Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoo että minä olen syy hänen juomiseensa

Vierailija
13.06.2025 |

Kun sanon että meidän pitää sitten erota jotta hän pääsee päihdeongelmastaan, niin eipä sekään kelpaa... 

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen syynä kahden miehen juomiseen.

Ex juo siksi, kun jätin hänet (juomisen vuoksi) ja on yksin, nyx juo siksi, kun on tällainen akka kuin minä.

Et oppinut kerrasta? 

Vierailija
22/40 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narskupiirteinen tyyppi. Lähde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttava perheen mies oli pitkiä päiviä töissä ja juopotteli viikonloput, eron jälkeen raitistui ja työpäivät lyheni. sanoi että avioliitossa kaikki hyvin

Vierailija
24/40 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nimesi Betti?

Vierailija
25/40 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu!

Vierailija
26/40 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juotat miestäsi?

Vierailija
27/40 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasta paskaa et kuuntele sekuntiakaan. Sinä et ole vastuussa kenenkään juomisesta. Sinä et viinaa miehen kurkkuun kaada. Hän tekee sen ihan itse. Ja syy siihen löytyy ilosta, surusta, juhlista, murheesta, vitutuksesta, tylsyydestä. . .Jokainen tunne on alkoholistille syy juoda.

Vierailija
28/40 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joi viikonloput koska työ on niin stressaavaa. Nyt sillä on pitkä kesäloma (ope) ja nyt se juo, koska, noh, loma. 

Vierailija
29/40 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistit syyttää aina muita kaikista asioista mitä elämässään ovat menneet pieleen. Se on heidän tapansa välttää vastuu omista mokistaan. 

Vierailija
30/40 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa äkkiä. Ei eroon tarvii lupaa kysyä vaan senkus eroat juoppo miehestä.

Vierailija
31/40 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs kuvittelit olevasi päihteitä parempi vaihtoehto.

#miesvihanäkyväksi.

Miksi sun mielestäsi miehet on vajaavaltaisia ja -kykyisiä, päihderiippuvaisia ja typeriä?

Koska itse olet sellainen, M28?

Vierailija
32/40 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen syynä kahden miehen juomiseen.

Ex juo siksi, kun jätin hänet (juomisen vuoksi) ja on yksin, nyx juo siksi, kun on tällainen akka kuin minä.

Et oppinut kerrasta? 

Juopot on 90% miehiä. Miehistä joka kymnenes on päihderiippuvainen. Etkös ole itsekin?

Vierailija
33/40 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaadat viinaa miehen kurkkuun,silloin olet syyllinen

Vierailija
34/40 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi juotat miestäsi?

Koska miesvauvat ei itse osaa kuin imeä. Sinäkin imet, laittoi sun suuhun vaikka yrvän.

Vierailija
35/40 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahaan oloon voit osin ollakin mutta juomisestaan hän vastaa kyllä ihan itse

Vierailija
36/40 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joi viikonloput koska työ on niin stressaavaa. Nyt sillä on pitkä kesäloma (ope) ja nyt se juo, koska, noh, loma. 

Juoppo juo koska on opetellut juomaan.

Samanlainen surkea ja defensiivinen  tunteiden käsittelytapa kuin tuolla M28:lla naisten solvaaminen miesten tekemisistä.

Hän on kliininen miestenvihaaja, koska ei riitä miehenä itselleenkään.

Vierailija
37/40 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs kuvittelit olevasi päihteitä parempi vaihtoehto.

#miesvihanäkyväksi.

Miksi sun mielestäsi miehet on vajaavaltaisia ja -kykyisiä, päihderiippuvaisia ja typeriä?

Koska itse olet sellainen, M28?

Kuka nyt on näin puhunut?

Miksi osuu noin kovasti?

Vierailija
38/40 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoppo löytää aina syyn juomiseen.

Ja varsinkin erityisesti juopon äiti.  Jos miniä ei saanutkaan sitä poikaparkaa raitistumaan, niin sitten se on siihen juoppouteen syypää.  

Ainahan joku muu on syyllinen, paitsi juoppo itse.

Märta Tikkanen luonnehti hyvin osuvasti kirjassaan: Alkoholistin vaimo, se on sellainen, joka on aina väärinpäin, kääntyipä miten päin tahansa.

Eli et voi voittaa.  Mitä tahansa teetkin, tarkoituksenasi auttaa miestä raitistumaan, tulos on vain päinvastainen.  Joko jaksat tätä tai lähdet.  Siinä vaiheessa, kun mies alkaa syyttää vaimoaan juomisestaan, ollaan jo liian pitkällä.  Hän ei haluakaan lopettaa juomistaan, koska hänellä on siihen niin oikeuttava syy:  sinä.

Pyydäpä häntä selittämään, miten hän tämän perustelee.  Saat niin sekavaa settiä, että menet itsekin sekaisin.  Ei siis kannata.

Jos sinua ei olisi, juomiseen olisi joku muu syy, vuorenvarmasti.  Jos ei muu, niin "tämä jatkuva vitutus," jolle taas on vaikea löytää alkusyytä, muuta kuin se, että vituttaa jos ei ole viinaa.  Siksi sitä on oltava.

Sama kuin puhuisi seinille.

Vierailija
39/40 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinun syysi jatkaa yhteiseloa juopon kanssa on? Niin mikä?

Mun äiti jatkoi yhteiseloa, koska sen kävi isä sääliksi.  Äiti tiesi, miten sille kävisi, jos siltä menisi perhe.  Se sortuisi sillanalusten puliporukoihin.

Äiti sanoi, ettei kestäisi nähdä sitä.

Niin siinä muuten varmaan olisi käynytkin.  Isällä oli taipumusta sellaiseen.  Perhe ja koti vielä pidätteli niin että ei ihan sinne asti päätynyt.  Kuoli kuitenkin viisikymppisenä, elimistö ei enää kestänyt.

No, kannattiko äidin uhrautua, vaikea sanoa.  Jäi isästä hyviäkin muistoja.  Ristiriitainen ihminen, jossa enkeli ja piru vuorottelivat.

Vierailija
40/40 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoppo löytää aina syyn juomiseen.

Ja lisäksi todella itseaiheutetun alkoholisminsa syyn panee muiden syyksi , kun ei pysty tunnustamaan että vaikka pikkurilliä särkee niin sekin on syy ryypätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä