Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuttava kysyi,mitä mulle kuuluu

Vierailija
12.06.2025 |

Lähetti viestin ja kysyi kuulumisia. Kerroin,että viime aikoina ollut alakuloinen olo,apea ja yksinäinen. Vastasi,että hänelle tulee surullinen olo, kun mulla on paha mieli.

Jotenkin koen,että hän ajatteli siinä vain itseään. Että minä aiheutin hänelle surullisen olon. Ei se ainakaan yhtään lohduta,jos hän sitä yritti sanoa. Koin sen pikemminkin syytöksenä.

Tästä lähtien sanon aina,että mulla menee ihan hyvin. Ei tule "paha mieli" kummallekaan. 

Mulle tulee sanoista "paha mieli"mieleen pikkulapsi, joka pahastuu/kiukustuu, jos ei saa haluamaansa tai joku kieltää tekemästä jotain. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellaista tällä kertaa 🍃

Vierailija
2/6 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on vain joku tuttava, ehkä ei heti kannata avautua umpirehellisesti. Voisi vaikka kertoa, että on vähän nyt kaikenlaista, mitäs sinulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kannattaa aina avautua kaikista vaivoista.

Vierailija
4/6 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin onnellinen sinun alakulosta ja apeudesta, ihan sydän pakahtuu tästä ilon tunteesta!

Helpottiko oloasi?

Vierailija
5/6 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet alakuloinen, mielesi on sellaisilla jengoilla että teet negatiivisempia tulkintoja asioista kuin yleensä. Yritä haastaa omat ajatuksesi.

Vierailija
6/6 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Olisi vastannut vain,että Itselläni menee mainiosti. Siitä ap olisi tykännyt