Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-miehen uusi vaimo raivoaa nyt!

Vierailija
08.06.2025 |

Monta vuotta meni eron jälkeen hyvin: elatusmaksut okei, tyttäreni joka toinen viikonloppu isällään eli ex-miehelläni ja hänen uuden vaimonsa luona. Nyt on tämä nainen vetänyt herneet nenään tajuttuaan, että juuri niille isä-viikonlopuille minä olen kasannut itselleni niin paljon töitä kuin voin (se ei ole vaikeaa, olen hoitajana vanhustentalossa,  jossa yö- ja viikonlopputöitä saa oikeastaan kuten haluaa eikä maksukaan ole huono). Nainen mekkaloi nyt siitä, miten hän joutuu olemaan 2 kertaa kuussa myös viikonloppuäiti tyttärelleni kun minä vain tienaan ja tienaan ja tienaan. . . Mieheni on minulle nyt itkenyt, että hänen nykyinenkin avioliittonsa saattaa MINUN TAKIANI mennä pieleen. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa. 

Kiinnostaisiko teitä? 

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on joku muu asia nyt alkanut hiertämään, ja se puretaan sinuun, siinä se. Hienoa, että saat ja jaksat puskea töitä, vaikka sekin saattaa aiheuttaa salaa kateutta tai siis siitä maksettava palkka tietysti. Exien nyksiä ei kannata yrittää varoittaa etukäteen, niitä varoituksia ei uskota siinä alkurakkauden huumassa. Ajan myötä kun totuus valkenee se puretaan vihana asiasta varoittaneeseen. 

Vierailija
22/33 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli provo, eix ni? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostakin syystä naiset tuppaavat vihaamaan miehensä lapsia ja lasten äitiä.

Tämä. Vaikka aina itketään yh äitien hankaluuksia löytää uusi suhde, on lapset edellisestä liitosta miehille suurempi rasite. 

Vierailija
24/33 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

- . . . .   eikä missään tapauksessa anna tilinumeroaan eksän tietoon. Koska eksä on patologinen huijari ja vie nyksän rahat ja omaisuuden heti kun saa tilaisuuden. Itse maksan vielä nytkin 8 v eron jälkeen kesän nimiini tekemiä velkoja. Nyksä ei uskonut js haukkui minut hulluksi ja narsistiksi ja ties miksi. Annoin lopulta olla. Nyt on sitten nyksää kusetettu oikein kunnolla. Nyksä raivoaa minulle koska en kertonut ja oli kuulemma mun velvollisuus kertoa. No mähän yritin mut kukaan ei halunnut kuulla... V---u mitä touhua.-

-Ihan järkyttävää kyllä, mutta ei kai kukaan pelkällä tilinumerolla mitään tee.

Vierailija
25/33 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyttele mahdollisimman kaukana tuollaisesta porukasta. 

Vierailija
26/33 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi. Menköön uusi vaimo sitten itsekin viikonlopuiksi tienaamaan. Mikäs pakko se hänen on mikään viikonloppuäiti olla. 

Vierailija
27/33 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ex-miehesi uusi liittoko? Ei sitten vähääkään! Ei edes oman exäni.

Vierailija
28/33 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se häntä hiertää? Miksi tämä asia tuhoaisi uuden liiton? Eihän asiassa ole mitään järkeä.

Vierailija
29/33 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se häntä hiertää? Miksi tämä asia tuhoaisi uuden liiton? Eihän asiassa ole mitään järkeä.

Ei niin, koska se on trollin provo.

Vierailija
30/33 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyxän kantsii varmaan tehdä rikosilmoitus siitä että miehensä lapset on joka toinen viikonloppu isällään! Onhan se nyt törkeä rikos. Siis oikeesti, muija on supervajukki.

Vierailija
31/33 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit piruuttasi antaa heidän ymmärtää, että rahatilanteesi on jo niin hyvä, että olet ruvennut käymään viikonloppusin viihteellä ja hauskaa on ollut.

Vierailija
32/33 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä ei ole uusperhe enkä tee edes ylitöitä, vaan vaativa asiantuntijatyö. 

Rutisijana äitini ja anoppini siitä, että "olen aina töissä!". Pitäisi olla heidän juoksutyttönään. Mieheni hoitaa mainiosti kodin ja tule kuitenkin klo. 18 maissa yleensä kotiin. Välillä aiemminkin. Jonkin verran työreissuja. Yökötys on suuri kun "ovelasti" kyselevät lähteekö niille muita.. 🤢🤮

Aina vinkumassa "taasko menet aamulla töihin?". En ymmärrä miten muuten ajattelevat, että työt hoituu. Välillä teen etänä ja se on jostain syystä heille mieluisampi ajatus. Huom. olin kuitenkin yhteensä 7 vuotta kotona lapsia hoitamassa kun olivat pieniä ja opiskelin sivussa, senkin jälkeen tein toiset 7 vuotta pääosin kotona töitä ja hoisin huushollin sivussa.

Äitini aina rutisi (kouluttamaton, yksinkertainen ihminen) kuinka rikkaat sitä ja tätä, niiden kakarat saa hienot työt jne pilkkasi naisia, jotka teki siistiä sisätyötä. Nyt ei olekaan hienoa, että olen tässä asemassa.. 

Hoh hoijaa. Vuosi 2025 eikä nainen saa edes töitä tehdä rauhassa. 

Vierailija
33/33 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas keksitty, tai vähintään paisuteltu, aloitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän