Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on isoin asia, jonka olet saanut tänään aikaiseksi?

Vierailija
08.06.2025 |

Niin?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtanut narut sälekaihtimiin ja pessyt ne, ka oon muutakin ehtiny

Vierailija
42/59 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkuviikon syömisien esivalmistelut. Tein 6 annosta aamu-/välipalaa, tein päivällistä josta jäi tähteeksi kaksi annosta ma ja ti lounaiksi, kuorin ja pilkoin kasan rehuja joita voi syödä sellaisenaan lisukkeena tai jatkojalostaa lämpimiksi ruoiksi.

Järjestelin myös koko ensi viikon työkamppeet niin, että ne on helppo vaan ottaa mukaan sen enempää miettimättä. 

Millaisia aamupaloja teit? Vai teitkö lapsille? Mä syön vain pikamurot joten en ymmärrä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istutin vihdoin kaikki taimet sisälkasvatuksesta ulos.

Vierailija
44/59 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin ruohonleikkurin öljyt, vaihdoin raivaussahaan siimaleikkuripään ja latasin siihen uuden siiman. Näin varmistin että tulee kuivuus ja kammohelteet, ja ruoho kasvaa parturointikuntoon seuraavan kerran vasta elokuussa.

Vierailija
45/59 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin, 6 muovikassillista kierrätyspaperia lähti kaapista ja sohvalta. Juoksin myös 9km mäkisessä maastossa 45 minuuttiin.

Vierailija
46/59 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein talvikauden vaatteet säilöön ja kesäkauden vaatteet kävin läpi ja järjestin kaappiin, tein mukavia kesämekko löytöjä mitä en muistanutkaan. 

Vierailija
47/59 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamukakka.

Vierailija
48/59 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen flunssan kourissa, mutta jaksoin kuvata ja laittaa myyntiin Tori.fi -palstalle lisää tavaraa. Tänään myös yksi ostajaehdokas sopi kaupoista. Viestittelimme kaupoista ja nouto on myöhemmin.

Maksoin sähkölaskun, kun tiedän että kohta on taas rahaa tulossa.

En tiedä, mikä noista nyt lasketaan suurimmaksi asiaksi tänään.

Vierailija
49/59 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Portaiden edestä kaivoin ruohomättäitä pois ja laitoin kivituhkaa tilalle. 

Laitoin valkean puuhellaan koska hormista tuli jatkuvalla syötöllä nokisia ampiaisia. Ei tule enään hähhäää....

-Kylmis

Vierailija
50/59 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuviikon syömisien esivalmistelut. Tein 6 annosta aamu-/välipalaa, tein päivällistä josta jäi tähteeksi kaksi annosta ma ja ti lounaiksi, kuorin ja pilkoin kasan rehuja joita voi syödä sellaisenaan lisukkeena tai jatkojalostaa lämpimiksi ruoiksi.

Järjestelin myös koko ensi viikon työkamppeet niin, että ne on helppo vaan ottaa mukaan sen enempää miettimättä. 

Millaisia aamupaloja teit? Vai teitkö lapsille? Mä syön vain pikamurot joten en ymmärrä?

Neljä maapähkinävoi-hilloleipää ja kaksi tuorepuuroa. Ihan itselleni tein. Mulla on välillä kiirelähtöjä kun jään torkuttamaan ja noi leivät on käteviä kun voi syödä vaikka autoa ajaessa. Puurot voi syödä sitten niinä aamuina kun pääsen sängystä helpommin ylös ja ehtii syömää kotona.

Vierailija
51/59 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmartanyt aikaikkunan merkityksen. Kun ei toimi ajoissa, aika kulkee ohi. Adios! 

Vierailija
52/59 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pessyt ikkunoita. Oli niin huono sää, että tuli tartuttua tähän inhokkihommaan. Jos olisi ollut hyvä ilma, en olisi harkinnutkaan!

Vierailija
53/59 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdoin ruohonleikkurin öljyt, vaihdoin raivaussahaan siimaleikkuripään ja latasin siihen uuden siiman. Näin varmistin että tulee kuivuus ja kammohelteet, ja ruoho kasvaa parturointikuntoon seuraavan kerran vasta elokuussa.

Vähän sama, kun minä otan takin taskuun varmuusvälineen baariin lähdettäessä. Silloin voi olla varma, että seuraa ei saa.

Vierailija
54/59 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain varattua lomalle mökin. 

55/59 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä. Enkä vain tänään vaan koko pitkän viikon. Nyt voinkin rauhassa vain menehtyä.

Vierailija
56/59 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin vessan lattian. 

Vierailija
57/59 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin nurmikon, reilu tunti meni ajoleikkurilla 

Vierailija
58/59 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pökäle pöntössä

Vierailija
59/59 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin koiran aamulenkillä. Olen ollut hereillä 5:30,asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi