Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Brunetet!!! Oletteko koskan blondanneet tukkaanne??

26.03.2007 |

Eli siis vaalentaneet tukkanne?

Itse ajattelin blondata kampaamossa, koska kaipaan näin keväällä jotain uutta ja räväkkää... vaatteita ei kannata ostaa, koska olen rv27, ja kenkiäkään ei kannata hankkia, kun jalat on ihan lättänät ja turvonneet.. mutta jotain uutta kaipaisin, ja olisi tosi kiva kokeilla blondia tukkaa!!

Kävin jo kampaamosta kyselemässä, mutta ajattelin vielä tiedustella täältä, että:

paljonko maksoi, millainen prosessi oli ja olitko tyytyväinen?

Kiitos!

ps. niin, mulla on lapaluihin ulottuva tummanruskea tukka, johon on vastikään tehty kerroksittainen leikkaus.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin ensimmäisen värjäyksen jälkeen koko kuontalo oli karseaa hamppua, hiuksesta tuli sellainen hapero, liimamainen ja venyvä. Viimeinen niitti oli se, että vaalean sijaan tukka olikin kusenkeltainen, joka hohti tietyssä valaistuksessa vihertävänä.

Siinä vaiheessa värjäsin ruskeaksi takaisin, kasvatin kaiken kökköhiuksen pois ja tein sen periaatepäätöksen, ettei enää koskaan kokoblondausta - vain raitoja.

Alunperin vaalennuksen tein melko lyhkäiseen tukkaan ja olin vaaleana muistaakseni 1,5v ajan. Myöhemmin kasvatin pitkän tukan.

Vierailija
2/4 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

periaatteessa värjättiin tyveä, mutta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on näyttävän näköinen.

Vierailija
4/4 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikea tukkani on kiiltävä, sileä ja paksu. Ei mikään sottainen halpahalliannelin tuulenpesä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi