Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en halua enää olla se suvun mustalammas

Vierailija
11.06.2025 |

Miten ootte itse lopettaneet sen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin töihin ja lakkasin ryyppämästä.

Vierailija
2/9 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos satut olemaan luonnostaan erilainen kuin muut, sen kanssa on vaan opittava elämään. Ei perusluonnetta voi muuttaa. Sukujuhlissa voi kyllä pakottaa itsensä käyttäytymään kuten muut (olemaan sosiaalinen) mutta kotiin tullessa väsyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut pitää itteään mua parempana ja mua surkimuksena, ja mun lapsia myös. Ite he ovat niin hyviä. Suurinpiirtein heittämässä helvettiin..

Ap

Vierailija
4/9 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle langennut sukupolvien traumaside...

Ap

Vierailija
5/9 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/9 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muut pitää itteään mua parempana ja mua surkimuksena, ja mun lapsia myös. Ite he ovat niin hyviä. Suurinpiirtein heittämässä helvettiin..

Ap

Ei ne valkoisetkaan lampaat ole niin valkoisia mitä esittävät.

Vierailija
7/9 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ne valkoisetkaan lampaat ole niin valkoisia mitä esittävät.

Kun yhdestä tehdään yhteisön "paha ihminen", pysyy muiden ongelmat paremmin piilossa. Katko välit jos on rohkeutta. 

Vierailija
8/9 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulen aina olemaan suvun musta lammas koska en tule ikinä hankkimaan lapsia tai omistusasuntoa. en myöskään usko että tulen ikinä seurustelemaan. N36

Vierailija
9/9 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman kanssa olen paininut. Ja päätin, ettei sukuni enää määritä mua. He saavat olla mitä mieltä haluavat, minä olen minä. Ja löydän kyllä sielunsukulaisia muualta, joiden kanssa voin olla mikä olen. Tämä vie aikaa, järki sen ymmärtää nopeasti, mutta ottaa aikansa että se menee sisälle saakka. Se tuntuu todelliselta vapaudelta, kun sen ymmärtää. Tee kaikkea mitä haluat, älä mieti, mitä muut siitä ajattelee. Ajatukset on usein vain mielipiteitä, ne eivät ole sinä. Ja opeta sama lapsillesi, että he ovat riittäviä ja hyviä just sellaisina kuin ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän