MIeheni jäi kiinni..
Oli etsinyt erään naisen nimellä puhelinnumeroa ja osoitetta. Kun kysyin kuka tämä nainen on, hän sanoi että kyseinen ihminen oli soittanut. Kysyin sitten, että mitäs asiaa hänellä oli. MIes sanoi, ettei tiennyt ja siksi yritti soittaa tälle naiselle. Meni vähän vaikeaksi, kun kysyin että jos hän soitti niin miksi ei soittanut samaan numeroon vaan teki haun naisen koko nimellä. Eli siis mies valehteli minulle päin naamaa!
Mitä ihmettä tästä pitäisi ajatella? Mie lähti viettämään työpaikan saunailtaa, mutta minulla on luottamus mennyt. Ei ole kiva olla kolmen lapsern kanssa kotona.
Kommentit (18)
Olet vissiin viettänyt av:lla liikaa aikaa jos luulet saaneesi nyt miehesi pettämisestä kiinni.
Ei elämä ole noin vakavaa!
Itse etsin usein tietoja miehistä, ilman että minulla olisi mitään kummempaa kiinnostusta heitä kohtaan.
Taidat olla aiheettomasti mustasukkainen.
Olen itsekin joskus tehnyt haun ja soittaja on ollut joku minulle vieraan niminen puhelinmyyjä!! Rauhoitu hyvä nainen!!
Koska tunnet miehen työkaverit niin tää nainen ei ole voinut soittaa työpaikalle työasioissa ja jättää soittopyyntöä? Vai mitä ihmettä?
Miehellä ei ole puhelinvastaaja ja on töissä paikassa, jonka henkilökunnan tunnen.
Joskus olen tavannut jonkun fiksun miehen ja haluan vain tietää hänestä lisää.
Ex-poikakavereiden kuulumisia saatan tutkia tai jos meillä on uusi asiakas, niin haluan tietää hänestä lisää.
Mitä milloinkin. Varmaan viikoittain haen jostain miehestä tietoja ja koskaan en ole misään pettämismielessä ollut asialla.
Oma miehenikin saattaa soittaa joskus, että tutkippa mikä mies tämä on, ihan uteliaisuuttani tutkin.
T:3
Mies jäänyt aikaisemmin kiinni salaisen sähköpostin pitämisestä ja oli lähetelly erittäin intiimejä viestejä naisille. Silloin keskustelimme suhteestamme aika tiukasti, mutta päätimme jatkaa. Luottamus on kuitenkin mennyt ja "kun kerran keksitään niin aina epäillään".
Sähköpostin löysin sattumalta avatessani messengeriämme.
ap
Kai tässä kumminkin on positiivista se että jos miehellä olis suhde naiseen niin ei hänen tarttis hakea puhelinnumeroa nimeä ja osoitetta mistään vaan ne olis talletettuna kännykkään jo Matti Mäkisen nimellä
Jos miehellä on jo suhde naiseen, kyllä hänellä on silloin naisen yhteystiedotkin eikä niitä tarvitse mistään etsiä.
Eikö miehellä saa olla mitään omaa?? Tutkitko siis miehen puhelimen, sähköpostin ja tavallisen postin sisällön?!? Olisko jo aika erota, jos noin omistushaluinen olet...
Jos mulle tulee vieraasta numerosta soitto niin haetutan aina tiedot tekstarilla enkä soita numeroon.
Jos oli vaikka väärä numero mitä siinä nyt alan selvittelemään puhelimessa? Helpompi ottaa selvää kuka soitti anonyymisti.
Ap:n mielikuvitus laukkaa. Tottakai miehesi häkeltyi kun ikvisiittori hyökkäsi kimppuun.
Jos mulle tulee vieraasta numerosta soitto niin haetutan aina tiedot tekstarilla enkä soita numeroon.
Jos oli vaikka väärä numero mitä siinä nyt alan selvittelemään puhelimessa? Helpompi ottaa selvää kuka soitti anonyymisti.
Ap:n mielikuvitus laukkaa. Tottakai miehesi häkeltyi kun ikvisiittori hyökkäsi kimppuun.
Jos sulle soittaa joku tuntematon numero tai vieras numero on soittanut, mistä sä saat sen soittajan nimen jonka lähetät finderiin?!
Tässähän mies oli yrittänyt hakea numeroa nimelle sieltä, ja valehteli ensin saaneensa soiton numerosta jota etsi finderistä, kunnes nolosti jäi kiinni että haloo urpo, laitoit sinne naisen nimen etkä mitään numeroa, jolloin änk änk ja livisti.
Selvä valhe, eli peitteli jotain, kenties että on kiinnostunut moisen nimiseen naiseen ja etsi hänen numeroaan tms,
ihan tarpeeksi paha minusta koska taustalla aiempaakin valehtelua ja ns petos.
mutta kyllä mä olen tehnyt just noin kuin mies sanoi tehneensä kun joku on soittanut ja jättänyt vastaajaan viestin mutta hänen jättämänsä yhteystiedot on puutteelliset