Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttu on kateellinen(?) siististä kodistani, mitä ajatella tästä?

Vierailija
09.06.2025 |

Huoh. Minulla on eräs tuttava, vanhempi nainen jolla on minuun nähden asiat hyvin. Eli on pitkä työura takana, miehellä oma firma, isot tulot, velaton asunto jne. Itse olen sairaana ja elän köyhyysrajan alapuolella. 

No, en olisi ikinä uskonut mutta tuo tuttu tuntuu olevan kateellinen minulla. Nimittäin siististä kodistani, joka ei ole edes erityisen siisti. Kommentteja tulee vähän väliä.

Mitä tästä pitäisi ajatella? 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis tutulla on itselläänkin ihan siistiä, eli ei ole siitäkään kyse että eläisivät saastan keskellä. 

Ap 

Vierailija
2/8 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, ole vain tyytyväinen ja kiitollinen että kotisi on siisti ja nauti siitä että se on sinulle mahdollista :)

Ehkä tämän asian voi nähdä niin että omaa elämää ei kannata vertailla toisen elämään, ja vaikka omassa elämässä olisi kaikki peruspalikat kunnossa toisella voi silti olla jotain jota kadehtia. Kateus ei kuitenkaan kannata eikä rakenna. Sillä on tapana tuoda esille se, mitä ehkä itse haluaisimme. Kateuden sijaan kannattaisikin mennä haaveitaan kohti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttusi on arvottanut sinut alemmaksi kuin siisti kotisi 

Vierailija
4/8 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto tms? Ei kestä ajatusta, että olisit edes yhdessä ainoassa asiassa parempi? 

Vierailija
5/8 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö sellaista lakkia missä on kulkunen? Ja sun kaverilla raidallinen essu?

Vierailija
6/8 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten naiset voivatkin olla lähes ihan mistä tahansa kateellisia? Siis suurin osa varmaan. Pitää olla tyytyväinen itseensä ja omaan elämäänsä, eikä verrata koko ajan toisten elämään. Ihmettelen tätä, miten jotkut naiset jaksaakin.Itselle on ihan sama, miltä kenenkin luona näyttää, tiedän että jonkun toisen elämä on ihan täydellistä verrattuna omaani, mutta ei se haittaa. En tee siitä ongelmaa. Nautitaan elämästä enemmän!

Vierailija
7/8 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse ei jaksa samalla tavalla siivota? Moni hyväosainen ihminen on niin pikkumainen, että kadehtii köyhiltä pieniäkin asioita. 

Vierailija
8/8 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono itsetunto tms? Ei kestä ajatusta, että olisit edes yhdessä ainoassa asiassa parempi? 

Tämä tuli minullekin mieleen. Vielä jos tutun mies tai yhteiset tutut ovat esim kehuneet ap:n kotia ja siisteyttä joskus niin se voi olla siinä. Tietyn tyyppiset ihmiset eivät pääse tuollaisista tilanteista välttämättä ikinä yli. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi