Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mää tekisin kun ei jaksa olla kotona mut pakko olla kun olen raskaana enkä voi töihinkään enää mennä.

Vierailija
24.03.2007 |

Mutta kuitenkaan en kotonakaan jaksa olla. Elokuun alussa la. Voisin mä töihin mennä, mut minne!

Kertokaa jos tulee jotai ideoita! Itselläni ne on loppuneet.. Haluaisin todella tehdä jotain ennen vauvan syntymää. Odotan kuitenkin innolla tätä kakkosta. Monimutkaista vai mitä!?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkäpä saattas ottaakin. Jotain lyhytaikaista puuhaa.. Kysellä kai se pitäis.

ap

Vierailija
2/4 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että älä valita jos et ole yrittänytkään etsiä työtä.=)

Toisaalta etkö voi nauttia kun saat olla kotona ja olla esikoisen kanssa. Käydä puistoissa, kyläillä ja muutenkin kahvitella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuus on tosin muuta kun näköjään jo naiset itsekkin ajattelevat, ettei raskaana voi töihin päästä =/

Vierailija
4/4 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. joku toimialapalvelu tarvitsee aina jotain lyhytaikaisia työntekijöitä.

Eli itse olen opiskeluaikoina ollut ns. hätätuuraajana. Jos siis puhelin soi, niin lähdin saman tien jonnekin yritykseen paikkaamaan esim. sairastapauksen sattuessa. Tein lähinnä aulaemännän hommia. Ja siinä hommassa olisi varmaan ollut ihan sama jos olisin ollut raskaana tai ei, koska sijaisuudet kesti vaan aina n. viikon. Joskus 2 viikkoa.

Välillä sai myös n. 1 kk pestejä jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan