Oikeat Popedafanit hoi! Miltä se uusi Ollin Popeda kuulostaa?!
Itse ihan avoimin mielin odottelen ensimmäistä mahista kuulla, mutta eikö siitä aika iso pala jää puuttumaan ilman Patea?
Kommentit (40)
Miten tyyppi joka näyttää ihan tytöltä voi olla äijäorkesterin keulakuvana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullut, enkä haluakaan. Ei se ole enää Popeda.
Popedan cover-bändi. Se on Ratinasta poikki.
Mut Pate tulee Juvan kaarihallille Raswaa koneeseen Vol.2!-nimisen porukan kanssa. Orggis Popedaa ajalta ennen neiti Hautamäkeä Kuopion sukkahousuhomppelista puhumattakaan.
Milloinkas teillä juvalaistranssuilla on siellä bileet? Eikös siinä kunnassa ole ennenkin tiedetty mitä siitä transsuilusta seuraa?
En tiedä juvalaisita juuri mitään ja transuilusta vielä vähemmän. Kysy Hermannilta, se on savolainen.
Olihan tuo keikkavideo melko kamalaa kuunneltavaa. Ei tuollainen tenoriääninen kaveri vaan noille biiseille toimi.
Ei se oo mitään ilman Patea. Annoin mahdollisuuden Ollille ja Olli osaa kyllä laulaa, mutta osaaminen on eri asia kuin ilmaisukyky. Pate osasi sekä laulaa että ilmaista, kuljettaa kuulijalle tunteen vitutuksesta, pettymyksestä, surusta, herkkyydestä ja haavoittuvuudesta. Meen mieluummin Paten kuin Popedan keikalle.
Popeda olisi pitänyt kuopata samalla kertaa kun Pate lähti.
olisi viimeinkin päästy eroon koko porukasta. Nytkin tunkee jokaiseen kesätapahtumaan häiriöksi asti.
Vierailija kirjoitti:
olisi viimeinkin päästy eroon koko porukasta. Nytkin tunkee jokaiseen kesätapahtumaan häiriöksi asti.
Sama olisi pitänyt tehdä Yölle - ja lopettaa samalla myös radiossa soittaminen.
Popeda on ollut out jo kauan ennen Pate poisjäämistä. Oli kerran 2000-luvun alkupuolella baarissa esiintymässä ja yleisöä kourallinen. Pate oli niin säälittävä juoppo, että tunsin vaan myötähäpeää. Muutenkin uudemmat biisin on alkaneet oleen kamalaa iskelmälällytystä, joten ei hirveesti ole kiinnostanut. Toista se oli Harasoon aikaan, levy täynnä hyviä biisejä - aitä oikeeta Popedaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olisi viimeinkin päästy eroon koko porukasta. Nytkin tunkee jokaiseen kesätapahtumaan häiriöksi asti.Sama olisi pitänyt tehdä Yölle - ja lopettaa samalla myös radiossa soittaminen.
Kuka edes tietää Yöstä ketään muuta soittajaa kuin Olli Ahvenlahden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olisi viimeinkin päästy eroon koko porukasta. Nytkin tunkee jokaiseen kesätapahtumaan häiriöksi asti.Sama olisi pitänyt tehdä Yölle - ja lopettaa samalla myös radiossa soittaminen.
Kuka edes tietää Yöstä ketään muuta soittajaa kuin Olli Ahvenlahden.
Puppe 🤣🤣🤣🤣🤣
Ollillako on Popeda? Ajeleeko sillä paljonkin?
Siitä on jo niin kauan kun olen viimeksi nähnyt Popedan, että en enää muista miltä se kuulostaa. Varmaan samalta kuin muutkin sen ajan autot.
Vierailija kirjoitti:
Siitä on jo niin kauan kun olen viimeksi nähnyt Popedan, että en enää muista miltä se kuulostaa. Varmaan samalta kuin muutkin sen ajan autot.
Eikös Patella ollut Jawa?
Ei miltään. Ilman Patea ei ole Popedaa.
Vierailija kirjoitti:
Se auto on Pobeda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se auto on Pobeda.
Eikös se ole Bopeda.
Täytyy sanoa, että siinä tekivät hyvän ratkaisun, kun ottivat uudeksi laulajaksi jonkun, joka on sekä laulusaundiltaan, että tyyliltään selkeästi erilainen kuin Pate, eivätkä lähteneet etsimään jotain Mustajärvi kakkosta uudeksi solistiksi.
Paten pobeda noin 100 keikkaa nähty livenä ja nyt Ollin aikana 2keikkaa ja on pakko sanoa että toimii aivan loistavasti vaikka ei olisi etukäteen uskonut.
Pate lopettaa äkillisesti Popedassa ja jatkaa keikkailua- pääosin Popedan tuotannolla. Tarja Turunen uhosi aikoinaan Holopaiselle että hän on suurempi kuin Nightwish eikä tarvitse sitä mihinkään, ja jatkaa keikkailua, Nightwishin biisit kantavana voimana. Mark(c)o Hietala erosi Nightwishistä ja jatkaa keikkailua, uusimpana käänteenä Turusen kanssa ja Nightwishin tuotanto selkärankana. Kukahan tarvitsee ja ketä
Vierailija kirjoitti:
Pate lopettaa äkillisesti Popedassa ja jatkaa keikkailua- pääosin Popedan tuotannolla. Tarja Turunen uhosi aikoinaan Holopaiselle että hän on suurempi kuin Nightwish eikä tarvitse sitä mihinkään, ja jatkaa keikkailua, Nightwishin biisit kantavana voimana. Mark(c)o Hietala erosi Nightwishistä ja jatkaa keikkailua, uusimpana käänteenä Turusen kanssa ja Nightwishin tuotanto selkärankana. Kukahan tarvitsee ja ketä
Popedan palkkakustannukset taisivat kasvaa liian suuriksi. Näin Patelle jää enemmän näppiin. Ihan fiksu siirto eläkepäiviä ajatellen. Tuskin on paljoa säästöön noilla elintavoilla jäänyt.
Ratinasta poikki joo. Laitoin Popedan ja Costellon Spotifyn estolistalle sen jälkeen kun ilmoittivat tuosta pelle Hermannista. 50 keikan jälkeen Popeda ei kuulu enää minun elämääni. Minun eka Popeda keikka oli 1982.
Olen vain odotellut milloin Lacu saa kenkää ja Costellon poika tulee rumpuihin.