Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: uskotko, että kolmas maailmansota syttyy..

Vierailija
19.06.2025 |

Seuraavan viiden vuoden sisään?

(Itse uskon ja pelkään pahoin, että kahden vuoden sisään tämä tapahtuu..)

Syttyykö kolmas maailmansota viiden vuoden sisään?

Vaihtoehdot

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että kaikki ihmiset haluavat osallistua sellaiseen.

Ei siinä ihmisiltä kysytä haluatko, jos alkaa tulla tulta niskaan.

Vierailija
22/28 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos leikittäisiin 3.maailmansota ajatuksella, niin en usko, että se lähtisi josain suuresta ja kauniista maasta, kuten Usa, Kiina, Venäjäkään. 

Ennemmin jostain pikkumaasta, jolla on ydinaseita ja suuruudenhullut johtajat. Tulee mieleen P-korea ehkä Irak, Pakistan tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon ei. Ap kysyy "uskotko" . Minä en usko mihinkään pahaan, minä uskon vain hyvään. Sillä ilman hyvään uskomista ei ole toivoa.

Vierailija
24/28 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroopastahan edelliset maailmansodat alkoivat, mutta nyt on erilainen tilanne, kun ollaan jollain tavalla EU:n yhdistämiä. Vain Unkari ja ehkä joku muu pienempi maa yrittää pullistella.

Vierailija
25/28 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmas maailmansota eli Harmageddonin taistelu käydään vasta paljon myöhemmin, juuri ennen Kristuksen takaisin tuloa, ns. Danielin 70. vuosiviikon jälkimmäisen puoliskon lopulla. 70. vuosiviikko  ei ole vielä käynnistynyt eikä ensimmäistäkään sinettiä ilmestyskirjan seitsemästä sinetistä ole vielä murrettu. Mutta kaiken kaikkiaan elämme hyvin mielenkiintoisia aikoja, ystävät hyvät.

Ensimmäinen sinetti ilmeisesti kuvaa antikristuksen saapumista? 

Vierailija
26/28 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä hyökkää Suomeen Pohjois-Korean tuella

Vierailija
27/28 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä kirjoitat tätä vuonna 2025, kun 3. maailmansota on jo syttynyt. Alkuaika selviää vasta sitten myöhemmin, kun historiankirjoittajat selvittelevä vaiheita. Oliko alkulaukaus Krimin valtaus vai joku muu?

Ei ne Sarajevossakaan tienneet, että tästä se alkoi eikä 1.9.1939, että se laajenee vielä Tyynelle valtamerelle.

Vierailija
28/28 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos leikittäisiin 3.maailmansota ajatuksella, niin en usko, että se lähtisi josain suuresta ja kauniista maasta, kuten Usa, Kiina, Venäjäkään. 

Ennemmin jostain pikkumaasta, jolla on ydinaseita ja suuruudenhullut johtajat. Tulee mieleen P-korea ehkä Irak, Pakistan tms.

Minulla kyllä tulee mieleen pari suurempaa maata, jossa on juuri nyt sekä ydinaseita että suuruudenhullut johtajat. Ja jotka ovat jo nyt korviaan myöten mukana.