Mikä on isoin asia, jonka olet saanut tänään aikaiseksi?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Alkuviikon syömisien esivalmistelut. Tein 6 annosta aamu-/välipalaa, tein päivällistä josta jäi tähteeksi kaksi annosta ma ja ti lounaiksi, kuorin ja pilkoin kasan rehuja joita voi syödä sellaisenaan lisukkeena tai jatkojalostaa lämpimiksi ruoiksi.
Järjestelin myös koko ensi viikon työkamppeet niin, että ne on helppo vaan ottaa mukaan sen enempää miettimättä.
Millaisia aamupaloja teit? Vai teitkö lapsille? Mä syön vain pikamurot joten en ymmärrä?
Istutin vihdoin kaikki taimet sisälkasvatuksesta ulos.
Vaihdoin ruohonleikkurin öljyt, vaihdoin raivaussahaan siimaleikkuripään ja latasin siihen uuden siiman. Näin varmistin että tulee kuivuus ja kammohelteet, ja ruoho kasvaa parturointikuntoon seuraavan kerran vasta elokuussa.
Siivosin, 6 muovikassillista kierrätyspaperia lähti kaapista ja sohvalta. Juoksin myös 9km mäkisessä maastossa 45 minuuttiin.
Vein talvikauden vaatteet säilöön ja kesäkauden vaatteet kävin läpi ja järjestin kaappiin, tein mukavia kesämekko löytöjä mitä en muistanutkaan.
Olen flunssan kourissa, mutta jaksoin kuvata ja laittaa myyntiin Tori.fi -palstalle lisää tavaraa. Tänään myös yksi ostajaehdokas sopi kaupoista. Viestittelimme kaupoista ja nouto on myöhemmin.
Maksoin sähkölaskun, kun tiedän että kohta on taas rahaa tulossa.
En tiedä, mikä noista nyt lasketaan suurimmaksi asiaksi tänään.
Portaiden edestä kaivoin ruohomättäitä pois ja laitoin kivituhkaa tilalle.
Laitoin valkean puuhellaan koska hormista tuli jatkuvalla syötöllä nokisia ampiaisia. Ei tule enään hähhäää....
-Kylmis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkuviikon syömisien esivalmistelut. Tein 6 annosta aamu-/välipalaa, tein päivällistä josta jäi tähteeksi kaksi annosta ma ja ti lounaiksi, kuorin ja pilkoin kasan rehuja joita voi syödä sellaisenaan lisukkeena tai jatkojalostaa lämpimiksi ruoiksi.
Järjestelin myös koko ensi viikon työkamppeet niin, että ne on helppo vaan ottaa mukaan sen enempää miettimättä.
Millaisia aamupaloja teit? Vai teitkö lapsille? Mä syön vain pikamurot joten en ymmärrä?
Neljä maapähkinävoi-hilloleipää ja kaksi tuorepuuroa. Ihan itselleni tein. Mulla on välillä kiirelähtöjä kun jään torkuttamaan ja noi leivät on käteviä kun voi syödä vaikka autoa ajaessa. Puurot voi syödä sitten niinä aamuina kun pääsen sängystä helpommin ylös ja ehtii syömää kotona.
Ymmartanyt aikaikkunan merkityksen. Kun ei toimi ajoissa, aika kulkee ohi. Adios!
Pessyt ikkunoita. Oli niin huono sää, että tuli tartuttua tähän inhokkihommaan. Jos olisi ollut hyvä ilma, en olisi harkinnutkaan!
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin ruohonleikkurin öljyt, vaihdoin raivaussahaan siimaleikkuripään ja latasin siihen uuden siiman. Näin varmistin että tulee kuivuus ja kammohelteet, ja ruoho kasvaa parturointikuntoon seuraavan kerran vasta elokuussa.
Vähän sama, kun minä otan takin taskuun varmuusvälineen baariin lähdettäessä. Silloin voi olla varma, että seuraa ei saa.
Olin töissä. Enkä vain tänään vaan koko pitkän viikon. Nyt voinkin rauhassa vain menehtyä.
Leikkasin nurmikon, reilu tunti meni ajoleikkurilla
Käytin koiran aamulenkillä. Olen ollut hereillä 5:30,asti.
Vaihtanut narut sälekaihtimiin ja pessyt ne, ka oon muutakin ehtiny