Ei tästä tule mitään, kun yritän laittaa kännissä pussilakanaa 😐
Tulin siis reissusta ja nyt yritän pedata petiäni. Onhan tää nyt helvetin hankalaa, kun se on vaikeaa selvinkin päin.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Kumpoo out varanna kokkoon
En minä jaksa nyt edes ajatella. Eilen pidettiin juhannus ja se riitti.
- ap
Ja tämän vuoksi, lapset, me vaihdamme lakanat ennen kuin korkkaamme.
Hyvää juhannusta, känninen ap ja muutkin mammat!
Äläs san nääs mullaki oli kinkkinen tilanne kun pyörätuolissa istuva asiakas seurasi hymyillen touhujani. Yritin nääs ensimmäistä kertaa vetää vaahtomuovipatjan päälle muotoon ommeltua froteekuminauhapainajaista.
-Kylmät kädet
Mutta tänne pystyt kirjoittamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kömmin tuossa tilanteessa vain sikiö asentoon murjottamaan lakanan sisään
Humalassa ei osaa pois lakanan sisältä ja tukehtuu!
Niinhän tässä vielä käy. Eih! Nukun sohvalla.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Jos pussilakanan vaihto ei onnistu, et ole kännissä, vaan tolkuttomassa humalassa eli alkoholimyrkytystilassa.
Kirjoittaa kuitenkin täysin puhdasta tekstiä
Vierailija kirjoitti:
Mutta tänne pystyt kirjoittamaan?
Justhan sen kerroin.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakanat on yleensä puuvillaa, ei muovia. Ne hengittää kyllä. Toki sitten jos on tilannut jostain Temusta, niin saattaa olla toki muoviakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pussilakanan vaihto ei onnistu, et ole kännissä, vaan tolkuttomassa humalassa eli alkoholimyrkytystilassa.
Kertoi, miksi kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kompassi mukaan lakanan sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule. En ole ap, mutta tuhdissa humalassa tulee kymmensormijärjestelmällä täysin koherenttia, virheetöntä tekstiä minultakin. Joillakin meistä kai etanoli ei vaikuta kielellisiin kykyihin tai hienomotoriikkaan ennen kuin vasta sammuessa.
Sitten kun luen seuraavana päivänä mitä tuli kirjoitettua, yllätyn, koska en yhtään muista mitä tuli sanottua, mutta se on silti ihan järkevän kuuloista eikä yhtään ainutta kirjoitusvirhettä. Siis paljon jälkeen sen pisteen, jolloin muisti menee. Friikki mikä friikki. Ehkä kontrollifriikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule. En ole ap, mutta tuhdissa humalassa tulee kymmensormijärjestelmällä täysin koherenttia, virheetöntä tekstiä minultakin. Joillakin meistä kai etanoli ei vaikuta kielellisiin kykyihin tai hienomotoriikkaan ennen kuin vasta sammuessa.
Sitten kun luen seuraavana päivänä mitä tuli kirjoitettua, yllätyn, koska en yhtään muista mitä tuli sanottua, mutta se on silti ihan järkevän kuuloista eikä yhtään ainutta kirjoitusvirhettä. Siis paljon jälkeen sen pisteen, jolloin muisti menee. Friikki mikä friikki. Ehkä kontrollifriikki.
Just näin minullakin.
- ap
Sama täällä, nettiystäväni sai minut puhuttua videopuheluun ja oli ihan järkyttynyt miten humalassa olin vaikka kirjoitin vielä hyvää englantia xD
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, nettiystäväni sai minut puhuttua videopuheluun ja oli ihan järkyttynyt miten humalassa olin vaikka kirjoitin vielä hyvää englantia xD
Mä olen itse asiassa haastanut mun irlantilaisen nettiystävän juomakilpailuun, ja siinä nähtiin, että minä kirjoitan parempaa englantia kuin hän, vaikka ollaan yhtä humalassa. Ja selvin päin hän kyllä osasi kirjoittaa, ei siis ollut mikään amerikkalainen magatti.
Vierailija kirjoitti:
Pitikö videopuhelussa kirjoittaa?
Joko lakana vaihtui, Ap?
*nopsa palstacurcs*
👋🍀💛
Heips kukkuu ja pois..
x
Vierailija kirjoitti:
Joko lakana vaihtui, Ap?
*nopsa palstacurcs*
👋🍀💛
Heips kukkuu ja pois..
x
No ei. Jätän sen taistelun huomiseen.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitikö videopuhelussa kirjoittaa?
No ei tietenkään, mutta oli aina ennen luullut minun liioittelevan, kun olin sanonut olevani itsekin humalassa, koska se ei näkynyt kirjoitustyylissäni, mutta videopuhelussa hän näki että kyllä olin todella tukevassa humalassa, siitä huolimatta että kirjoitin ihan hyvin.
Samaa täältä, ja vielä päälle Jumalattaren siunausta!