Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juotteko kahvin mustana, jos maito on loppunut/sitä ei ole kylässä.

Vierailija
23.06.2025 |

Itse juon.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Pidän kahvista maidon kanssa mutta mustana ei mene. Mahani ei kestä mustaa kahvia tai teetä. Viitsi olla ripuloimassa vieraitten vessassa tuntikausia ;) 

Alapeukuttaja urbolla on ongelma ripulisuolistoni kanssa vaikka ei edes tunne minua? Pitää alapeuluttaa sen takia kun kerroin etten voi juoda mustaa kahvia? Nämä eivät aina ole mitään mielipideasioita, pyhä yksinkertaisuus sentään. 

Vierailija
22/26 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Pidän kahvista maidon kanssa mutta mustana ei mene. Mahani ei kestä mustaa kahvia tai teetä. Viitsi olla ripuloimassa vieraitten vessassa tuntikausia ;) 

Alapeukuttaja urbolla on ongelma ripulisuolistoni kanssa vaikka ei edes tunne minua? Pitää alapeuluttaa sen takia kun kerroin etten voi juoda mustaa kahvia? Nämä eivät aina ole mitään mielipideasioita, pyhä yksinkertaisuus sentään. 

No one gives a shit. Kukin alapeukuttaa mitä huvittaa, miten huvittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvää vastajauhetuista pavuista kunnon kahvikoneella keitettyä, niin makunon pehmeä ilman maitoakin.

Meillä maison käyttö väheni, kun hommattiin kunnollinen kahvikone vaikka papuina nykyisin extra dark.

Vierailija
24/26 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No one gives a shit. Kukin alapeukuttaa mitä huvittaa, miten huvittaa.

Kuka edes jää seurailemaan kommenttiensa peukutuksia? 

Vierailija
25/26 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
26/26 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ilman jos ei maitoa tarjolla. En oo niin kiinni kahvissa että mustana joisin.

Mutta rintamaidossa olet vielä kovasti kiinni :D

Vatsa ei vedä mustaa vaan pyrkii palauttamaan ja se on noloa. Mieluummin jätän väliin. Muuten en maitoa juo.