Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ankea mies, joka ei anna mitään

Vierailija
09.06.2025 |

Onko muilla ankeita miehiä? Mulla mies joka valittaa kokoajan jostain. Pikkuasioita suurentee, esim selkäkipua. Kiukuttelee milloin mistäkin. Ei kauheasti myöskään anna mitään suhteeseen, olettaa että hoidan ison osan kotitöistä, maksan laskuja jne. 

Nyt sitten ilmoitin että olen valmis eroon ja tapailemaan muita, niin on aivan älyttömän loukkaantunut ja vihainen. Eikö ole jännä seuraus?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen yli 50v mies sulla.

Löytyy noita kaiken ikäisistä. Ihan kuten naisista. En ole moneen vuoteen asunut Suomessa tai käynyt siellä. On kuitenkin hyvin hämmentävää joka kerta ulkomailla lentokentillä ja muualla kohdata suomalaisia. 85 prosenttia tapauksissa pariskunnasta nainen kuulostaa todella raskaalta tapaukselta. Narinaa, kiukuttelua, vittuilua puolisolle ja lapsille. Monta kertaa olen miettinyt, että miksi? Miksi pitää kulkea naama väärinpäin ja kiukutella jatkuvasti? Ei se oma puoliso ole mikään roskakori, johon voi dumppaa kaikki tunteensa. 

Mun entinen miesystävä, oli erotessamme 35-vuotias, suomalainen ja aina valittamassa ja pilaamassa hyvän tunnelman. Jos minulla oli hauskaa ja olin iloinen, hän aloitti riidan. Kun sai ärsytettyä tiuskimisella ja vittuilulla siihen pisteeseen, että hiljenin niin hän suuttui siitäkin. Kun hermostuin hänen kiukutteluunsa ja sanoin napakasti, että mulle ei tarvitse puhua tavallaan niin suuttui siitä. Jos otti alkoholia, hän aloitti kiukutelun. En jaksanut tuollaista katsoa kuin puoli vuotta ja sanoin erotessa, että ei enää tuollaista negatiivista henkilöä elämääni kiitos. Kadotin kaiken elämänilon tuollaisen seurassa.  

Vierailija
22/28 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen yli 50v mies sulla.

Minkälainen on tyypillinen 50v nainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on jo jättänyt sinut. Mitä enää roikut perässä?

Vierailija
24/28 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska exp. päiväyksesi on jo mennyt umpeen, etkä kelpaa enää kenellekkään. Olet eltaantunut ylipainoinen akka.

Kyllä ottajia olisi. T. Ap

Hellou 👴🏻

Vierailija
25/28 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on jo jättänyt sinut. Mitä enää roikut perässä?

Miksi ei halua erota? T. Ap

Vierailija
26/28 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun ex miesystävältä. Herttileijaa että oli raskas perässävedettävä tapaus. Joka asian väänti negatiiviseksi, kaikki asiat oli huonosti koko ajan, ei osannut hoitaa arjen edes helppoja juttuja, minkäänlaista keskustelua ei saanut aikaan mistään asiasta, ja empaatiton  ja tunne köyhä.

Vierailija
27/28 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
28/28 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän