Onko kukaan ollut raskaana ja popsinut e-pillereitä?
Voiko käydä niin, että jos yksi pilleri esim unohtus, niin tulis raskaaksi ??? Ja sit ei tiedä olevansa raskaana ja syö vaan pillereitä, mulla tosi epäsäännölliset kuukautiset näiden cerazette pillerien takia, mutta nyt ei ole kuukautisia kuulunut... apuaaa... :)
Kommentit (2)
ei kylläkään Cerazettella vaan Microlutonilla. Multa ei edes unohtunut yhtään pilleriä, mutta ympäristössä riehuva vatsatautiepidemia aiheutti mulle sen ettei pillerit imeytyneet.
Minipillereillä kuitenkin jos kuukautiset jää pois, on aina syytä epäillä raskautta joten testaahan että saat varmuuden. Itse kerkisin syödä noita pillereitä jonnekin viikolle 6, mutta lääkäri lohdutti ettei niistä vauvalle ole mitään haittaa. Terveen tytön sain.
Eikös noi cerazette-pillerit ole ns. minipillereitä?
Tietääkseni niiden kohdalla pitää olla melkoisen tarkka (tosin tuo cerazette merkki kestää hiukan noita että ottaa muutaman tunnin myöhässä jne) mutta unohduksesta raskautuminen on helpompaa niillä kuin e-pillereillä (koska hormooneja vähemmän).
mahdollisuus siis on olla raskaana, mutta cerazette-pillerit saattavat myös jättää vuodot kokonaan pois muuten vain, eli syy voi olla sekin. Testiä kehiin jos alkaa raskausoireita ilmetä.