IL: Nämä piirteet vanhemmissa miehissä saavat nuoret naiset kuumiksi
Hopeakettujen houkutus
- Vanhempi mies kiihottaa myös seksuaalisesti, kertoo Sofia, joka on suhteessa 23 vuotta itseään vanhemman miehen kanssa. Naiset kertovat nyt, mikä vanhemmissa miehissä kiehtoo. Muutama seikka tekee seksistä vanhemman miehen kanssa kuulemma erityisen nautinnollista.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/4b5fe219-1942-474f-a026-4b99714bd4bd
Kommentit (46)
Iltalehti pyörittää samoja juttujaan, olen nähnyt tuon jo aiemmin. Itse en ikinä sekaantuisi tuollaiseen vanhaan ukkoon, ei kiihota mitenkään rypyt ja vanhenemisen merkit. 🤭 Olen seurustellut ikäiseni tai nuorempien kanssa. On muuten tehnyt juttuja, joissa nuoret miehet kuolaa vanhempia naisia, joten noista jutuista on turha vetää suurien massojen mieltymyksiä. Se, että haluaa sekaantua mieheen tai naiseen, joka voisi olla oma vanhempi ikänsä puolesta, ei ole yleinen tai "luonnollinen" mieltymys niin kuin jotkut setämiehet yrittää uskotella istuen yksinäisenä netissä. 😅
Vierailija kirjoitti:
Iltalehti pyörittää samoja juttujaan, olen nähnyt tuon jo aiemmin. Itse en ikinä sekaantuisi tuollaiseen vanhaan ukkoon, ei kiihota mitenkään rypyt ja vanhenemisen merkit. 🤭 Olen seurustellut ikäiseni tai nuorempien kanssa. On muuten tehnyt juttuja, joissa nuoret miehet kuolaa vanhempia naisia, joten noista jutuista on turha vetää suurien massojen mieltymyksiä. Se, että haluaa sekaantua mieheen tai naiseen, joka voisi olla oma vanhempi ikänsä puolesta, ei ole yleinen tai "luonnollinen" mieltymys niin kuin jotkut setämiehet yrittää uskotella istuen yksinäisenä netissä. 😅
Mitä "sekaantumista" se on, jos se tapahtuu hyvässä yhteisymmärryksessä? Et vaan taida hyväksyä isoja ikäeroja, ja se mielipide sinulle suotakoon.
Vierailija kirjoitti:
"Asiat, joita hän osasi tehdä suullaan ja käsillään, olivat mielettömiä." 🥰
Kun osaiskin. 99% miehistä ei osaa eikä riipu iästä.
Jos haluaa pitkää seksielämää niin miksi ottaa vanhempi mies? Puhumattakaan terveysvaivoista jotka odottelevat nurkan takana..
Yksi tykkää äidistä, yksi tyttärestä ja yksi isästä, yksi pojasta. Osa taas siirtyy suoraan mummu ja vaari osastoon.
Jokaiselle löytyy, toisen yökkö on toisen lottovoitto.
Vierailija kirjoitti:
Osaa soittamalla varata dubain matkan ja maksaa kortilla vuittonin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei kaikkia naisia! Hyivittu.
Niinpä, palstamamammoja kiihottaa lukio-ikäiset nuoret miehet.
Vierailija kirjoitti:
Hyi, en ikinä olisi vanhan ukon kanssa.
Kuinka vanha on vanha ukko? Yli 30? Kuinka vanha itse olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten mielestä miesten pitää sängyssäkin tehdä kaikki ja kuitenkin uskovat että on tehty yhdessä ja tasapuolisesti 😅
Varttuneenpana miehenä seksi kestää pidempään. Voi polkaista nuorta naista vaikka kuinka reippaasti ja nalli ei pala niinkuin joskus nuorena. Muuta fyysisiä eroavaisuuksia nuoruuden seksikokemuksiin ei olekaan. M50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten mielestä miesten pitää sängyssäkin tehdä kaikki ja kuitenkin uskovat että on tehty yhdessä ja tasapuolisesti 😅
Tehdä kaikki? Yleensä on kyllä oletus että sängyssä saa suuta ja käsiä siinä missä muutakin, sultako ei siis saa?
Ja tässä tällaisen suhteen seuraus.
https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/fe341d36-d951-468f-b0…
Perversionsa kullakin. Hyvä seksi ei liity ikään mitenkään, ainoastaan yksilöön ja mieltymyksiin. Itse en haluaisi vanhaa miestä ihan jo pelkästään esteettisistä syistä, ei haluta minkäänlainen äijääntynyt olemus.
Vierailija kirjoitti:
Ja tässä tällaisen suhteen seuraus.
https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/fe341d36-d951-468f-b0…
Keksitty juttu, ei tuossa iässä enää karvoitus lisäänny. Ja mikä estää eroamasta, useimmitenhan naiset eroavat saman ikäisestäkin miehestä.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään. Vanhin on ollut 33.
N43