköimään kenttälapio kädessä
Vierailija kirjoitti:
Itseni takia en pelkää, olen jo riittävän vanha lähteäkseni täältä vaikka sodan uhrina, mutta lasteni puolesta pelkään. Ei kovin hyvältä näytä heidän tulevaisuus, kun sotahullut ovat vallassa, ja sota voi syttyä minä päivänä tahansa.
Ime tatti ii gor 🤪
Omasta puolestani en. Lasten puolesta kyllä.
Ai että mä hymyilen näille ryqqien onnettomille aloituksille!
Niistä saa aina päivän parhaat naurut!
Vierailija kirjoitti:
En pelkää. Sitä ei tule.
Näin se on.
Sotahysteriaa luodaan vain koska sillä rahastetaan.
En pelkää kun en itse voi vaikuttaa tuleeko se vai ei. Sitten toimitaan sen mukaan jos tulee. Onneksi asun vuokralla ja sukulaisia asuu muualla Euroopassa.
Vierailija kirjoitti:
Maailman talous on sekaisin. Meillä on tulossa suuri romahdus eli suurlama.
Voi tapahtua vain 3 asiaa:-Suurlama jolloin rikkaat ostaa halvalla ja talous korjaantuu
-3 maailmansota jolloin rikkaat rikastuu kun teollisuus kasvaa ja talous korjaantuu
-Great reset jolloin rikkaat antaa omaisuutta elvytyspaketteina sekä kaikki maat sopii miten paljon nollataan velkoja yhdessä.
Viimeisintä ei tule tapahtumaan koska rikkaat ei hyödy siitä.
Onpas ryzzzzällä jutut 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, meillä on suurempiakin uhkia.
Niinkuin?
Älypuhelimet, some, yhteiskunnallinen polarisaatio, sukupuolten eriytyminen toisistaan, matala syntyvyys, heikentyvä väestörakenne, huono taloustilanne, ilmastonmuutos, lukemisen vähentyminen.
Huono talous synnyttää noista valtaosan.
Vierailija kirjoitti:
En tippaakaan. Hämmentävää, kuinka hyvin sillä pelottelu uppoaa ihmisiin.
Islamisaatio on jo käynnissä,herätkää pahvit
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Pitäisi kai kiittää heitä - nauru kun pidentää ikää. :)
Vierailija kirjoitti:
Omasta puolestani en. Lasten puolesta kyllä.
Miksi turhaan? Itsehän teit lapset, tietäen miten epävakaa maailma on, ja miten yksi säälittävä mies voi tuhota meidät kaikki.
Et voi nyt katua, koska sinulla oli kaikki tieto jo siittäessäsi/siittyessäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Pitäisi kai kiittää heitä - nauru kun pidentää ikää. :)
Olette kyllä tuossa pelossanne jotenkin hellyyttäviä :/ tärisette varmaan tälläkin hetkellä
🥱 Etkö oikeasti enää muuta keksi? Juonut aivosi?
Kyllä minusta sotaa kuuluu pelätä, ei tosin ajatella jatkuvasti. Hyvin mahdollista tässä maailman tilanteessa, että joudumme sotaan. Eikä se ole sitten kivaa kenellekään.
vasilin luiskaotsaan ei mahdu muu kuin sota.🤣
Alkeelliset nilviäiset tykkäävät sotia, sivistynyt maailma elää aivan eri todellisuudessa. 🤗