Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saa itselleen terveellisesti lisää painoa?

Vierailija
21.06.2025 |

Suunnilleen 5 kg olisi sopiva määrä. Lihastenkasvatusprojekti on meneillään, mutta sen myötä hävisi ne vähäisetkin rasvat kehosta. En oikein jaksa syödä niin paljon kuin pitäisi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/7 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin tapa on hyvät rasvat. Esimerkiksi öljyt ja pähkinät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata rasvaa kerryttää elimistöön ellei ole joku hätä. Rasvaton lihasmassa voi olla mitä järkevästi tavoitellaan. Proteiinia olisi hyvä saada tarpeeksi. Rasvaton raejuusto ihan hyvä ollut itelle. Muuten olen ruokavalion koostanut terveys edellä ja on marjoja, hedelmiä, kasviksia. Terveys on kuntoilussa tärkeintä ja näyttävä kroppa sivutuote.

Vierailija
4/7 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpoin tapa on hyvät rasvat. Esimerkiksi öljyt ja pähkinät.

Tämä. Lorauta siihen salaattiin KUNNOLLA öljyä. Joka päivä.

Vierailija
5/7 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan pähkinät on hyvä proteiinin ja rasvan lähde. Etenkin saksanpähkinäöljy sopii hyvin ja täydentää oliiviöljyä.

Syötkö lihaa, kalaa ja kananmuna tarpeeksi? Liikaa ei toki kannata ja kolesterolia on hyvä seurata. 

Kasvisvaihtoehtona on vaikka hummus jota on helppo itsekin tehdä. 

On tietysti hyvä jatkaa lihasvoiman harjoittamista.

Ja sitten on tietysti hyvä muistaa että vaikka muilla on liikaakin painoa ei kaikilla tarvitse olla. Mihin tuo 5kg perustuu? Tarvitsetko sitä välttämättä?

Vierailija
6/7 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata rasvaa kerryttää elimistöön ellei ole joku hätä. Rasvaton lihasmassa voi olla mitä järkevästi tavoitellaan. Proteiinia olisi hyvä saada tarpeeksi. Rasvaton raejuusto ihan hyvä ollut itelle. Muuten olen ruokavalion koostanut terveys edellä ja on marjoja, hedelmiä, kasviksia. Terveys on kuntoilussa tärkeintä ja näyttävä kroppa sivutuote.

Mulle on inbodyn yhteydessä sanottu että mulla on liian vähän rasvaa. 

Kai sekin on siis mahdollista? 

Vierailija
7/7 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan pähkinät on hyvä proteiinin ja rasvan lähde. Etenkin saksanpähkinäöljy sopii hyvin ja täydentää oliiviöljyä.

Syötkö lihaa, kalaa ja kananmuna tarpeeksi? Liikaa ei toki kannata ja kolesterolia on hyvä seurata. 

Kasvisvaihtoehtona on vaikka hummus jota on helppo itsekin tehdä. 

On tietysti hyvä jatkaa lihasvoiman harjoittamista.

Ja sitten on tietysti hyvä muistaa että vaikka muilla on liikaakin painoa ei kaikilla tarvitse olla. Mihin tuo 5kg perustuu? Tarvitsetko sitä välttämättä?

Tarvitsen rinnat, joten on välttämätöntä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi