En tuijota naisten perseitä
Olen parisuhteessa elävä mies, täysin hetero, enkä tuijota kenenkään muun kuin oman kumppani persettä.
Eli tarvetta tuijottaa, eikä tuosta mitään minulle koostuisi.
Kommentit (14)
Olen mies, joka katsoo jokaisen naisen persettä, pillua ja rintoja, tehden niistä kattavan analyysin, jossa laitan naisen potentiaaliset seksitaidot rankingiin, jossa on kaikki naiset, jotka olen elämäni aikana kohdannut.
Vierailija kirjoitti:
Homohan sä oot 😀
En ole. Mutta miksi tuojottaisin kenenkään naisen persettä, kun mitä se hyödyttää ?
Kuulostat itse heikkölahjaiselta.
Aha. Minä kyllä katselen muitakin naisia kuin vaimoani, koska naiset ovat kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Aha. Minä kyllä katselen muitakin naisia kuin vaimoani, koska naiset ovat kauniita.
En turhaan katsele muita. Ei mitään hyötyä, joten en viitsi katsella ketään muuta.
Et sinä ihan terve ole koska normaali terve mies katsoo varmasti
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin terve. Miksi katsoisin ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on niillä naisilla niin herkkuja perseitä..siksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on niillä naisilla niin herkkuja perseitä..siksi
Olen niitä elämässäni tarpeeksi nähnyt ja mitä siitä näkemisestä nyt saa ? Ei yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En turhaan katsele muita. Ei mitään hyötyä, joten en viitsi katsella ketään muuta.
Olet kyllä harvinaisen typerä mies. Ei elämässä ole kysymys hyötymisestä, monta kertaa parhaimman mielen saa asioista, mistä ei hyödy mitään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä harvinaisen typerä mies. Ei elämässä ole kysymys hyötymisestä, monta kertaa parhaimman mielen saa asioista, mistä ei hyödy mitään!
Itse olet harvinaisen typerä. Mitä parempaa mieltä tuosta saa ?.
Ensinnäkin hyvä perseinen nainen on harvinaisuus.
Jokainen toimikoon miten lystää. Itselleni pyllyjen tiirailu on suurta hupia ja luonto pistää näin toimimaan.
Ei ole sulta pois!
En tiedä lääkityksistäsi.