Usein AI chat gpt valehtelee!
Esim punta cana tai puerto ruco on muka hienoja paikkoja . Täyttää paskaa oli molemmat
Ja sitten valehteli päin naamaa että Onnibus kulkee Kajaaniin. Ei viddu muuten kulje enää
Täys paska koko ai chat homo
Kommentit (10)
Kysyin keljuillessani mitä mieltä chatgpt on kuulemastani huhusta että se hävisi shakkipelin Atari 2600:sta vastaan. Vastaus oli melko ylimielinen asenteeltaan, yritti vierittää syytä ihmisen harteille joka olisi toiminut välikappaleena Atarin ja tekoälyn välillä, itsekehua ja 8-bitti nostalgian alaspainamista.
Se mitään valehtele. koska valehtelu on tietoista ja tarkoitushakuista. Se on vain tyhmä ja tietämätön algoritmi, joka osaa höpistä tavalla joka antaa vaikutelman älykkyydestä.
Joo tyypillistä AI:ta. Ei kannata luottaa mihinkään mitä sanoo jos ei ite valmiiksi ymmärrä aihetta josta siltä kyselee.
Vierailija kirjoitti:
Se mitään valehtele. koska valehtelu on tietoista ja tarkoitushakuista. Se on vain tyhmä ja tietämätön algoritmi, joka osaa höpistä tavalla joka antaa vaikutelman älykkyydestä.
Ja siis tässä syy
Minä sanoin sille suorat sanat kun puhui valheita! Heti tuli anteeksipyyntöjä ja uutta tietoa. Tämän jälkeen taas samaan kysymykseen vastasi taas väärin ja sama jatkui looppina tunnin ajan
ja lisäksi antaa poliittisesti puolueellisia lausuntoja, tekoälyt ohjelmoidaan sen mukaan mitä rahastusagendoja tuetaan
En ymmärrä ihmisten kiinnostusta kysyä tekoälyltä. AI on Saatanasta.
Ei se lopulta ole kommari, vaikka se on ohjelmoitu intersektionaaliksi. Sen järki ja faktat iskee kuitenkin takaisin, ei se tyhmä ole.
Hyvä kun toisetkin alkavat huomata.
Luottaka omiin aivoihin, hakekaa itse tietoa, miksi teille tämmöoset lelut? Alzhaimeriako te itselle toivotte? Itse täyttyy ajatella, ei odotta, että joku muu sen poulestasi tekisi. Jos ei ole seuraa, menkää lenkkeilemaan, hölkkämään, tutustukaa jonkun kanssa. Mitä ihmetä teitä vaivaa, että tämmöisia hankite ja vielä luotate? Olkoon se nyt viimein hyvä läksy teille. Herätkää jo joskys tähään maailmaan. Hyvä että vielä huomasit! Enemmistö ei ole vielä edes huomannut ja luotta sokwasti edelleenkin siihen.