Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paino junnaa paikallaan, apua kaivataan!!

Vierailija
26.03.2007 |

Miten ton painon saisi taas tippumaan.. Syön 4 ateriaa päivässä, aamupala, ruoka, välipala ja iltapala ja jos en käy salilla niin paino tippuukin mutta kun käyn salilla 3*45min viikossa niin paino ei laske tai jopa nousee...

Ja pyöräilen vähintään tunnin viikossa.

Siis johtuuko tämä siitä että nestettä kertyy kehooni vain mistä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea vastata kun en tiedä yhtään mitä syöt.

Vierailija
2/9 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala, real jossa rasvaa ja 1 siivu 17% juustoa ja kaksi kuppia kahvia maidolla

Ruoka, makarooni ja jauhelihaa n.2dl ja ehkä yksi siivu leipää jossa vähän rasvaa päällä sekä 2dl rasvatonta maitoa (vihanneksia)

Välipalaksi, banaani tai pieni proteiini patukka

Iltapala, sämpylä jossa rasvaa ja 2 viipaletta 17% juustoa

Ja paljon vettä..

Paino on siis 58kg eikä tipu!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua mistä on kyse, aina olen saanut pari kiloa tosi helposti pois, nyt en millään! Olen yrittänyt jopa nutrilettia, ja sekään ei auta!! Onko tosiaan ikä tehnyt tehtävänsä (37), ja aineenvaihdunta on vaan jotenkin totaalisesti muuttunut?? Syön ihan kuten aina ennenkin, olen tosi tarkka, en syö herkkuja lainkaan. Ja paino ei vaan tipu...

Vierailija
4/9 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kannattaisi ehkä seurata edistymistä ennemmin mittanauhalla kuin vaakaan tuijottamisella.

Vierailija
5/9 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei taida oikein olla kokemusta mitä olet tekemässä?! Miten olisi vähärasvainen kinkku ja vihannekset?

Vierailija
6/9 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/9 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli syötkö ihan liian vähän.

Vierailija
8/9 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos 58kg on sulle ylipainoa, olet varmaan kääpiö.

Vierailija
9/9 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nythän sulla jää päivällinen kokonaan pois... eli syö aamiainen (vaikka tuo mitä syötkin), lounas (vaikkapa joku kanasalaatti), välipala (vaikkapa kuten nytkin teet), päivällinen (esim. lohta ja vihanneksia) ja iltapala (esim. hedelmäsalaattia). Älä liiku liian kovaa, vaan mieluummin varovaisesti (tee vaikka vaan kävelylenkkejä). Juo paljon vettä (kuten teetkin). Kerran viikossa voit syödä vähän herkkujakin. Yritä laskea, että kalorit jäisi alle 1200.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme