Yle: Keski-Uudenmaan hyvinvointialue irtisanoo 129 työntekijää
Henkilöstövähennykset ja muutokset kohdistuvat muun muassa psykologeihin, sosiaaliohjaajiin, sosiaalityöntekijöihin, erityissosiaaliohjaajiin, sairaanhoitajiin, suuhygienisteihin, esihenkilöihin, päälliköihin, asiantuntijoihin ja fysioterapeutteihin.
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Kokoomusta äänestäneet hoitajat tuntee nyt varmaan olonsa tosi rikkaaksi.
Tai persuja äänestäneet. Sehän on käytännössä sama: persut ovat kokoomuksen apupuolue, vaikka vaalien alla leikkivätkin jonkinlaista vennamolaista taviskansan puolustajaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos persut. 🙂
Onko tuolla persut aluevaltuuston puikoissa?
Vierailija kirjoitti:
Punakaartin sote-uudistus se vain tuottaa jatkuvasti parempia palveluita kuten aikoinaan luvattiin.
Kas, riikkulikin osallistui keskusteluun.
Oikein. Sote kaipaa tehostusta. Mitä siellä henkilökunnalla tekee kun ei ole aikojajaan?
Ei hätää, rikkaiden verohelpotuksiin löytyy rahat.
Terveisin hallitus
Vierailija kirjoitti:
Kiitos hallitus!
Eiköhän nuo hyvinvointialueet ihan itse päätä mihin säästöt kohdistuu.
Toiset olisivat voineet purkaa turhaa johtoporrasta, toiset valitsevat työntekijät.
Hallitus ei sitä päätöstä kuitenkaan tee.
Vierailija kirjoitti:
Vahva ja välittävä Suomi
Toiset olisivat voineet purkaa turhaa johtoporrasta, toiset valitsevat työntekijät.
Vierailija kirjoitti:
Mä odotan edelleen lääkäriaikaa jonka sairaanhoitaja lupasi varata mulle maaliskuussa. Nyt voi varmaan lopettaa sen odottamisen kokonaan.
Hoitsulla lienee kiire syödä potilaiden vanukkaita. Oletko soittanut uudelleen vai vänisetkö passiivisena?
Vierailija kirjoitti:
Voi helvetin saatanan perkele sentään. Ennestäänkin vaikea (lue: mahdoton) päästä lääkäriin ja nyt irtisanotaan ne hoitajatkin, jotka on paikanneet lääkäripulaa.
Haista hallitus vit tu
Vierailija kirjoitti:
Mä odotan edelleen lääkäriaikaa jonka sairaanhoitaja lupasi varata mulle maaliskuussa. Nyt voi varmaan lopettaa sen odottamisen kokonaan.
Minä odotin kiireettömäksi katsottua lääkäriaikaa yli puoli vuotta. Odotus päättyi siihen, että minulle annettiin aika kahden kuukauden päähän. Nyt pitäisi päästä samalle lääkärille toisen kerran, ja saa nähdä, onnistuuko vielä tämän vuoden puolella.
Vierailija kirjoitti:
Tää uutinen oikeesti itkettää. Vi*un hallitus. 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi helvetin saatanan perkele sentään. Ennestäänkin vaikea (lue: mahdoton) päästä lääkäriin ja nyt irtisanotaan ne hoitajatkin, jotka on paikanneet lääkäripulaa.
Haista hallitus vit tu
Älä mulkku selitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua miten tällä alueella on mahdollista irtisanoa yhtään hoitajaa.
Purran viesti hoitajille: MENKÄÄ TÖIHIN!
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiset ja kokoomus iloitsevat tästä uutisesta. Onnea äänestäjille.
Demareiden, kepun ja vasemmiston yhteinen sote-himmeli tuottaa tulosta.
Enpä ihmettele ettei sossu ole enää vastannut viesteihin. Nyt odotellaan koska joudutaan ulos tilapäismajoituksesta kun kukaan ei ole hoitanut vuokrausta. Ei riitä että Kela eväsi tuet ja jouduttiin perheen kanssa asunnottomiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän ettei sosiaaliohjaajia tarvita, kun eihän niitä sosiaalietuuksiskaan enää saa. Kannattaa lopettaa vaan eläminen, jos on vähänkään hankalaa. Tämä siis hallituksen viesti ihmisille.
Se oli kyllä edellinen vasemmistohallitus joka tuon sotemonsterin synnytti.
Tää on kyllä kaikkien aikojen huonoin ja tuhoisin hallitus mitä on koskaan nähty.
Vieläköhän Satonen on hakemassa tänne lisää hoitajia filippiineiltä?