En tiennyt, että aikuiset ihmiset tekevät näin ällöjä juttuja!
Eli ottavat juomaa suuhun samalla kun suussa on ruokaa ja mössäävät ne hampaillaan velliksi. Hyi hitto.
Teetkö sinä noin?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Välillä joutuu noin tekemään, jos ruoka on odotettua tulisempaa, kuumempaa ja kuivempaa.
Et voi olla tosissasi.
Ap
Yleensä en, mutta välillä ruoka on liian kuivaa tai mausteista.
Minä en ylipäätään juo ollenkaan vasta kuin syönnin jälkeen lasillisen vettä kun syön kotiruokaa. T. Vanhus
Vierailija kirjoitti:
Minä en ylipäätään juo ollenkaan vasta kuin syönnin jälkeen lasillisen vettä kun syön kotiruokaa. T. Vanhus
Näin minäkin teen. Juon vasta ruokailun päätteeksi pienen määrän vettä, jolla saan suun huuhdottua. Minusta on outoa, että porukka litkii monta lasia jotain maitoja ruokailun aikana, neljä lasillistakin olen nähnyt jonkun kantavan lounasruokalassa tarjottimellaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin minäkin teen. Juon vasta ruokailun päätteeksi pienen määrän vettä, jolla saan suun huuhdottua. Minusta on outoa, että porukka litkii monta lasia jotain maitoja ruokailun aikana, neljä lasillistakin olen nähnyt jonkun kantavan lounasruokalassa tarjottimellaan.
Ap
Hanki elämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä joutuu noin tekemään, jos ruoka on odotettua tulisempaa, kuumempaa ja kuivempaa.
Et voi olla tosissasi.
Ap
Menee se vatsassakin velliksi :)
Vierailija kirjoitti:
Jaa, se on sun tapa, mulla oma tapa. Oletko miettinyt, onko elämässäsi mitään kivaa tapahtunut ?
Ja milloin ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi olla tosissasi.
Ap
Menee se vatsassakin velliksi :)
Ja ruoansulatuselimistön loppupäässä on ulostetta, joten on ihan ok, että sitä on suussa?
Ap
Itse taas ihmettelen miten jotkut pystyvät juomaan esim. pelkkää kahvia, itsellä pitää aina olla leipää tai pullaa samaan aikaan. Jos ei ole, niin juomatta jää.
Jaa. No, entäs tämä instagramissa ollut tapaus.
Tyyppi ottaa paistopelliltä palan jotakin piirakkaa ja syö sitä siinä pellin päällä niin, että hänen suustaan tippuu muruja siihen pellille jossa edelleen on sitä piirakkaa muillekin tarjolla.
Juu, hygienisyyden huippua!
Ps. Julkaisu ei ollut Suomesta.
Ja iyh! Tosi ällöö kun se ruoka tulee ulos haisevana kakkana... Sen takia mä en syö kun jos on ihan pakko. Ei kai kukaan muukaan syö kuin pakon edessä. Ja juomat tulee kans pissana ulos. iyyyh!!
Mulla on niin heikko syljeneritys etten pysty nielaisemaan ilman nestettä.
Aloittaja olikin siis vihaperseinen mulkero. Mene hoitoon.