Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilta-Sanomat esittelee Paulin esimerkkinä siitä että "tavismies" voi saada maailman halutuimman naisen. Hän on 198 cm rikas julkkis.

Vierailija
21.06.2025 |

22-vuotias Paul Skenes on noussut Yhdysvaltojen urheilumaailman tähdeksi: hän on huippulahjakas baseball-syöttäjä, joka sai yli 8 miljoonan dollarin sopimuksen ja seurustelee somesensaatio Olivia Dunnen kanssa. Vain pari vuotta sitten hän oli tavallinen kadetti ilmavoimissa. Nyt hän asuu hulppeasti, heittää 161 km/h syöttöjä ja poseeraa muotilehdissä. Media kuvaa häntä "tavallisena jätkänä", joka vain sattui nousemaan huipulle, vaikka elämäntarina on kaikkea muuta kuin tavallinen.

Ja sitten meille myydään tätä tarinaa siitä, kuinka ihan tavallinen Pauli nousi tähteyteen. Paitsi että ei noussut. Hän on 198-senttinen sotakoulutuksen saanut superkeho, joka heittää palloa kovempaa kuin kukaan. Hän seurustelee TikTok-miljonäärin kanssa, jonka "opiskelu" on lähinnä mediaesityksiä tekoälystä. Kumpikaan heistä ei ole koskaan ollut "tavallinen", eikä tämä ole tarina taviksesta, vaan yhdestä prosentista, joka saa kaiken.

Miksi meille edelleen esitetään, että tällaiset sadut olisivat jotenkin realistisia? Mihin katosi rehellinen puhe siitä, miten paljon rahaa, asemaa ja ulkonäköä tarvitaan menestymiseen?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän tuo mikään tavismies ole. Naama voi olla keskiverto mutta sitten on niitä muita avuja. 

Ja varmaan luonnekin ratkaisee. Dunne saisi kenet vaan, mutta halusi Skenesin. 

Case closed. 

Kukaan ei saa ketä tahansa.

Vierailija
42/56 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea nuorelle parille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkisnaisista täytyy sanoa oikeasti hyväksi esimerkiksi Dallas Cowboysin Reese. Superkaunis nainen, Miss Florida, huipputanssija, fiksu, menestyvä, ja mielettömän mukavan oloinen. Ja mies on harvinaisen tavallinen tavis. Kiltin oloinen, mutta tavallinen. 

Vierailija
44/56 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkkisnaisista täytyy sanoa oikeasti hyväksi esimerkiksi Dallas Cowboysin Reese. Superkaunis nainen, Miss Florida, huipputanssija, fiksu, menestyvä, ja mielettömän mukavan oloinen. Ja mies on harvinaisen tavallinen tavis. Kiltin oloinen, mutta tavallinen. 

Täysin tuntematon mulle, mutta googlasin pariskunnan ja hehän ovat naimanaamat. He ovat niin samannäköisiä, että voisivat olla sisarukset. Pitkähkö nenä, sama kasvojen muoto, miehen kasvot vain ovat pyöreämmät.

Vierailija
45/56 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin tuntematon mulle, mutta googlasin pariskunnan ja hehän ovat naimanaamat. He ovat niin samannäköisiä, että voisivat olla sisarukset. Pitkähkö nenä, sama kasvojen muoto, miehen kasvot vain ovat pyöreämmät.

Hyvin ohuet huulet ja samanlainen hymy myös, jos mies on Will nimeltään. Katsoin tavallista journalistista kuvaa, ei photoshopattua.

Vierailija
46/56 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paulin tyttöystävä on myös aika tavallisen näköinen nainen. Kilo meikkiä naamassa+muut keinotekoiset ehostukset eivät ole yhtä kuin naisen luonnollinen ulkonäkö. 

En ole rikas, kuuluisa ja pitkä niin kuin Paul (joskin olen tosin paremman näköinen muuten) ja minulla on ollut kauniimpia naisia. 

Tulihan se sieltä, että Dunne on tavisnainen :)   On maajoukkuetason voimistelija joka lopetti uransa vähän aikaa sitten.

Puhuinko minä Dunnen urasta? EN. Puhuinko Dunnen ulkonäöstä? KYLLÄ. Osaatko lainkaan lukea? Jälleen kerran, Dunne on hyvännäköinen, mutta vastaavasti hyvännäköisiä naisia näkee kaupungilla kuljeskellessa. Ei mitään ihmeellistä. 

Vierailija
47/56 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, minä näen vaan tavallisen nuoren parin. 

Ja miksi alapeukut? Tällaisia pareja on joka lukiossa. En ymmärrä nyt.

Vierailija
48/56 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, minä näen vaan tavallisen nuoren parin. 

Ja miksi alapeukut? Tällaisia pareja on joka lukiossa. En ymmärrä nyt.

Hyvännäköinen pariskunta löytyy joka lukiosta, mutta ei baseball-tähteä tai tyttöä, jolla on lähes viisi miljoonaa seuraajaa ig:ssä.

Turha klikkiotsikko kyllä.

Vierailija
49/56 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paulin tyttöystävä on myös aika tavallisen näköinen nainen. Kilo meikkiä naamassa+muut keinotekoiset ehostukset eivät ole yhtä kuin naisen luonnollinen ulkonäkö. 

En ole rikas, kuuluisa ja pitkä niin kuin Paul (joskin olen tosin paremman näköinen muuten) ja minulla on ollut kauniimpia naisia. 

Tulihan se sieltä, että Dunne on tavisnainen :)   On maajoukkuetason voimistelija joka lopetti uransa vähän aikaa sitten.

Puhuinko minä Dunnen urasta? EN. Puhuinko Dunnen ulkonäöstä? KYLLÄ. Osaatko lainkaan lukea? Jälleen kerran, Dunne on hyvännäköinen, mutta vastaavasti hyvännäköisiä naisia näkee kaupungilla kuljeskellessa. Ei mitään ihmeellistä. 

Hyvännäköinen ei ole tavallisen näköinen. eri

Vierailija
50/56 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Vtun ruma jätkä, eli rahojen ja statuksen kanssa taviksen tasoa. Pituudella nyt ei ole mitään lisäarvoa. 

Vierailija
51/56 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyyyyuu, kyllä naiset on kranttuja, kun maailman halutuin nainen ei halua olla suomalaisen, epäsosiaalisen, työttömöm, kouluttamattoman, mt-ongelmien takia sairaseläkkeellä olevan, keski-ikäisen setämiehen kanssa.

Vierailija
52/56 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin Pauli on kuin kuka tahansa meistä, keppanaa ja grillimakkaraa marketista Toyota Celicallaan hakevasta nörtistä, farkut puoliperseessä roikkuen, ja massu tursuttamassa vyön yli.

Mutta sitä en ole ikinä kuullut, että miten mitataan naisen haluttavuus koko maailman tasolla? Miten valikoituu maailman haluttavimmaksi naiseksi? Ja onko sillä haluttavuudella jokin yksikkö? Niin kuin sähköä mitataan voltteina ja ampeereina, tai pituutta metreinä?

Vierailija
53/56 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköinen ei ole tavallisen näköinen. eri

Tuo on puhtaasti subjektiivinen mielipiteesi.

Vierailija
54/56 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakin Pauli on kuin kuka tahansa meistä, keppanaa ja grillimakkaraa marketista Toyota Celicallaan hakevasta nörtistä, farkut puoliperseessä roikkuen, ja massu tursuttamassa vyön yli.

Mutta sitä en ole ikinä kuullut, että miten mitataan naisen haluttavuus koko maailman tasolla? Miten valikoituu maailman haluttavimmaksi naiseksi? Ja onko sillä haluttavuudella jokin yksikkö? Niin kuin sähköä mitataan voltteina ja ampeereina, tai pituutta metreinä?

Tavis on maailman halutuin, sillä logiikalla varmaan.

Vierailija
55/56 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
56/56 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jäyhässä ja hiljaisessa Skenesissä oli jotain mystistä. Baseballpelaaja oli suurin piirtein ainoa koko kampuksella, joka ei seurannut Dunnea sosiaalisessa mediassa."

Tää toimii hyvin, jos on kaksimetrinen lihaskimppu. 

Jos olisi ollut hiljainen tavis, tyttö ei olisi ehkä huomannut, ettei kaveri seuraa häntä somessa, eikä muutenkaan kiinnittänyt mitään huomiota...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä