Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Golden shower

Vierailija
25.06.2025 |

Oletko päässyt kokemaan tai haluaisitko kokea tämän?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. Antanut ja ottanut.

Vierailija
2/25 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole päässyt kokemaan, mutta kiihottaa ajatus, että nainen kusee munan päälle samalla kun runkkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päässyt kerran kokemaan. Istuin kylppärin nurkassa ja mies kusi päälleni pyynnöstäni. Tyydytin itseäni samalla ja sain mahtavan orgasmin. Toivottavasti vielä joskus saan samanlaista käsittelyä. N45

Vierailija
4/25 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen päässyt kerran kokemaan. Istuin kylppärin nurkassa ja mies kusi päälleni pyynnöstäni. Tyydytin itseäni samalla ja sain mahtavan orgasmin. Toivottavasti vielä joskus saan samanlaista käsittelyä. N45

Haluaisitko keskustella ks. aiheesta ja ehkä muustakin keskustelun avaajan kanssa. Olen mies

Vierailija
5/25 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen yhtä kiinnostunut saamaan, kuin antamaan. Toistaiseksi ei ole kuin kokemuksia kuin yksin touhutessa.

Iso haave olisi saada kusta naisen sisään, panon yhteydessä.

Vierailija
6/25 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut vastaanottajana.

Antavana osapuolena vielä kokematta

N36

Vierailija
7/25 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanu naiselta useasti! Ihanan lämmintä pissaa, suoraan suuhun ja naamalle. Sen jälkeen nuollu orgasmin. Todella kiihottavaa!

M44

Vierailija
8/25 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut vastaanottajana.

Antavana osapuolena vielä kokematta

N36

Ap: Haluaisitko viestitellä asiasta, tai muusta?

Vierailija
9/25 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti keskustelu heräisi henkiin. Kiinnostaa todella paljon. T. Mies

Vierailija
10/25 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultaisia suihkuja olen kokeillut ja kokenut monellakin tavalla sekä pissaajana, pissattavana että pissattajana. Nuorempana ja kokeilunhaluisena näitä tuli kokeiltua ehkä kymmenisen kertaa, mutta vakiorepertuaariin pissaleikit eivät ole jääneet. Sen verran kuitenkin, että voi sanoa tehneensä ja tietää tykkääkö vai ei.

Ensimmäisen kerran muistaa aina asiassa kuin asiassa. Olimme illan mittaan nauttineet viiniä hyvän ruoan ja elokuvan ohessa. Mieheni sanoi käyvänsä vessassa, mutta veikeä ilme kasvoillaan pyysikin minut mukaansa. Posket punoittaen - viinistä vai jännityksestä - hän pyysi minua pissattamaan itsensä. Mikäs siinä, suostuin. Pöntön edessä laskin housut alas ja otin hänen kalunsa esille. Sen verran tietämätön olin poikien pissikäytännöistä, että yksi tärkeä asia meinasi jäädä tekemättä. Miehellä on pitkä esinahka, joka ulottuu reilusti yli terskan. Hän vihjaisi, että se kannattaa vetää taakse, jotta virtsasuihku ei lähtisi roiskumaan ympäriinsä esinahan suulta. Ahaa, tein niin ja samalla tunsin peniksen hieman turpoavan kädessäni. Miehellä oli aluksi vähän vaikeuksia rentoutua, mutta hetken kuluttua pissa lorisi pönttöön. Suihkun ohjaileminen oli ihan lystiä. Kävin itsekin pissalla ja mies pyysi saada pyyhkiä minut sen jälkeen.

Seuraava kerta ja uusi kokemus tapahtui saunan yhteydessä pesuhuoneessa. Sanoin käyväni vessassa, mutta yllättäen mies kysyi, voisinko pissata hänen päälleen. Emmin ensin, mutta suostuin sitten. Mies asettui selälleen suihkuhuoneen lattialle. Kysyin, miten hän haluaa minun tekevän. Hän pyysi, että kyykistyn hänen ylleen ja annan tulla vatsalle ja rinnalle. Hajareisin pissasin ylös ja alas lantion liikkein ja sormin suihkua ohjaten. Mies kiihottui tilanteesta valtavasti ja jännältä se minustakin tuntui. Avasimme hanan ja ratsastin lämpimän vesisuihkun ropistessa päällemme.

Pissasuihkun maalina olen myös ollut, mutta se tunne ei ollut niin minun juttuni. Seisaaltaan suihkun alla mies pissi vartalolleni ja vesi huuhteli pissan saman tien pois.

Pissaleikit kuivuivat kokoon ajan mittaan. Uutuudenviehätys ja kielletyn hedelmän maku haihtuivat enkä etenkään minä ollut koskaan aloitteentekijä niihin huveihin. 

Vierailija
11/25 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kultaisia suihkuja olen kokeillut ja kokenut monellakin tavalla sekä pissaajana, pissattavana että pissattajana. Nuorempana ja kokeilunhaluisena näitä tuli kokeiltua ehkä kymmenisen kertaa, mutta vakiorepertuaariin pissaleikit eivät ole jääneet. Sen verran kuitenkin, että voi sanoa tehneensä ja tietää tykkääkö vai ei.

Ensimmäisen kerran muistaa aina asiassa kuin asiassa. Olimme illan mittaan nauttineet viiniä hyvän ruoan ja elokuvan ohessa. Mieheni sanoi käyvänsä vessassa, mutta veikeä ilme kasvoillaan pyysikin minut mukaansa. Posket punoittaen - viinistä vai jännityksestä - hän pyysi minua pissattamaan itsensä. Mikäs siinä, suostuin. Pöntön edessä laskin housut alas ja otin hänen kalunsa esille. Sen verran tietämätön olin poikien pissikäytännöistä, että yksi tärkeä asia meinasi jäädä tekemättä. Miehellä on pitkä esinahka, joka ulottuu reilusti yli terskan. Hän vihjaisi, että se kannattaa vetää taakse, jotta virtsasuihk

Kiitos viestistä.

Vierailija
12/25 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo tykkää pissata silloin kun hän ratsastaa päällä, samalla venyttäen sormilla pilluaan niin että lämmin pissa suihkuaa pitkin vatsaa, toisinaan jopa kaulalle asti. Joskus myös olen saanut pissasuihkun rintakehälle ja kasvoille. 

Minä taas olen saanut pissata suihinoton yhteydessä hänen suuhun, onhan se haastavaa ja vaatii hetken että saa tipat puristettua liikkeelle.

Olisko tänään taas pikku pissaleikit paikallaan, kun on saunakin lämmin? Kuka haluais mukaan? 

Vierailija
13/25 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on lällärikamaa, kunnon kakkaleikit on paljon mukavampia ja kaloreitakin saa huomattavasti enemmän.

Vierailija
14/25 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo tykkää pissata silloin kun hän ratsastaa päällä, samalla venyttäen sormilla pilluaan niin että lämmin pissa suihkuaa pitkin vatsaa, toisinaan jopa kaulalle asti. Joskus myös olen saanut pissasuihkun rintakehälle ja kasvoille. 

Minä taas olen saanut pissata suihinoton yhteydessä hänen suuhun, onhan se haastavaa ja vaatii hetken että saa tipat puristettua liikkeelle.

Olisko tänään taas pikku pissaleikit paikallaan, kun on saunakin lämmin? Kuka haluais mukaan? 

Täällä on mies, joka haluaisi mukaan. Ei vain taida olla logistisesti mahdollista.

Vierailija
15/25 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin saada naiselta kultaisen suihkun puoliso ei halua antaa oon 58 v mies toki voitais harrastaa muutakin seksiä suihkussa haluaisin et sen tekisit

Vierailija
16/25 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tätä tehdään bdsm-leikin yhteydessä, mutta ei muuten. On ihan parasta nöyryytystä kun ns. joutuu kiltisti kylppärin lattialla maaten tai polvillaan ottamaan dommaksi tälläytyneeltä tyttöystävältä pissit kasvoille, suuhun, ja päälle. Sen jälkeen puhtaaksi nuoleminen ja hänen jaloissaan makaaminen kun hän peseytyy ensin. Tämä on viimeisiä juttuja, joka tuli mukaan vakiona leikkiin. Kesti aika kauan ennen kuin uskallettiin kerran pikkumaistissa tunnustaa, että haluttaisi kokeilla. Onneksi niin kävi😄

Vierailija
17/25 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvissa kiihottaa kyllä. Haluaisin pissata mieheni penikselle samalla katsoen kun hän runkkaa sitä kiihkoissaan.

Vierailija
18/25 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ylempi kiihottaisi itseäni kovasti. Ehkä tänään kerron toiveestani vaimollr

Vierailija
19/25 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä ei se pissa siinä kiinnosta vaan se, että varsinkin ulkona kyykkivä tyttö esittelee kivasti siinä persettään ja tissejään. Tyttöystävä on ymmärtänyt tämän ja jos olemme ryhtymässä lempimään, niin hän pyytää minua ennen sitä mukaan vessaan, jos haluan katsella.

Vierailija
20/25 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko keskustella ks. aiheesta ja ehkä muustakin keskustelun avaajan kanssa. Olen mies

Haluan. Ota yhteyttä: tokyomail@hotmail.com

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi