Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työnantaja alkoi vaatimaan läsnäolopakkoa Espoossa toimistolla, työsopimuksen mukaan olen Tampereella

Vierailija
16.06.2025 |

Matkustussääntö sanoo, että matkalaskut on tehtävä kvartaaleittain. Eli miten mahtaa työnantajan esihenkilön suu kääntyä toimistoläsnäolosta, kun laitan 8000€ matkalaskun matkaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkalasku joka ikiseltä kilometriltä ja päivärahat. Luu kurkkuun näille toimistopakottajapelleille.

Vierailija
2/7 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan kannattaa kuitenkin keskustella esimiehen kanssa ennen kuin alkaa kulkea siellä Espoossa ja laittaa sitä kilometrikorvauslaskua menemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmaan kannattaa kuitenkin keskustella esimiehen kanssa ennen kuin alkaa kulkea siellä Espoossa ja laittaa sitä kilometrikorvauslaskua menemään.

Miksi, ei minultakaan mitään kysytty. Esihenkilö tiedotti että Espoon toimistolle pitää jatkossa tulla vähintään x-päiväksi viikossa. Työsopimuksessani lukee allekirjoituksineen pääasiallisena työntekopaikkana Tampere ja matkustussääntö sisältää työehtosopimuksissa sitten erikseen sovitut korvaukset matkoista.

Ei tässä ole minun puolelta mitään epäselvyyttä.

AP

Vierailija
4/7 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat joutua ongelmiim jos et noudata. Meillä yks irtisanottiin

Vierailija
5/7 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi, ei minultakaan mitään kysytty. Esihenkilö tiedotti että Espoon toimistolle pitää jatkossa tulla vähintään x-päiväksi viikossa. Työsopimuksessani lukee allekirjoituksineen pääasiallisena työntekopaikkana Tampere ja matkustussääntö sisältää työehtosopimuksissa sitten erikseen sovitut korvaukset matkoista.

AP

Onko myös kerrottu, millä välineellä ne matkat pitää kulkea, jotta matkakorvaukset saa? Jos pitää kulkea junalla mutta menetkin omalla autolla, niin voipi jäädä rahat saamatta.

Vierailija
6/7 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeriä provoja. Lopeta huomion kerjääminen.

Vierailija
7/7 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Onko myös kerrottu, millä välineellä ne matkat pitää kulkea, jotta matkakorvaukset saa? Jos pitää kulkea junalla mutta menetkin omalla autolla, niin voipi jäädä rahat saamatta.

Ei ole mainittu, menen sillä mikä parhaiten työhön sopii. Jos on ysiltä tai ennen jotain nettiyhteyttä vaativaa niin menen autolla ja jos ei, niin menen junalla. Yksinkertaista.

Olen valmis menemään vaikka oikeuteen asti, jos työnantaja jättää korvaukset maksamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä