Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä minä teen kissalle väärin?

Vierailija
24.06.2025 |

Siivoaan kissanhiekkaa, annan säännöllisesti ruokaa, annan naksuja myös. Aina kuin menen kissan ohi niin rapsutan kissaa...

Mutta silti kissa maukuu minulle provosoivasti, ei tule kertaakaan minun vierelleni

Mitä minä teen väärin?

Pitääkö minun kaivaa hauta itselleni kissan takia?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kissa maukuu minulle provosoivasti."

Oletko varma? Et ehkä osaa tulkita kissasi äänensävyä.

Minä en voi mitään sille, minun omalle luonnolle että en siedä tämän kissan maukumista. Te ette voi muuttaa minua ja minun ei pidä muuttua, minä olen hyvä sellaisena kuin olen minun luonnon kanssa ja minä rakastan kissoja vaikka tämän ketjun lampaat väittäsi mitä tahansa niin he tulevat kusemaan omaan nilkkaan siitä että minä en kohtele kissoja mukamas hyvin tai että minussa on jotain vikaa eikä kissassa

Ap

Vierailija
22/41 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai sillä ole kipuja?  voi naukua siksikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissa vaistoaa ja haistaa, että olet kissavihamielinen henkilö. Hankitko kissan statusesineeksi, jotta saisit hyväksyntää muilta ihmisiltä?

Minä en ole kissavihamielinen, tämä kissa on ihmisvihamielinen

Etkö lukenut aloituksessa sitä että miten  hyvin pidän tästä kissasta huolta? Jos väität että minä olen kissavihamielinen niin sinä olet IdioottiLammas jonka paras kaveri on KusipääKäärme

VitunPaskiainenKusipää

Voit hoitaa hyvin, eihän tässä siitä olekaan kyse. Sisimmissäsi vihaat kissasi ja kissa tajuaa sen ja välttelee sinua. Kissa maukuu ja sinä kiehut ja löyhkäär  adrenaliilille. Anna kissa pois. Se on teille molemmille parempi. Ja

Vierailija
24/41 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään merkkejä siitä

Ap

Vierailija
25/41 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme kissaa ja niillä kaikilla on erilainen luonne. Yksi antaa vain ottaa syliin ja tulee kun kutsun sitä nimellä. Kaksi kyllä tulevat jalkoihin kiehnäämään mutta ei saa ottaa syliin ollenkaan. Tuntevat kyllä nimensä. Yksi kissa tulee kovasti puhumaan minulle ja naukuu kaikenlaista, sille laulan pikku pätkiä jostain lauluista ja sen korvat häälyy kovin innokkaasti kuunnellessa. Kyselen iltaisin kuulumisia kissoiltani, tykkäävät kun niille puhutaan. Asun maaseudulla ja kissat saa vapaasti liikkua, eivät mene koskaan tontilta ulos ja sitäpaitsi naapurit ovat kaukana ja kissanvihaajia eivät ole hekään. Kaikki kissani ovat naaraita ja leikattuja. 

Vierailija
26/41 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissa vaistoaa ja haistaa, että olet kissavihamielinen henkilö. Hankitko kissan statusesineeksi, jotta saisit hyväksyntää muilta ihmisiltä?

Etkö lukenut aloituksessa sitä että miten  hyvin pidän tästä kissasta huolta? Jos väität että minä olen kissavihamielinen niin sinä olet IdioottiLammas jonka paras kaveri on KusipääKäärme

VitunPaskiainenKusipää

Et ole ansainnut kissaasi. Kissasi vaistoaa aggressiivisuutesi. Siskollani on kissoja ja hellittelen niitä, miukumiseen vastaan puhumalla lempeästi. Tulevat kyllä tykö, mikäli kaipaavat silitystä tai rapsutusta. Nukkuvatkin vieressä, mikäli yövymme siellä.

Vierailija
27/41 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö siis vastaa kissallesi? Minä monta kertaa päivässä otan kisulin syliin ja jutellaan toisillemme

Vierailija
28/41 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VitunPaskiainenKusipää

Voit hoitaa hyvin, eihän tässä siitä olekaan kyse. Sisimmissäsi vihaat kissasi ja kissa tajuaa sen ja välttelee sinua. Kissa maukuu ja sinä kiehut ja löyhkäär  adrenaliilille. Anna kissa pois. Se on teille molemmille parempi. Ja

En minä vihaa sisimmässäni yhtään mitään muuta kuin valheita. Minä en vihaa sisimmässäni kissoja, se on kauheeta paskaa jos väität että vihaan sisimmässäni kissoja

Vierailija
29/41 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mitä kerrot kissasi hoidosta ei ole mitenkään erityisen hyvää hoitoa, vaan perustarpeiden tyydyttämistä.

Jotta voisit sanoa hoitavasi kissaasi erityisen hyvin sinun pitäisi leikittää sitä, ulkoiluttaa, käyttää eläinlääkärissä säännöllisesti.

Ilmeisesti sinulla ei ole mitään käsitystä kissoista yleensä, saati sitten tästä yksilöstä ja se erityistarpeista. Ehkä kannattaa etsiä sille uusi koti ja hankkia vaikka lelukissa tilalle.

Vierailija
30/41 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään merkkejä siitä

Ap

se jatkuva naukuminen voi olla merkki kivuista.

Vierailija
31/41 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö minun viljellä lupiineita nyt koska tämä kissa ei tule toimeen minun kanssani, pitäisikö minun viellä palkita itseni kannabiksella?

Ap

Vierailija
32/41 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa se kaipaisi toisen kissan seuraa. onko se leikattu?

Vierailija
33/41 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissat elävät tunteella eili anna rakkautta vaan enemmän hänen ehdoillaan. Kissata muistavat jos olet joskus raivonnut. Niiden tunteet rikkoutuvat.

MitenVitussa annan rakkautta kissalle joka provosoi kun yritän antaa rakkautta?

Hän aistii juuri tällaiset tunteet joita sinulla on nytkin. Siinä se menee pieleen hän aistii että et pidä aidosti.Kemiat pielessä. 

Vierailija
34/41 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissat elävät tunteella eili anna rakkautta vaan enemmän hänen ehdoillaan. Kissata muistavat jos olet joskus raivonnut. Niiden tunteet rikkoutuvat.

Hän aistii juuri tällaiset tunteet joita sinulla on nytkin. Siinä se menee pieleen hän aistii että et pidä aidosti.Kemiat pielessä. 

Paskaa

Vierailija
35/41 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jospa se kaipaisi toisen kissan seuraa. onko se leikattu?

Näinhän se on

Vierailija
36/41 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukson että rakastat kissaasi mutta hän haluaa muuta nyt elämäänsä- on onneton jotenkin. 

Vierailija
37/41 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selität kauheeta paskaa tunteista. Äsken rapsutin kissaa ja annoin hänelle ruokaa, kissa oli tuhannen iloinen.

Mistä näitä kauhean paskan jauhaajia oikein sikiää?

Vierailija
38/41 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukson että rakastat kissaasi mutta hän haluaa muuta nyt elämäänsä- on onneton jotenkin. 

Näinhän se on ja yritän juuri keksiä/oivaltaa tämän jotta kissalla olisi mukavempaa

Vierailija
39/41 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä kissa ei voi muuttaa nyt elämäänsä, hän haluaisi ulos mutta ei pääse. Minä en ole syyllinen kissan kurjaan oloon.

Jos joku väittää toisin niin on ite tunteeton paskiainen

Ap

Vierailija
40/41 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa provosoi koska ei pääse ulos, kissa maukuu sen takia provosoivalla tavalla, enkä minä voi päästää kissaa ulos ja kissa käyttäytyy itsepäisesti sen takia

Broblem solved, en voi myöskään olla koko ajan rapsuttamassa kissaa vaikka kissa haluaisi

Ap

En voi jatkuvasti rapsuttaa kissaa ja kuunnellaa maukumista siitä että kissa ei pääse ulos. Minä en ala palvomaan kissaa, se vasta tyhmää on, vähän samanlaista kuin jos rupeaisin viljelee lupiineita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi