Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kolme kertaa seksiä yhdessä illassa paljon? :D

Vierailija
12.06.2025 |

Emme olleet nähneet miehen kanssa viikkoon. Hänellä oli töitä.

Olin yllättynyt siitä mitä tapahtui, en omasta puolestani vaan miehen.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena toi oli aivan normaalia. Nykysin vähän hitaampaa palautuminen :D

Olemme kyllä jo nelikymppisiä.

ap

Niin no mä olen ihan kohta 60. Voi olla ilonen, että ylipäänsä toimii..

Mieheni on 68 ja toimii hyvin ja erektiokulma on kuin nuorella miehellä.

Paljonhan mieskunto riippuu elintavoista. Mieheni on liikunnallinen, normaalipainoinen, ei juo alkoholia, eikä polta tai käytä lääkkeitä tai muitakaan päihteitä. Omaa myös 100-vuotiaan geenit.

Valetta! Palstalla on varma tieto että yli 30-vuotiaat on pappoja joilla ei seiso.

Vierailija
22/35 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä teen käsihommia 3-5x päivässä ja jos mulla olis nainen (en ole edes yrittänyt saada 8 vuoteen) niin voisin siis harrastaa seksiä  3-5x päivässä  joka päivä jos nainen haluaisi   ja olen jo 46v .

Ja siksi en ole koskaan edes nuorempana etisnyt koska aina nuorempana sellainen nainen on vaan tullu jossain tilanteessa vastaan  että asiat on edennyt sitä mukaan että.on johtanut suhteeseen vaikka en ole itse edes yrittänyt iskeä koskaan ketään. Nyt vaan 8 vuoteen ei ole sellaista tilannetta tullut vastaan. 

Tosin aiaan vahvasti vaikuttanee se että olen nyt viimeiset 8 vuotaa ollut enemmän kotona viihtyvää sorttia silloin kun en ole töissä eli en käy ravintoloissa tms. ollenkaan. Ruokakauppa melkein ainoa missä käyn töiden lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei todellakaan ole normaalia. Ei kukaan normaali mies panisi sinua edes yhtä kertaa.

Koen kyllä olevani objektiivisesti kaunis.

Vierailija
24/35 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä teen käsihommia 3-5x päivässä ja jos mulla olis nainen (en ole edes yrittänyt saada 8 vuoteen) niin voisin siis harrastaa seksiä  3-5x päivässä  joka päivä jos nainen haluaisi   ja olen jo 46v .

Miten riittää aika? Itsellä menee 4 tuntia yhteen kertaan.

Vierailija
25/35 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu. Nuorena 20v ihan perus settiä uudessa suhteessa tai intin lomilla. Ennätys on itsellä 8x siemensyöksy.

Nykyisen kanssa oltiin etä suhteessa alussa. Oli välillä viikko-2 taukoa niin 2-4* tuli harrastettua aina ekat illat.

Vierailija
26/35 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten riittää aika? Itsellä menee 4 tuntia yhteen kertaan.

Kyllä mulla aika pian yhden kerran jälkeen alkaa taas tekee mieli ei siinä kauaa mene. Vapaa-aikaa kotona on joka päivä 9-10 tuntia ilman sitä aikaa kun nukutaan yöllä. 

Vierailija
27/35 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on jos yksi ja sama partneri. Jos välillä vaihtuu, laskin nollautuu!😹

Vierailija
28/35 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmesta neljään kertaan on aika perussuoritus alle kuusikymppisillä. Vanhemmilla miehillä saattaa tehdä tiukkaa ainakin peräkkäisinä päivinä. 

Vierailija
29/35 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko seksiä olla liikaa? 

Vierailija
30/35 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulisin että itsellä 4-5 kertaa menis vielä päivässä mutta kaikki riippuu suhteesta kun harvemmin sattuu samanlainen libido.

:M50

31/35 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Niin no mä olen ihan kohta 60. Voi olla ilonen, että ylipäänsä toimii..

Mieheni on 68 ja toimii hyvin ja erektiokulma on kuin nuorella miehellä.

Paljonhan mieskunto riippuu elintavoista. Mieheni on liikunnallinen, normaalipainoinen, ei juo alkoholia, eikä polta tai käytä lääkkeitä tai muitakaan päihteitä. Omaa myös 100-vuotiaan geenit.

Valetta! Palstalla on varma tieto että yli 30-vuotiaat on pappoja joilla ei seiso.

Väärin.

Muutama saattaa luulla noin, mut palstalla tiedetään, että on olemassa aikuisia miehiä, joita seksi kiinnostaa ja joilla muna seisoo. Ne muutama poketumputuksella itsensä pilannut, joka keskittyy katselemaan naisia vain netistä ja joilla ei muna seiso livenä naisen nähtyään, on vain kateellisia näille miehille ja nousevat välillä huutelemaan älyttömyyksiä, kun ei naisista tai seksistä irl mitään ymmärrä. 

Mut ei siis oo 3 kertaa paljon. 

Fica

32/35 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan kokemus pohjasta. Toiselle on jopa aika vähn ja toiselle taas paljon. 10 kertaa ei ole, esim huoralle mikään ihme juttu vaan lähinnä rutiini päivä, jos taas saa seksiä kerran kuussa tuurilla, niin 3 kertaa illassa voi tuntua hyvinkin paljolta. 

Kaunis ku??inen superherkku turusta. Of sisällöntuottaja ja seksin moniottelija 🥰 kik moniottelija 

Vierailija
33/35 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yhdessä illassa ehtii harrastaa seksiä kolme kertaa? Yhteen kertaan menee koko ilta. Oliko kyse ehkä orgsmien määrästä? Niitähän voi tulla enemmänkin.

Vierailija
34/35 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei normaalia olisi, mutta harvinaisempaa toki keski-ikäisten parissa. Itse muistelen kaiholla nuorempana (kolmikymppisenä) kokemaani salasuhdetta, jossa tapasimme harvakseltaan, mutta kun tavattiin, niin seksi jatkui aina tuntikausia. Aamuyöhön asti ne muutamat kerrat, kun vietettiin yö yhdessä.

Enpä muista laukeamisten määrää, eikä sillä niin väliäkään, mutta se, että sai olla toisen iholla, hyväillä, tulla hyväillyksi, olla yhdynnässä, käydä välillä yhdessä kylvyssä, mitä milloinkin, oli aivan taivaallista. Välillä käytiin syömässä ja sitten mentiin taas.

Olen melkein 50-vuotias ja olisi ihana saada kokea vielä jotain tuollaista.

Vierailija
35/35 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on 18