Onko ok, lukea viesti ja olla vastaamatta useampi päivä🤔
Mulla on kaveri, joka tekee tätä melkeinpä aina. Minun mielestä se on epäkohteliasta ja tulee fiilis, ettei ole tärkeä. Tapaamisissa joita on hänen kanssaan, niin vastailee muiden viesteihin kylläkin. Ei se mielestäni olisi liikaa vaadittu, että 5min tai alle käyttää vastaamiseen. Muutenkin viestitellään todella harvoin, niin vaikea ymmärtää
Kommentit (34)
Oliko viestissä kysymys? Vai oliko viesti meillä oli hauska juhannus ja kuva mökistä? Jälkimmäinen nyt ei mitään erityistä vastausta vaadi.
Voi jeesus, ihmisillä on muutakin elämää, kun miettiä ja naputella ap:n viestejä🙄
En yhtään ihmettele, että ap;n kaltaiselle viestihaukalle joku ei kiirehdi vastaamaan... todella rasittava lajike.
On suurimmaksi osaksi ok. Ainoastaan jos viesti on aikakrittiinen, niin sitten pitäisi vastata. Mutta jos vastailee viesteihin kun tapaatte, niin vähän ihmettelen. Ellei sitten ole tärkeitä viestejä vaikka kotoa. Riippuu siis ihan tilanteesta.
Minulla on neljä hyvää ystävää. En vastaa juuri koskaan heidän viesteihin heti eivätkä hekään vastaa minun viesteihin. Eri asia tietysti, jos he kysyvät jotain tai yritämme sopia tapaamista. En ole edes ajatellut, että viesteihin pitäisi vastata heti. Enkä odota heiltäkään niitä. Sitten on muutamia ns. tuttuja joiden kanssa viestittelemme harvemmin, heille vastaan yleensä viimeistään seuraavana päivänä ja niin tekevät hekin.
Oon todella huono vastaamaan viesteihin. Jos viestiin ei sisälly kysymystä, en vastaa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi alapeukuttaja lukea viestit ja olla vastaamatta😆
Mikä vastauspakko täällä on tuntemattomille?
Ei tietenkään täällä. Henkilö tekee sitä tutuilleen mahdollisesti ja siksi ei pitänyt aloituksesta
Vau, sinähän superanalyytikko olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis pitää olla hälytysvalmiudessa aina?
Ei ole pakko vastata heti, mutta on minusta reilua vastata jos viestit ehtii kuitenkin lukea. Nyt on mennyt jo useampi viikko, ettei ole vastannut
No ette te mitään läheisiä ole, jos viikkoja menee viestien välillä. Mikset kysy uudestaan?
Katson huvikseen miten pitkään kestää vastaaminen ja ei ole minun tehtäväni muistutella vastaamaan
Ei sitten varmaan ole kovin tärkeästä asiasta kysymys.
Jos asia häiritsee näin paljon ja haluat jatkaa kaverisuhdetta, kannattaa tästä tavasta huomauttaa kaverille ystävällisesti. Voi olla, ettei ole tietoinen käytöksestään ja sen vaikutuksesta sinuun. Jos vetää puheeksiottamisesta herneen nenään niin sitten kaveri vaihtoon.
Pidän erikoisena ajatusmallina passiivisesti pakottaa ketään vastaamaan viestiin "koska se tuli minulta". Jokainen päättää itse, haluaako vastata vai ei. Itse vastaan hitaasti/en ollenkaan rasittaville tai raskaille tyypeille.
Vierailija kirjoitti:
Joskus menee 6kk kun yks kaveri vastaa, se on hänen tyyli ja ei haittaa yhtään.
Ei kai tuollaisen ihmisen kanssa viestittelyssä ole mitään järkeä. Jättäisin laittamatta viestiä jos saisin vastauksen vasta jouluna.
Vierailija kirjoitti:
Oliko viestissä kysymys? Vai oliko viesti meillä oli hauska juhannus ja kuva mökistä? Jälkimmäinen nyt ei mitään erityistä vastausta vaadi.
Oli kysymys
Mä vastaan sitten kun ehdin. Saatan lukea viestin nopeasti vaikka kahvitauolla (käyn töissä), sitten saatan havahtua parin päivän päästä, että joku laittoi viestiä. Jotkut tyypi on sellaisia, ett he vaan jatkaa ja jatkaa viestittelyä, jos erehtyy vastaamaan heti.
Mä en jaksa näpytellä puhelinta koko ajan, saattaa mennä päiviä, että vastaan vaan tärkeisiin viesteihin ja puhelin voi olla koko päivän jossain pöydällä enkä edes vilkaisekaan sitä.
Whatsappiin olen jo aika päivää sitten laittanut asetukset niin, ettei kukaan pääse kyttämään milloin olen ollut paikalla tai lukenut viestit.
On ok.