Sote-alan työntekijät: käytättekö töissä ollessa parfyymeja?
Käytätkö siis työpäivien aikana parfyymeja iholla, vaikka ei saisi? Mun tekisi tosi paljon mieli käyttää tuoksuja, mutta en ole kehdannut, jos joku tuoksuyliherkkä siitä valittaa.
Kyllä mä siis ymmärrän, että monella tuoksut aiheuttavat päänsärkyä.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen päiväkodissa, en sotealalla, mutta meillä oletetetaan myös tuoksuttomuutta. Käytän vapaa-ajalla parfyymeja sillä olen harrastaja.
Joku onkin joskus valittanut että tuoksun hajuvedelle. En ikinä laita töihin vartavasten tuoksua, mutta koska meillä ei ole työvaatteita työnantajan puolesta, vaan kuljemme siviileissä töissä, hajuvedet on ja pysyy vaatteissa/huiveissa.
Jos vaaditaan tuoksuttomuutta, työnantaja vaatettaa ja pesee. Tämäon oma kantani asiaan ja kerron sen kernaasti jos tuoksustani jurputetaan.Ja teet itsestäsi samalla ääliön. Käytät vielä ilmeisen paljon tuoksuja vapaa-ajalla, kun ne haisee vaatteissa pitkään. No mutta... Olisi joku kiva nähdä miten esim. Sinä reagoisit, jos allergisoituisit hajusteille. Minä nimittäin tein niin 23 vuotiaana, samalla lailla itsekkäästi ajattelevana, kuin sinä. Sain Karman kädestä kunnolla. <
Sama se min7lle on mitä sinä ajattelet. Ei haittaa yhtään.
Vastuu on 100% työnantajalla. Ei voi mitään. Valita ylemmälle taholle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen päiväkodissa, en sotealalla, mutta meillä oletetetaan myös tuoksuttomuutta. Käytän vapaa-ajalla parfyymeja sillä olen harrastaja.
Joku onkin joskus valittanut että tuoksun hajuvedelle. En ikinä laita töihin vartavasten tuoksua, mutta koska meillä ei ole työvaatteita työnantajan puolesta, vaan kuljemme siviileissä töissä, hajuvedet on ja pysyy vaatteissa/huiveissa.
Jos vaaditaan tuoksuttomuutta, työnantaja vaatettaa ja pesee. Tämäon oma kantani asiaan ja kerron sen kernaasti jos tuoksustani jurputetaan.Ja teet itsestäsi samalla ääliön. Käytät vielä ilmeisen paljon tuoksuja vapaa-ajalla, kun ne haisee vaatteissa pitkään. No mutta... Olisi joku kiva nähdä miten esim. Sinä reagoisit, jos allergisoituisit hajusteille. Minä nimittäin tein niin 23 vuotiaana, samalla lailla itsekkäästi ajattelevana
Kyllä työnantaja voi huomauttaa likaisista tai paskanhajuisista vaatteista. Tekosyysi on huono
Ja teet itsestäsi samalla ääliön. Käytät vielä ilmeisen paljon tuoksuja vapaa-ajalla, kun ne haisee vaatteissa pitkään. No mutta... Olisi joku kiva nähdä miten esim. Sinä reagoisit, jos allergisoituisit hajusteille. Minä nimittäin tein niin 23 vuotiaana, samalla lailla itsekkäästi ajattelevana, kuin sinä. Sain Karman kädestä kunnolla.