Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedättekö ketään joka tullut mummoksi alle 40v?

Vierailija
08.06.2025 |

Sen ikäisenä ainakin jaksaa vielä hoitaa lapsenlapsia.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitini oli 36v tullessaan mummoksi. Hän järkyttyi suunnattomasti ja mm kielisi minua liikkumasta kaupungilla / tai ylipäätään tässä kaupungissa missään, ettei kukaan näe minua ja vauvaa.

Itse olin kuitenkin 20v ja naimissa esikoiseni syntyessä.

Äitini ei toipunut tuosta skandaalista ikinä, hän ei halunnut nähdä lapsiani, pakolliset yo juhlat olivat paikkoja joissa hän tapasi lapseni.

Esikoiseni nyt 35v, eikä ole mummoaan tavannut elämänsä aikana kuin 4-6 kertaa. Äitini on täysin vieras ihminen lapsilleni, eivätkä he halua enää tutustua koko ihmiseen.

Jos äitisi on sanut sinut 16-vuotiaana niin mikä ihme skandaali syntyi siitä että sinä sait oman esikoisesi 20-vuotiaana ja naimisissa?

Vai oliko äitisi mielestä skandaalimaista että kestää noin kauan saada miestä jalkojen väliin ilman kumia? Kyllä maha olisi pitänyt olla pystyss

Äidin mielestä minun olisi pitänyt lisääntyä lähempänä 40v ikää, eikä nyt enää 90-luvalla kukaan kunnollinen ihminen tee lapsia noin aikaisin.

No, itse kävin koulut lasten syntymän jälkeen (4,5v opiskelua opistotason oppilaitoksessa) Molemmat lapseni yliopisto-opiskelijoita ja työllistyivät omille aloilleen. 

sama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla