Tappajahauki iski jälleen! Nyt se söi pienen lapsen!
Kommentit (12)
Venäläisiä geenimanipuloituja kommandohaukia.
Onneksi vain meinasi tulla itku? Isoäiti olisi varmasti ollut poissa tolaltaan jos olisi tullut.
Varmaan vesistöissä niin paljon huume- ja lääkejäämiä, että kalatkin sekoaa.
Kun minä olin nuori olivat hauetkin haukia eivätkä ahvenia.
Uimassa käytiin, niin aina joku joutui hauen syömäksi. Perttikin oli olympiatason uimari jo 9 vuotiaana, mutta niin vain hauki otti kiinni ja söi. Sylki housut pois ja jatkoi matkaansa. Ei ollut leikkimistä silloin. Toisin kuin nykyajan pikku kultakalojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Uimassa käytiin, niin aina joku joutui hauen syömäksi. Perttikin oli olympiatason uimari jo 9 vuotiaana, mutta niin vain hauki otti kiinni ja söi. Sylki housut pois ja jatkoi matkaansa. Ei ollut leikkimistä silloin. Toisin kuin nykyajan pikku kultakalojen kanssa.
Sillä ei ole kuitenkaan päässyt iltasanomiin. Nykypäivänä varmmasti pääsisi.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan vesistöissä niin paljon huume- ja lääkejäämiä, että kalatkin sekoaa.
Kalojen sekoilu johtuu ilmastonmuutoksesta.
Hauet ovat suunnitelleet tätä operaatiota jo vuosia. "Operaatio Varvas"
Tavoitteena tuhota maamme.
Nyt on viimeinen aika iskeä takaisin. Verkot vesiin. Muuten hauet saavat ydinaseen valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei ole kuitenkaan päässyt iltasanomiin. Nykypäivänä varmmasti pääsisi.
Olisi saanut selkäänsä jos olisi elossa pysynyt. Lehtien sivuille vielä tuommoista. Oltiin hiljaa ettei kukaan luule ylpeäksi.
Peltihousut jalkaan kaikki uimaan aikovat miehet!
Haukit taas vauhdissa. Tällä kertaa tappajakala iski Vetelin kuivalla laiturilla istuneeseen tyttöön, aiemmin Mikkelissä körilääseen. Haukit on hyvin pelottavia nykyään -jotain on tekeillä.
Hauet ovat kyllästyneet ihmisten sikailuihin.
Haukien valta-aika on edessä!