Paras apu aamun löysään vatsaan?
Kommentit (27)
Kahvinjuonnin lopettaminen lopetti asmulöysyyden kohdallani. Ja kyllä, vain se YKSI kuppi päivässä teki vatsan asmuisin läysäksi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla auttoi siirtyminen kasvisruokaan ja vähentämällä kaikkea rasvankäyttöä.
Kasvisruoka tekee ripulin. Minkä värinen on vegaanin uloste?
Keltaista liejua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vi siblin on hyvä kuitu, vatsa toimii moitteettomasti.
ap:hän kysyi apua löysään vatsaan, V. auttaa pikemminkin päinvastoin. Kuin myös pellavansiemenet. Kysyin apteekissa tuota, niiin jos pellava auttaa, niin ei tarvitse syödä molempia.
Isä (taas) kertoi, juusto "kovettaa hänellä mahaa", sitä vois kokeilla. Juuston kg-hinta on aivan ...
Muuten, se on parempi löysä kuin liian kova - alkaa tekemään divertikkeleitä suoleen.
Niin joo, voi tietysti olla joku sairaus/bakteeri-infektio. Seuraile ja soita soteen.
Vi siblin ei löysytä vatsaa. Kuidut sitoo nesteen ja tasapainoittaa vatsan toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vi siblin on hyvä kuitu, vatsa toimii moitteettomasti.
ap:hän kysyi apua löysään vatsaan, V. auttaa pikemminkin päinvastoin. Kuin myös pellavansiemenet. Kysyin apteekissa tuota, niiin jos pellava auttaa, niin ei tarvitse syödä molempia.
Isä (taas) kertoi, juusto "kovettaa hänellä mahaa", sitä vois kokeilla. Juuston kg-hinta on aivan ...
Muuten, se on parempi löysä kuin liian kova - alkaa tekemään divertikkeleitä suoleen.
Niin joo, voi tietysti olla joku sairaus/bakteeri-infektio. Seuraile ja soita soteen.
Mulla auttoi kuitulisä, nimenomaan liukeneva kuitu. Pellavansiemen, chiansiemen ja psyllium ovat käytössä ja alkoivat auttaa parissa päivässä.
Kuitu sitoo nesteen
Syö illalla ruokalusikallinen mustikoita. Kun itse aloin syömään mustikoita illalla rahkan kera aamukakka muuttui löysästä kiinteäksi.
Varmaan elintapojen parantaminen auttaa.
Mutta sehän ei käy päinsä koska pakko saada herkutella ja vähän syödä tunteisiin, napostellakkin välillä.
Minulla auttoi siirtyminen kasvisruokaan ja vähentämällä kaikkea rasvankäyttöä.