Kuulin että tuttu on muuttanut yhtäkkiä Thaimaahan, ei ole edes eläkeiässä
Onkos tämä nykyisin yleistäkin?
Noin 57-vuotias mieshenkilö.
En tiedä onko hänellä sitten siellä jotain työhommaa, mutta aika harvalla suomalaisellla kai siellä töitä on?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten minua ei se Thaimaa vaan jotenkin kiinnosta ollenkaan, enemmin Fugeen.
Ei kai Thaimaahan muuta kuin huorissa käyvät papparaiset.
Antaa papien nauttia elämästään, Ei oo muilta pois.
Vierailija kirjoitti:
Ei Thaimaahan, vaan Thaimaaseen.
Ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Etänä sieltä voi tehdä töitä, minäkin olen tehnyt. Meillä on siellä talo ja sinne eläköidytään
No, ei se etätöiden tekeminen vuosikausia ihan noin vain toimi, jos mennään Suomen lakien ja Thaimaan lakien mukaan. Alkaa vaatia järjestelyjä. Meilläkin oli ok lähteä joskus korona-aikana minne vain etätöihin firmassa. Ei ole enää. Pari viikkoa EU-alueella onnistuu vuodessa. Ihan työterveys ja vakuutusasiat on yksi asia.
Thaimaassa turistiviisumilla ilman työlupaa työntekeminen on laitonta.
Mistäs sinä sen tiedät onko eläkkeellä jos et tiedä mitä hommia hän siellä tekee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etänä sieltä voi tehdä töitä, minäkin olen tehnyt. Meillä on siellä talo ja sinne eläköidytään
No, ei se etätöiden tekeminen vuosikausia ihan noin vain toimi, jos mennään Suomen lakien ja Thaimaan lakien mukaan. Alkaa vaatia järjestelyjä. Meilläkin oli ok lähteä joskus korona-aikana minne vain etätöihin firmassa. Ei ole enää. Pari viikkoa EU-alueella onnistuu vuodessa. Ihan työterveys ja vakuutusasiat on yksi asia.
Thaimaassa turistiviisumilla ilman työlupaa työntekeminen on laitonta.
No jos haluaa sieltä töitä tehdä, niin laittaa asiat kuntoon. Monessa firmassa onnistuu
Menkääpäs sinne neuvottelemaan likaisia diilejä isralilaisten sotilaiden kanssa, hus hus. Niin kuin Hussi sanois.