Vallan väärinkäytöstä
Kommentit (25)
Mielivaltainen, ennakoimaton. Ennakoitavissa oleva syrjintä on myös vallan väärinkäyttöä.
Joku voi vaikka toimia sugar daddyna töissä jos pääsee rekrytoimaan paljon ihmisiä. Yhtä hyvin nainen. Sitten vaan aina valitsee omia suosikkejaan tai yrittää perustella muiden suosikkien rekrytoimista. Ei väliä vaikka valitut olisivat kokemattomia.
Tunteiden perusteella rekrytoimista on kritisoitu. Ei merkitse mitään sellaisessa paikassa jossa nimenomaan ajatellaan että tunteisiin pohjautuva toimintatapa on myönteinen.
Vierailija kirjoitti:
Mielivaltainen, ennakoimaton. Ennakoitavissa oleva syrjintä on myös vallan väärinkäyttöä.
Joku voi vaikka toimia sugar daddyna töissä jos pääsee rekrytoimaan paljon ihmisiä. Yhtä hyvin nainen. Sitten vaan aina valitsee omia suosikkejaan tai yrittää perustella muiden suosikkien rekrytoimista. Ei väliä vaikka valitut olisivat kokemattomia.
Tunteiden perusteella rekrytoimista on kritisoitu. Ei merkitse mitään sellaisessa paikassa jossa nimenomaan ajatellaan että tunteisiin pohjautuva toimintatapa on myönteinen.
Onko Maiju sugarmama?
Vierailija kirjoitti:
Väärinkäytös on väärää käytöstä. Tietysti.
Tietysti.
Se että toimii tietoisesti väärin ja käyttää hyväkseen valtaansa.
Valta on kivaa vain silloin kun sitä käyttää väärin. Muuten se on pelkkää vastuuta.
Vallan väärinkäyttäjät ovat kovia yleensä hokemaan sitä, että he tuntevat paljon ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vallan väärinkäyttäjät ovat kovia yleensä hokemaan sitä, että he tuntevat paljon ihmisiä.
Juuh, vielä paljon vaikutusvaltaisia henkilöitä
Wikipedia:
Henkinen väkivalta eroaa riitelystä menemällä henkilökohtaisuuksiin, mikä on satuttavaa. Väkivaltainen ihmissuhde eroaa muista siinä, että uhri tuntee pelkoa tai uhkaa.[2] Henkisen väkivallan ytimessä on kontrolli ja vallankäyttö.
Vääristynyt vallankäyttö harvoin loppuu itsestään[2]. Jos henkisen väkivallan tekijä käyttäytyy muita ihmisiä kohtaan miellyttävästi, heidän voi olla vaikea uskoa uhrin kertomusta. On hyvä keskustella ja purkaa tilannetta jonkun luotettavan henkilön kanssa.[1]
Eristäminen on henkistä väkivaltaa, jossa tekijä kontrolloi tai mustamaalaa uhrin ihmissuhteita tai kieltää kokonaan muut ihmissuhteet, kuten ystävät, sukulaiset tai työtoverit, kieltämällä esimerkiksi töissäkäynnin.
Vierailija kirjoitti:
Valta on kivaa vain silloin kun sitä käyttää väärin. Muuten se on pelkkää vastuuta.
Kiitos kun kaltoinkohtelet lapsiani. Heillä olisi minua ikävä. Toivottavasti näet painajaisia niin unessa kuin valveilla.
Vierailija kirjoitti:
Sossut
Maksoin korvauksia siitä että lapseni (teini) manipuloitiin minua vastaan ja hän sai syyttää minua omista ongelmistansa johtuen. Vieläpä toisen huoltajan säestämänä, sen huoltajan jolta en vaatinut korvauksia kun hän pahoinpiteli minut enkä ole koskaan halunnut hänelle pahaa ja olen suojellut häntä aina kaikelta pahalta.
Toisten virheiden takia viattomat kärsivät. Kaltoinkohdellut häkkilinnut olisi päästettävä vapauteen sillä he kärsivät vapautensa riistosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sossut
Olin juuri aikeissa kirjottaa saman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sossut
Olin juuri aikeissa kirjottaa saman.
Kyllä ja tekevät sen käräjäoikeudenkin kanssa törkeän rumaa yhteistyötä. Syyttääkin saa mistä tahansa eikä ketään kiinnosta mikä on oikeasti totta, asioita ei siis pysty selvittämään oikealle tolalle.
Pois työstä kaikki jotka käyttävät valtaa väärin, eivät sovellu työhön.
Vierailija kirjoitti:
No jep!
Vallan väärinkäytös on sitä, että valtanpitäjää uskotaan ja luotetaan