Onko olemassa hyvänmielen trolleja?
Kommentit (22)
Huomiohakuisia tai riidan haastajia. Tietävät mikä ärsyttää ja saa aikaan reaktion. Hyvää mieltä tuottaa naseva sanailu.
On varmaan, mutta nämä keskustelut voi olla vaikeita kun osuu arkaan paikkaan ja siitä heti vedetään vastapalloon.Itse en halua morkata ketään enkä suututtaa, se huumori pitäisi tunnistaa , esim. tämä ööööööööööö tyyppi on junttia syödä sitä ja tätä, tiedätte että se on sitä mitä hän haluaa eli väittelyä aikaiseksi.
Some on hyvän mielen trolleja täynnä... Niitä ei vaan trolleiksi kutsuta.
Vierailija kirjoitti:
Some on hyvän mielen trolleja täynnä... Niitä ei vaan trolleiksi kutsuta.
Mitä ne ovat?
Ennen täällä oli vakkarihahmoja, jotka näkivät oikeasti vaivaa henkilökuvan ja tarinoiden rakentamisessa. Nyt on vain näitä ihme debiilejä vajukkeja, jotka spämmäävät jotain hymiötä tai paria sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Ennen täällä oli vakkarihahmoja, jotka näkivät oikeasti vaivaa henkilökuvan ja tarinoiden rakentamisessa. Nyt on vain näitä ihme debiilejä vajukkeja, jotka spämmäävät jotain hymiötä tai paria sanaa.
🥱
Minä olen. Tänään kävin pahan mielen apteekissa ostamassa masennuspillereitä ja ripulilääkettä. Nyt istun pöntöllä ja harkitsen itsemurhaa.
T: Urpo
P.S: onneksi en ostanut impotenssilääkettä
Kyllähän siitä hyvä mieli tulee kun joku suuttuu oikein kunnolla! T: hyvänmielen trolli
Laulatteko porkkanoita leikatessanne päät pois, päät pois watsa kona duu oli hauska. Missäköhän lie sekin "trolli".
Jopa samoissa jutuissa on eroa siinä kuka niitä kirjoittaa. Osa voi olla oivaltavaa ja osa taas ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
On olemassa niitäkin. Niitä näkee vaan harvemmin.
Heidän viestinsä menevät poistoon.
Yli 50 jopa yli 60 on jotkut hyvän mielen vakiosatuilijat, jotka täällä tekee pidempiä arkirealistisia keskustelunavauksia. Milloin anopeista, milloin mistäkin. Tuon ikäisellä on jo todella laaja elämänkokemus ja juuri sieltä on hyvä ammentaa uskottavuutta.
Vierailija kirjoitti:
Laulatteko porkkanoita leikatessanne päät pois, päät pois watsa kona duu oli hauska. Missäköhän lie sekin "trolli".
Minä taas lauloin bye bye baby, baby good bye itke en kun loppuu tää, kun juusto loppui.
ollaan sitten kaikki vuorotellen tai jopa samaan aikaan synnyttämässä 😊