Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vautsi! Tästä 61-vuotiaasta naisesta ovat myös nuoret miehet kiinnostuneita!

Vierailija
13.06.2025 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011288723.html

On nuorekkaan näköinen ja näyttäisi jopa ihan luonnonkauniilta.

Luulen, että miehet yleensäkin tykkäävät enemmän naisista, jotka ovat kauniita ilman silikoneja, huulitäytteitä ym.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho ! Olen vanhempi, enkä vieläkään noin ryppyinen

Vierailija
2/42 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaa pyllistävän naisen päärynäinen takamus ja tiukka kakkonen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, heh. Kaikkihan me olemme nuorekkaampia ja rypyttömämpiä kuin muut!

Sinä katsot vain ryppyjä.Minä kiinnitän huomiota kyseisen naisen eloisaan ja luontevaan olemukseen.

Vierailija
4/42 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivan näköinen, mutta huomattavan ryppyinen ikäisekseen.

Vierailija
5/42 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuttaa Erja Häkkistä. 

Vierailija
6/42 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kokemuksesta sanoa, että jos 61 vuotias nainen ja 30 vuotias mies ryhtyvät seurustelemaan suurin osa kysyy mikä siinä miehessä on vikana. Ja siitä  iäkkäämmästä naisesta löytyy vain yksi nimitys puuma, joten koko lehtijuttu on taas samaa kesähömppälukemisten tasoa.

Vierailija
7/42 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on varmaan ihosi alla rypynestoainetta (rasvaa)?

Vierailija
8/42 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kelpaa pyllistävän naisen päärynäinen takamus ja tiukka kakkonen. 

Taidat olla senreiän poikia, paskaröörin rassaajia? Jos tuossa asennossa duunaa, niin ryppyreikä varmasti löystyy.

Vierailija
9/42 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan tuo nuorekkaampi.

https://www.hs.fi/elama/art-2000011177213.html

Vierailija
10/42 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota... Hurley on 60.

Ja tuolla on punainen purkkiväri tukassa.

Vierailija
11/42 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kokemuksesta sanoa, että jos 61 vuotias nainen ja 30 vuotias mies ryhtyvät seurustelemaan suurin osa kysyy mikä siinä miehessä on vikana. Ja siitä  iäkkäämmästä naisesta löytyy vain yksi nimitys puuma, joten koko lehtijuttu on taas samaa kesähömppälukemisten tasoa.

Tuolla ikäerolla mies pitää vanhempaa naista helppona seksiseurana eikä varsinaisesta seurustelusta voi edes puhua. Ei varmasti mies näyttäydy tuollaisessa ikäerosuhteissa naisen kanssa julkisesti.

Vierailija
12/42 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan tuo nuorekkaampi.

https://www.hs.fi/elama/art-2000011177213.html

Kasvonpiirteitä tarkoitin! Ilme ja kuvakulma vaikuttavat ryppyjen näkymiseen. Ja myös kansikuvaretusoinnit.

Vierailija
13/42 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota... Hurley on 60.

Ja tuolla on punainen purkkiväri tukassa.

Hurleylla on varaa pitää itsensä rypyttömänä.

Vierailija
14/42 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hän kertoo, että Tinderissä odotti jopa kymmeniä viestejä 20-30-vuotiailta miehiltä.Kumpusalmi sanoo poistavansa viestit heti. Ne eivät imartele, vaan lähinnä ahdistavat."

Enää pitää vaan tietää miksi hän on laittanut ikärajauksensa niin alas ja vielä kymmenittäin tykkäyksiä niille nuorille miehille.

Vierailija
15/42 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hän kertoo, että Tinderissä odotti jopa kymmeniä viestejä 2030-vuotiailta miehiltä."

En ymmärrä, minkä takia hän sitten tykkää niistä 20-30-vuotiaista jos ei pidä siitä että he lähestyvät 😆

Vierailija
16/42 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan osaa. yleensä ikä on hyvä mieskarkote.

Vierailija
17/42 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta näyttää iho 61 vuotiaana kun on elämänsä ajan polttanut tupakkaa. Ei edes aurinko rypistä noin, vaan tupakka. Itselläni on sileä, pehmeä persikkaiho häneen verrattuna, vain pieniä näppylöitä. Olen saman ikäinen. Hiukset on hänellä kuin wt tyylisillä, punaiset, väri ylikasvanut, saparot myös muinaisjäänne, noita pitävät vain itseään väärällä tavalla nuorekkuutta korostavat. Eroottista hänessä nuoren miehen kannalta on, ettei tuo nainen enää tule raskaaksi, saattaa hyvinkin olla vapautunut ja opettaa uusia temppuja miehelle.

Vierailija
18/42 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hän kertoo, että Tinderissä odotti jopa kymmeniä viestejä 20-30-vuotiailta miehiltä.Kumpusalmi sanoo poistavansa viestit heti. Ne eivät imartele, vaan lähinnä ahdistavat."

Enää pitää vaan tietää miksi hän on laittanut ikärajauksensa niin alas ja vielä kymmenittäin tykkäyksiä niille nuorille miehille.

Samaa mietin!

Vierailija
19/42 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on pitänyt saada naama lehteen?

Vierailija
20/42 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolta näyttää iho 61 vuotiaana kun on elämänsä ajan polttanut tupakkaa. Ei edes aurinko rypistä noin, vaan tupakka. Itselläni on sileä, pehmeä persikkaiho häneen verrattuna, vain pieniä näppylöitä. Olen saman ikäinen. Hiukset on hänellä kuin wt tyylisillä, punaiset, väri ylikasvanut, saparot myös muinaisjäänne, noita pitävät vain itseään väärällä tavalla nuorekkuutta korostavat. Eroottista hänessä nuoren miehen kannalta on, ettei tuo nainen enää tule raskaaksi, saattaa hyvinkin olla vapautunut ja opettaa uusia temppuja miehelle.

Minä olen 64-vuotias ja minulla on varmasti enemmän ryppyjä kuin kyseisellä naisella. Enkä ole ikinä polttanut tupakkaa enkä ottanut aurinkoa (olen todella kalpea). Olen ollut aina hyvin hoikka, joten ehkä se selittää osan rypyistäni. Ja kasvojen mallista päätellen tuon kuvan lady on myös hoikka, joten siksi ryppyjä. Paitsi että ei hänellä todellakaan ole niitä enempää kuin ikäisillään. 

Monet ihmiset ovat sokeita omille rypyilleen. Kun niitä näkee päivittäin niin niihin tottuu ja sitten muut näyttävät sitäkin ryppyisemmiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän