Vanhempi mies?
Eli lyhykäisyydessään :
Olen 39v mies. Eronnut 10 vuotta sitten. Sen jälkeen pari vakavaa suhdetta. Yksi oma lapsi ( 16v tyttö , asuu luonani vuoroviikoin). Raha - asiat kondiksessa, alkoa ei erityisemmin kulu, asun vuokralla, perusharrastukset, ihan normiduuni sote-alalla.
Kuulemma olen "kivan näköinen".
Viimeiset viisi vuotta ollut ongelmana, että käytännössä kaikki naiset, jotka ovat minusta kiinnostuneita ovat 20-25 vuotiaita.
Miksi ihmeessä näin? Vastatkaa te naiset tähän.
En siis tinderöi, enkä ole muutenkaan pelkän seksin perässä.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, että mikä suhde?
Onko se sitten hyvä rakkaussuhde, jos arjesta vastaaminen kaadetaan tyystin toisen osapuolen niskaan?
Vieläpä siten, ettei toisen kantaa asiaan viitsitä edes tiedustella, eikä myöhemmin edes huomioida
Neljän vuoden ajan olin ELÄTTÄJÄ, tinkien omista menoista. Sitten oli pakko myöntää totuus. En minä ollut tasaveroinen kumppani, vaan ELÄTTÄJÄ.
Tästä suhteesta on jo kauan aikaa, mutta oli elämäni parhaita päätöksiä hyväksyä tosiasiat, ja jättää siipeilijä vastaamaan ihan itse omasta taloudestaan.
eli kyseessä on epäonnistunut rakkausuhde josta olet katkera. Siksi haluat haukkua ja halventaa koko parisuhde käytännön propaganda tyyliin koska olet onneton.
Mä en nyt ota mitään kantaa tähän järjestelyyn mutta mietin miksi kukaan maksaa useamman vuoden toisen elämistä jos ei siis ole hirveän rikas. Mä käyn päivätyössä aika pienipalkkaisessa hommassa enkä millään voisi hoitaa koko kämpän taloutta jos toinen olisi koko ajan työtön. Silloin pitäisi varmaan olla eri kämpät tai jotain.
Se varmaan ärsyttäisi jos itse kävisi töissä eikä toinen tekisi mitään. Eri juttu jos toinen tekisi kaikki kotihommat ja sitä palkkaa saisi enemmän töistä.
Kerrot päiväunesi nuorista naisista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
39v eronnut 10v sitten ja sen jälkeen kaksi vakavaa suhdetta?!
Ei kai kukaan täyspäinen nainen kiibnostu moisesta kukasta kukkaan hyppijästä?
T. Saman naisen kanssa viimeiset 25v, m42
Kruunun ansaitset! Oikein sädekehä loistaa!
Tökeröä pilkata kunnoitettavaa asiaa😡
Vierailija kirjoitti:
"kivan näköinen" on tässä varmaan se suurin kohteliaisuus, jonka olen ulkonäöstäni saanut.
Tiedän varsin hyvin, etten ole se komein tyyppi.
Muutenkaan en ole se tyyppi, joka vetoaa naisiin ulkoisesti. Tähän kun lisää hankalat työvuorot, niin luulisi ettei seuraa löydy kuin samanikäisten parista ja mahdollisesti samassa elämäntilanteessa olevista.
En siis millään muotoa voi itseäni kehua, muuta kuin ehkä siinä että olen aika turvallinen mies kaiken kaikkiaan. AP
Juu, tavallinen oman *yrpäsi ympärillä pyörivä itsereflektioon kykenemätön alempi olento.
Et vissiin tiedä, että tytöt tykkää kiusata setämiehiä. Te olette niin helposti vietävissä.
He ovat tietämättömiä, uteliaita ja kiinnostuneet ensisijaisesti rahoistasi. Me kolmekymppiset emme ole enää uteliaita ja emme siksi kiinnitä kaltaisiisi mitään huomiota, tiedämme jo mistä puusta olette veistetty.
20-25 naisissa on vielä hyviä etsimässä kunnollista parisuhdetta. Tätä vanhemmat hyvät ja kunnolliset naiset ovat onnellisesti parisuhteessa ja jäljellä vain itsensäetsijät, voimaantujat ja muut elämässä epäonnistuneet vaatimuksineen. Ota nuorempi nainen vain ja perusta hyvä perhe-elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän vanhempi mies on siitä kiva jos se on töissä, sil on kämpät, autot ja se yleensä tarjoo. Ärsyttävää deittailla oman ikäistä, jonka kanssa käydään aina se "mul ei oo rahaa/onks sul/kysyn porukoilta jos ne vippaa rahaa/autoa/onks käyty" -
keskustelu.
N21
Mene töihin ja hanki omat rahasi.
Sellaiset naiset jotka näin tekevät eivät sitten jakele pillu- tai kohtupalveluita vaan ostavat siemenen markkinoilta, eli varaudu yksinäiseen tai gay-elämäntapaan.
Niin mitä, ap?
On se naurettavaa, että kuvittelet sua huvikseen kiusaavien pikkutyttöjen olevan ihastuneita isänsä ikäiseen retkuun.
Olet ollut 10 vuotta yksin, joten et toki enää erota kuvitelmiasi todellisuudesta. Voit olla hyvin säilynyt ikäiseksesi mutta et todellakaan mikään trofee parikymppisille.
Tai ehkä niillä on kisa, kuka sekoittaa pään useammalta papparaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Ai, että mikä suhde?
Onko se sitten hyvä rakkaussuhde, jos arjesta vastaaminen kaadetaan tyystin toisen osapuolen niskaan?
Vieläpä siten, ettei toisen kantaa asiaan viitsitä edes tiedustella, eikä myöhemmin edes huomioida
Neljän vuoden ajan olin ELÄTTÄJÄ, tinkien omista menoista. Sitten oli pakko myöntää totuus. En minä ollut tasaveroinen kumppani, vaan ELÄTTÄJÄ.
Tästä suhteesta on jo kauan aikaa, mutta oli elämäni parhaita päätöksiä hyväksyä tosiasiat, ja jättää siipeilijä vastaamaan ihan itse omasta taloudestaan.
Ei vaan sinä pidit 4 vuotta prostituoitua.
Vierailija kirjoitti:
He ovat tietämättömiä, uteliaita ja kiinnostuneet ensisijaisesti rahoistasi. Me kolmekymppiset emme ole enää uteliaita ja emme siksi kiinnitä kaltaisiisi mitään huomiota, tiedämme jo mistä puusta olette veistetty.
Okei, nyt olisi sitten kiva tietää mistä puusta olen veistetty?
Rahaa minulla ei myöskään niin paljoa ole, että sillä pääsisin brassailemaan. Raha - asiat ovat kunnossa sillä mallilla, ettei velkaa ole.
Kolmikymppisiltä on toki tullut huomioita, mutta ei pidemmän tapailun merkeissä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"kivan näköinen" on tässä varmaan se suurin kohteliaisuus, jonka olen ulkonäöstäni saanut.
Tiedän varsin hyvin, etten ole se komein tyyppi.
Muutenkaan en ole se tyyppi, joka vetoaa naisiin ulkoisesti. Tähän kun lisää hankalat työvuorot, niin luulisi ettei seuraa löydy kuin samanikäisten parista ja mahdollisesti samassa elämäntilanteessa olevista.
En siis millään muotoa voi itseäni kehua, muuta kuin ehkä siinä että olen aika turvallinen mies kaiken kaikkiaan. AP
Juu, tavallinen oman *yrpäsi ympärillä pyörivä itsereflektioon kykenemätön alempi olento.
Et vissiin tiedä, että tytöt tykkää kiusata setämiehiä. Te olette niin helposti vietävissä.
Tiedäthän, että kantaa voi ottaa ihan asiallisesti, loukkaamatta toista?
Tiedän omat heikkouteni ihmisenä, ja olen niitä jopa työstänytkin tässä matkan varrella.
Tuon "kiusaaminen" on ihan oikea ilmiö, mutta ainakaan itse en ole kovinkaan helposti vietävissä. Mitään herutusta tms ei ole ollut, vaan ihan normaalia lähestymistä yms.
Sääli jos oma näkemyksesi nuorista naisista on noin kapea - alainen.
AP
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä, ap?
On se naurettavaa, että kuvittelet sua huvikseen kiusaavien pikkutyttöjen olevan ihastuneita isänsä ikäiseen retkuun.
Olet ollut 10 vuotta yksin, joten et toki enää erota kuvitelmiasi todellisuudesta. Voit olla hyvin säilynyt ikäiseksesi mutta et todellakaan mikään trofee parikymppisille.
Tai ehkä niillä on kisa, kuka sekoittaa pään useammalta papparaiselta.
Täsmennän : En ole todellakaan ollut 10 vuotta yksin.
Enkä myöskään kuvittele olevani mikään saalis parisuhdemarkkinoilla.
En myöskään kuvittele kenenkään olevan mitenkään ihastunut minuun, tiedostan ihan hyvin kaikki "kiusaamiset" yms.
Retkuksi en muuten itseäni millään tapaa miellä, en harrasta yhden illan juttuja, en erityisemmin käy viihteellä, enkä tykkää pelata mitään ihmissuhde - pelejä.
AP
Onko käytöksesi jotenkin erilaista nuorten ja omanikäisten kanssa? Ehkä olet rento ja hauska nuoremmille flirttaillessa mutta jos tapaat kiinnostavan omanikäisen uskoudut heille enemmän asioistasi ja sieltä tulee jotain punaisia lippuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
39v eronnut 10v sitten ja sen jälkeen kaksi vakavaa suhdetta?!
Ei kai kukaan täyspäinen nainen kiibnostu moisesta kukasta kukkaan hyppijästä?
T. Saman naisen kanssa viimeiset 25v, m42
Kruunun ansaitset! Oikein sädekehä loistaa!
Mäkkärin kultainen pahvikruunu !
Mitä täällä taas tapahtuu?
Miksi aloittajaa kohtaan on näin hyökkäävä asenne?
Itse voisin ihan hyvin ihastua vanhempaan mieheen. Ei rahan, ei elämänkokemuksen tai muunkaan vuoksi. Vaan siksi, että ihminen olisi ihana.
Kumman kyyninen asenne ihmisillä deittaaluun. En tiedä miksi AP löydä ikäistään seuraa, sitä kannattaa varmaan kysyä niiltä jotka tuntee livenä? Täältä et vastausta saa.
N27
Vierailija kirjoitti:
Onko käytöksesi jotenkin erilaista nuorten ja omanikäisten kanssa? Ehkä olet rento ja hauska nuoremmille flirttaillessa mutta jos tapaat kiinnostavan omanikäisen uskoudut heille enemmän asioistasi ja sieltä tulee jotain punaisia lippuja.
Tätä olen miettinyt, paljonkin. Olenkin ottanut tavaksi etten liikoja avaudu omista jutuistani heti alkuun.
Tuo flirttailu on jännä, sikäli etten omasta mielestäni hirveästi sitä harrasta.
Jutulle naiset ovat yleensä tulleet ihan harrastusten kautta, tai yhteisten tuttujen myötä.
Kiitän asiallisesta vastauksesta!
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, että mikä suhde?
Ei vaan sinä pidit 4 vuotta prostituoitua.
Jos kyseessä olisi prostituoitupalvelut, luulisi seksin sitten keskittyneen pelkkään naisen tyydytyksen saavuttamiseen eikä miehen itsekkääseen rynkytykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen miettinyt, paljonkin. Olenkin ottanut tavaksi etten liikoja avaudu omista jutuistani heti alkuun.
Tuo flirttailu on jännä, sikäli etten omasta mielestäni hirveästi sitä harrasta.
Jutulle naiset ovat yleensä tulleet ihan harrastusten kautta, tai yhteisten tuttujen myötä.
AP
Sinussa on jotain, mikä ajaa ikäisesi naiset pois. Oletko esim. ulosotossa tai puhutko lastesi äidistä epäkunnioittavasti?
Sinun ikäisiähän naisia vapautuu pitkistä liitoista pilvin pimein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Sinussa on jotain, mikä ajaa ikäisesi naiset pois. Oletko esim. ulosotossa tai puhutko lastesi äidistä epäkunnioittavasti?
Sinun ikäisiähän naisia vapautuu pitkist
Ei ole mitään tämmöistä. Talous kunnossa, ja tyttären äitiin erittäin asialliset välit. Aikoinaan kyettiin eroamaan tyylikkäästi.
Ehkäpä pitäisi olla yksinkertaisesti avoimempi ja aktiivisempi tuon seuran haun suhteen.
Omaikäisten kanssa haasteena ollut, että ne joista olen ollut kiinnostunut ovat joko varattuja ( tuolloin jätän heti rauhaan), tai sitten ei ole ollut sitä kuuluisaa kemiaa.
Pari tapausta ollut myös, jotka eivät pitäneet siitä, että tyttäreni asuu luonani vuoroviikoin.
AP
Näppärästi nyt vedät mutkat suoriksi, mutta ei se mitään.
Aikuisten ihmisten kypsään suhteeseen kuuluu nimittäin myös yhteisten asioiden hoitaminen, siihen ei toisesta osapuolesta tuolloin ollut.
Aika kauan yritin tsempata toista osapuolta, juurikin siksi kun välitin hänestä.
Toisen tukeminen takoudellisesti on täysin ok, jos toinen joutuu työttömäksi, tai vaikkapa opiskelee. Asia erikseen on loisiminen tms.
Jokainen toki tavallaan, mutta itse en koe mielekkäänä tehdä töitä ja huolehtia arjesta, toisen keskittyessä luuhaamiseen 24/7.
Tuolloin olin onneton, mutta en enää. Tätä nykyä olen suhteessa, jossa rahasta ei tarvitse kränätä.