Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhumattomuus

Vierailija
20.06.2025 |

Parisuhteessa onko kokemusta ?  Miten suhde toimii jos ei puhuta ? Kaikki menee toisen ehdoilla muutenkin. Tapaamiset yms. 

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten suhteessa ollaan jos ei puhuta ?  

Ei sitäkään vähää että mitä tekee juhannuksena ? 

Eikö tuo ole toisen mitätöintiä ja aliarvodtamista ? 

Vierailija
22/44 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän määrittää kaiken suhteessa yksin.    En ymmärrä häntä ollenkaan. olen yrittänyt näyttää tunteeni olla hyvä ymmärtää ja olla vuorovaikutuksessa .... Hän vaikenee alun ihanuuden jälkeen . En edes tiedä olenko seksi ystävyys vai rakkaussuhteessa.  Rakastan itse mutta entä hän ?    

usko käytöstä, älä sanoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa puhua, puhu kaikesta ja vaikka toisen puolesta. Tee kaikki työ ja saat itsellesi ainakin hyvää jos et muuta saa. Ei kannata tuhlata liikaa aikaa toisen ihmisen ongelmien takia. Kokemuksella.

Vierailija
24/44 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa puhua, puhu kaikesta ja vaikka toisen puolesta. Tee kaikki työ ja saat itsellesi ainakin hyvää jos et muuta saa. Ei kannata tuhlata liikaa aikaa toisen ihmisen ongelmien takia. Kokemuksella.

Eikö suhteesa kuulu olla avoin toiselle ????

Vierailija
25/44 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mitään ei saa kysyä jos ei edes juhannus viettoa kerro EIKS se ole huijari  ?? Suhteesa 

Vierailija
26/44 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HÄN määrittää millainen minun pitää olla mitä viestit saa sisältää saanko soittaa mitä puen päälle jne 

Vierailija
27/44 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini oli oikrin mykkäkoulun mestari, vielä kun en tiennyt, että mistä oli pahottanut mielensä. 1963

Vierailija
28/44 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin puhua vai ? 

Toinen ei edes kerro missä on juhannuksena 

Vierailija
29/44 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän määrittää kaiken suhteessa yksin.    En ymmärrä häntä ollenkaan. olen yrittänyt näyttää tunteeni olla hyvä ymmärtää ja olla vuorovaikutuksessa .... Hän vaikenee alun ihanuuden jälkeen . En edes tiedä olenko seksi ystävyys vai rakkaussuhteessa.  Rakastan itse mutta entä hän ?    

Käytös on usein kylmää ei aina. 

Vierailija
30/44 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytös on usein kylmää ei aina. 

Esim jos ei mitään kerro omista menoistaan niin onhan se salaamista ........ vai ??

Vierailija
31/44 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka salaa asioita alussa salaa niitä myöhemminkin ja isommin

Luottavuus on parasta. 

Vierailija
32/44 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punaiset liput liehuu niin että tuuli tuntuu täällä asti. Kantapään kautta opin että, jos mies haluaa olla kanssasi niin se ei jää epäselväksi. Tuollainen vaikenija tietää sydänsuruja ja mielipahaa. Vaikutat kiltiltä, etsi joku kaltaisesi joka kohtelee sinua hyvin. Ansaitset sen.

Olen kiltti ihminen. Hän käyttää väärin minua.

Mitä pidempään olet, sitä vaikeampaa on elämä. 1. Eroon ko henkilöstä. Päätä ja lukitse päätös. 2. Hoida itsesi kuntoon. Aiheesta on jo monta kirjaa. Hae keskusteluapua.

Kiltti voi olla, mutta tarvittaessa on osattava nostaa suojaus.

Vierailija
33/44 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nalkutus. Parisuhteessa onko kokemusta?  Miten suhde toimii jos koko ajan nalkuttaa? Kaikki menee toisen ehdoilla muutenkin. Tapaamiset yms. 

Mä olen niin kyllästynyt puolison JATKUVAAN nalkuttamiseen ja negatiivisuuteen. Mitään positiivista sanottavaa ei keksi kuin itsestään. Puhuu muutenkin paljon itsestään ja omasta erinomaisuudestaan,  ja kaiken pitäisi pyöriä hänen ympärillään. Omasta mielestään kaikki pyöriikin hänen napansa ympärillä, ei tajua, että ihmiset elävät omaa elämäänsä hänen tapaamisyensa/puheluidensa ulkopuolella.

Olisi joskus edes hiljaa, kun ei mitään kivaa osaa sanoa.

Vierailija
34/44 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HÄN määrittää millainen minun pitää olla mitä viestit saa sisältää saanko soittaa mitä puen päälle jne 

Mieti että sinulla on OMA TAHTO.

Vierailija
35/44 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta. Etsi toinen, älä yritä väkisin asioita sietää. Minun vaikenijani oli narsistinen mies, joka käytti mykkäkoulua ja "olen huono puhumaan" lauseita takaporttina kaikelle. Pettämistä, valehtelua ja varallapitoa oli kultaisen ulkokuoren alla. 

Tätä tulin kommentoimaan myös.

Älä jää. Puhumattomuus on asioiden peittelyä.

Vierailija
36/44 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä puhumattomuus tuli kuviohin pahoinpitelytapauksesta ja sen jälkeen ei mistään tullut mitään ja kärsin vieläkin vuosikymmenten jälkeen puhumattomuuden aiheuttamasta tuskasta. Tiedän että diagnosoitte sen sairaudeksi.

Vierailija
37/44 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ap siis tunne niin hyvin miestäsi että voisit vaivautua juttelemaan miltä sinusta tuntuu nyt?

Tälläinen "mies luiskaan ja matkalaukkua pakkaamaan" iskee vyön alle introvertimpiä miehiä joiden työpäivä voi viedä kaiken energian puhumisen kanssa. Sitten töistä tullessa kotona on korvat piukeana puhe-showta odottava Nainen joka on katsellut jo sarjojaan ja lukenut pari tuntia someaan läpi. Lisää viihdettä!

No pointti on kyllä että hiljaisemmalle miehelle sopii kyllä usein vähemmän puhuva nainenkin.

Missä töissä naiset katselevat sarjoja ja lukevat somea?

Vierailija
38/44 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei puhu kuin joskus ja oli lämmin alku jonka jälkeen jäätyi kun minussa oli kuulema vikoja. Eli hän ei pistä poikki mutta roikottaa. Seksiin ilm kelpaan vielä."

Itsehän sinä tuossa roikut. Mies kohtelee sinua paskasti. Silloin voi ihan itse lopettaa koko homman.

Vierailija
39/44 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttavani teki samaa. Jos ihmetteli hiljaisuutta, niin hän otti sen vittuiluna. Joskus saattoi olla sosiaalinen ja pirteä kun meitä oli kolme paikalla, mutta kun yksi poistui, niin alkoi mykkyys. Silloin ymmärsin että jotain peliähän tuo on tai sitten jokin vakava mt/traumaongelma. Tapaamiset saattoi mennä lähes täysin hiljaisuuden vallassa. 

Vierailija
40/44 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punaiset liput liehuu niin että tuuli tuntuu täällä asti. Kantapään kautta opin että, jos mies haluaa olla kanssasi niin se ei jää epäselväksi. Tuollainen vaikenija tietää sydänsuruja ja mielipahaa. Vaikutat kiltiltä, etsi joku kaltaisesi joka kohtelee sinua hyvin. Ansaitset sen.

Olen kiltti ihminen. Hän käyttää väärin minua.

"Oletko käyttänyt naista aina väärin?"