Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin että olisi enemmän esillä juhannuksen vietto muuten kuin mökillä. Kaupungissa, lähiöissä, kotona

Vierailija
20.06.2025 |

Tylsää kuinka mökkeilyä korostetaan ja muuta vaihtoehtoa pidetään kuin jonkinlaisena pettymyksenä, mitä osa jopa häpeää.

Ravintoloiden terassit on auki, maauimalat on auki, ihmiset käyvät jumpassa ja kyläilevät. Moni on töissä.

Hiiteen kuvasto, että kaikki olisivat mökillä. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin se juhannus on tänä vuonna?

Vierailija
2/7 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut häpeää, että minulla ei ole mökkiä. Olen joutunut opiskelemaan uutta ammattia ja se vie rahaa. Tuntuu, että olen epäonnistunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ei viihdy mökillä eikä halua pihapuuhia ja puhdetöitä

Vierailija
4/7 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut häpeää, että minulla ei ole mökkiä. Olen joutunut opiskelemaan uutta ammattia ja se vie rahaa. Tuntuu, että olen epäonnistunut. 

Katso Fakta homma -leffa niin saat aidon maalaisten juhannuskokemuksen eikä tarvitse ostaa omaa mökkiä.

Vierailija
5/7 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, itsekään en todellakaan kaipaa yhtenäiskulttuuri-Suomea jossa kaikilla piti olla sähkötön kesämökki tai jos ei ollut, niin sitten jussia piti lähteä juhlimaan jättifestareille Mustikkamaalle tai Aavasakaan, päätähtenä "loisti" mm. Songilo-orkesteri tai muu vastaava humppahömppäyhtye. Juhannuksessa oli samanlainen ahdistava tunnelma kuin joulussa. Mitään erilaisia elämäntyylejä ei hyväksytty. Minuakin paheksuttiin jos olin sairaalassa työvuorossa pyhinä. No kuka ne kännitappeluiden uhrit olisi hoitanut sitten?

Jokainen viettäkööt juhannusta tavallaan, ja eläkööt elämäänsä tavallaan.

Vierailija
6/7 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kaupunkijuhannus best. Just tuun bussillla töistä (kantakaupungin sisällä) ja tää on täynnä Kaivariin menijöitä. 

Vierailija
7/7 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me ollaan kotona. On saunottu, uitu, savustettu kalaa, nostettu perunaa, nautittu alkoholia, kohta nuotio ja grillimakkarat, jääkaapissa on mansikoita... Nää ny kuuluu juhannukseen, en osaisi olla ilman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän