Tänään iski vauvakuume...!
..Ja se ei enää tunnukaan yhtään hullummalta ajatukselta!! :) Olen 19- vuotias opiskelija tyttö ja olemme olleet poikaystäväni kanssa yhdessä yli vuoden. olemme muuttamassa yhteen, ihanaa!
Tänään sitten kävelin kaupungilla ja mitä näin ympärilläni? Mahoja, ihania pyöreitä massuja ja suloisia onnellisia vauveleita rattaissaan!! On se ajatus ennenkin käväissyt mielessä, että jos vahinko jostain syystä sattuu, niin pidän ehdottomasti lapsen, mutta nyt oikein tekisi mieli saada sellainen hyvältä tuoksuva käärö syliin. Tiedättehän miten ihanilta vauvat tuoksuu?
Itse olen onnellisessa asemassa, vanhemmillani on minun lisäksi kuusi lasta, olen itse vanhin ja tottunut käsittelemään lapsia a myös pieniä vauvoja. Kuitenkin ennen on tuntunut ettei perhe, lapset ym. kuulu minun suunnitelmiin, muta luulen sen johtuvan vain nyky-yhteiskunnan määräämistä normeista: ei korkeakouluopiskelija voi lasta kesken opiskelujen saada!? Onko kenelläkään samanlaisia äidillisiä tuntemuksia (nuoresta) iästä huolimatta? Luulen, että " miehestäni" tulisi ihana isä, mutta en uskalla puhua hänelle tästä, koska hän varmaankin vain kysyisi, että `mikäs aika kuukaudesta nyt on?´.Hmm..?