Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuli mieleen tuosta toisesta rattijuoposta, että mulla oli sellainen kaljoitteleva kaveri joka myös ajoi humalassa eikä pitänyt sitä minään

Vierailija
12.06.2025 |

Ovatko kaikki alkoholistit samanlaisia? Hänestäkin se oli vaan hauska juttu kun olivat toisen kaverinsa kanssa kesken illanvieton lähteneet autolla hakemaan lisää juotavaa - kävelyteitä pitkin. Kertoi tästä siis jälkikäteen ihan ylpeillen.

Tiedän myös varmaksi yhden kerran jolloin liikkeellelähtöä olin itsekin todistamassa, ja sen lisäksi sellaista että niitä juomia piti ottaa aina mukaan esim. rannalle tms.

Huomannette että kirjoitin kaveristani menneessä aikamuodossa. Mutta ei, ei hän ole kuollut vaan emme ole enää vuosiin olleet tekemisissä. Juurikin tällaiset em. seikat syynä.

Mikä saa ihmisen menemään kännissä rattiin? Ei mahdu jakeluun. Kuvitteleeko olevansa niin paljon parempi kuin muut että kyllä hän vaan umpitunnelissakin pystyy ajamaan eikä mitään satu. Näinkö ne kaikki rattijuopot ajattelevat?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä lähikauppaan ja tutuilla teillä saa ajaa pikkupierussa alle 2 promillea. Itsekin käyn lähikaupassa hakemassa kaljaa röökiä pikkukönnissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla