Miettikää miten naurettava juttu on miesten kravatti!
Miksei tuollaisesta ahdistavasta muinaisjäänteestä ole vieläkään päästy eroon?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Siis et osaa riisua sitä? Vai mikä ongelma?
Ap ei osaa solmia kravattia.
Vierailija kirjoitti:
Siis että miesten oletetaan käyttävän sellaista puvun kanssa.
Ei ole pakollinen varuste kuten esimerkiksi varoituskolmio.
Sehän on ihan sama kuin naisten korut. Molemmat yhtä älyttömiä.
Kummallisia ongelmia tänäpäivänä. No nuorilla on.
Kravatti voi naurettava, mutta korkokengät ovat silkkaa kidutusta.
No miksi sitten naiset sitä käyttävät, jos on lesboparin miesroolin hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Kullinmerkki leuan alla. 🤣
Sinun viestisi perusteella olet sivistymätön.
Vierailija kirjoitti:
Kullinmerkki leuan alla. 🤣
Ei ole. Minulla myös kuuluu asusteisiini erilaisia solmioita. Siisti suutasi.
Juhlapaivallisilla se on aina uimassa jossain keitossa ja eräs kaveri joutui melkein kuristetuksi kravatilla kun oli tulosta massa paperia ja kravatti meni tulostimen telaan
Tuon asusteen käyttöön liittyy nykypäivänä kohonneen terveydellisen vaaran riski. Siitä saa napakan tarttumaotteen ja lisäksi se voi juuttua puimurin telojen väliin.
Merkkikravavatti voi houkutella roadmaneja ja nistejä pöllimään ne helpon rahan toivossa. Solmuke on paljon hienostuneempi sekä viisaampi vaihtoehto, siinä on joustava kuminauha niskan takana. Raskaat leijona-killutinketjut on myös hyvä jättää piirongin laatikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Juhlapaivallisilla se on aina uimassa jossain keitossa ja eräs kaveri joutui melkein kuristetuksi kravatilla kun oli tulosta massa paperia ja kravatti meni tulostimen telaan
Solmioneula pelastaa näistä tilanteista.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen yli viiskymppinen ja mielestäni kravatti on omituisin vaatekappale. Eihän se oikeastaan ole vaate vaan jokin kankainen koriste. Sen lisäksi että kravatti on typerä se on myös vaarallinen. Kaverin käsityön opettaja oli vähällä kuolla kun kravatti tarttui pyörivään sorviin.
M.54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Solmioneula pelastaa näistä tilanteista.
Tästä se setämies -tyyli alkaa pikkuhiljaa rakentua.
Vierailija kirjoitti:
Tuon asusteen käyttöön liittyy nykypäivänä kohonneen terveydellisen vaaran riski. Siitä saa napakan tarttumaotteen ja lisäksi se voi juuttua puimurin telojen väliin.
Merkkikravavatti voi houkutella roadmaneja ja nistejä pöllimään ne helpon rahan toivossa. Solmuke on paljon hienostuneempi sekä viisaampi vaihtoehto, siinä on joustava kuminauha niskan takana. Raskaat leijona-killutinketjut on myös hyvä jättää piirongin laatikkoon.
Kuka menee puimaan kravatti kaulassa? Sitä paitsi kuminauhasolmio ei ole hienostunut. Kätevä se voi olla, muttei hienostunut. Oikean solmio solmiminen vaatii enemmän taitoa, mutta sehän siitä juuri hienostuneempaa tekeekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen yli viiskymppinen ja mielestäni kravatti on omituisin vaatekappale. Eihän se oikeastaan ole vaate vaan jokin kankainen koriste. Sen lisäksi että kravatti on typerä se on myös vaarallinen. Kaverin käsityön opettaja oli vähällä kuolla kun kravatti tarttui pyörivään sorviin.
M.54
Harvemmin puutyönopettajalla on kravatti ....🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M.54
Harvemmin puutyönopettajalla on kravatti ....🤣🤣🤣🤣🤣
Kertakin oli koitua kohtaloksi. Tuo tapahtui kasarilla ja pidin jo silloin sitä ukkoa tyhmänä kun laittaa kravatin kaulaan ja alkaa sorvaamaan.