Miksi mies puhuu minulle rumasti?
Mieheni on haukkunut minua vihaisena järkyttävällä tavalla, uhkaillut erolla. Hän ei koskaan exiä kohtaan ole käyttäytynyt niin (ainakaan tuntemaani Olemme keskustelleet asiasta sillä olemme tunteneet kaun). Mies ollut pahoillaan, ja selitellyt että minun kohdalla asiat ovat menneen tunteisiin ja muka välittää minusta niin paljon enemmän. Hehheh!
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Tämän palstan naisten kuuluisi olla poliisin seurannassa ja tässä ketjussa niitä kirjoittelee. On oikeasti kammottavaa ajatella, että nämäkin kulkevat tuolla kadulla vapaana. Tuo viha on niillä jo sillä tasolla, että voivat olla vaaraksi ympäristölleen.
Tämmöisiä naisia kun tarpeeksi tulee vastaan ihan pelkästään jo netissä, niin kyllä voitte olla varmoja, että yhä useampi mies päättää jättää kaikki naissuhteet lopullisesti väliin.
Heh, joku surkimus suivaantui toisen topicin kirjoituksestani oikein kunnolla, mutta ilmeisesti piti sitä kuitenkin aika taitavana kun päätti kopioida sen vain muuttaen sanan "mies" tilalle sanan "nainen". Kyseinen keskustelu on jo poistettu, kiitos siitä kuuluu teille silliv*ttusp*rmaämpäripoistakaanaisiltaäänioikeus- palstamiehille, joita siinä kommentissani käsittelin.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta ei ole paluuta. Kun (tässä henkinen) väkivalta alkaa, se etenee niin kauan kuin siedät ja vain pahenee. Tulevaisuudentutkimukseen kuuluu heikkojen signaalien havainnointi eli nuo on red flag.
Aloita surutyö. On surullista tajuta että meistä ei tullut mitään, ettei liitto kestänyt. Se on kuitenkin sun ainoa elämä, eikä sitä tarvi menettää tuollaisen takia.
Juristi taikka lentäjä odottaa jo seuraavassa yökerhossa. Tinderi tulille, kipinää sykkyrään Sulle. Go göööörll, me tooo, one life!
Yksinasuvat naiset on onnellisimpia
Välittäminen tarkoittaa sitä että toisen ihmisen tunteet kiinnostelee. Ei sitä että mennään isompaan hysteriaan ristiriitatilanteessa. Eikä ainakaan sitä että edes väläytellään eroa tai jotain apukoulutason "tämä saa mut pakittelemaan pois" tmsp.
Sitä en osaa arvailla mistä uusi ruma käytös johtuu, mutta harkitsisin takavasenta.
https://yesthissongisaboutyou.blogspot.com/