Meille maalaisille joku espoo tai vantaa on heseä.
Kommentit (40)
Muutin kantakaupungista Pakilaan ja koen kyllä asuvani maaseudulla.
Vierailija kirjoitti:
Meille Helsinkiläisille kaikki Helsingin kantakaupungin ulkopuolella on sisäsiittoista junttilaa.
Ovatko siis kaikki tyhmimmät ihmiset pakkautuneet Helsinkiin, jos luulevat noin?
Vierailija kirjoitti:
Meille Helsinkiläisille kaikki Helsingin kantakaupungin ulkopuolella on sisäsiittoista junttilaa.
Juntteja ehkä mutta että sisäsiittoista? Meinaatko että siellä kantakaupungissa on ammennettu jostain valtavan rikkaasta geenipoolista🤭
Tietenkin. Hallintoalueen rajat ei muuta käytännön todellisuutta eli sitä, että Espoon ja Vantaan asukkaille keskusta on Hesen keskusta.
Minulle heset on käpykylä missä ruokaravintoloissa, olkoon pika- tai fine dining, ilmoitetaan että keittiö sulkeutuu sitten kymmeneltä. Olen syntyperäinen heseltäinen ja se hävettää ihan vi*usti. Pahempi voisi olla enää joku vöyri tai kouvola.
Vierailija kirjoitti:
Mulle hesanen on käpykylä kun olen matkustanut suurissa kaupunkeissa , osassa jopa asunut vuosia.
Oijoi, JOPA ASUNUT, pyytäisin nimmarin jos olisit tässä mutta tyydyn nyt ihailemaan ja kadehtimaan mielessäni, olet varmasti jotain ihan erityistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juntteja ehkä mutta että sisäsiittoista? Meinaatko että siellä kantakaupungissa on ammennettu jostain valtavan rikkaasta geenipoolista🤭
Ovat havahtuneet ongelmaan ja viimeisten 30 vuoden aikana rikastavaa geeniperimää onkin lisätty pooliin huomattavan paljon.
Miksi ihmeessä kirjoitatte "helsinkiläinen" isolla alkukirjaimella, missä olitte äikän tunnilla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pk-seutulaisille on
Hese = Hesburger
Hesa = Helsinki
Aivan sama ei sonta kullaksi muutu vaikka kuinka hesasia olettekin.
Miksi sun pitää haukkua? 😐
En minäkään hauku muualla syntyneitä ja muualla asuvia.
Et sinä mutta ne muut jotenka eikö se metsä vastaa kun sinne huudetaan.Tämä on joka päiväistä vääntöä maalaiset vs kaupunki ja varsinkin Helsinki ei siitä tarvitse välittää eikä mieltä pahoittaa.
Hese-trolli palasi palstalle! Onkohan päässyt avohoitoon?
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä avoimienovien päivät(onko yhdyssana?) eli siellä taas muutama hesasen urpo hortoilee perse paljaana kadulla, soittakaa 113.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Nyt se menee Heseen hampparille.
Vierailija kirjoitti:
Opettele kirjoittamaan 🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat havahtuneet ongelmaan ja viimeisten 30 vuoden aikana rikastavaa geeniperimää onkin lisätty pooliin huomattavan paljon.
Mä luulen että rikastuminen on tapahtunut ennen kaikkea juuri ja juuri kehä III reunoille, kantakaupungissa naidaan herttaisesti ristiin, erityisesti ankkalammella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä teille on, mutta meille ei. Meille Helsinki on Helsinki, Espoo on Espoo ja Vantaa on Vantaa.
Terveisin kainuulainen
Kainuussa ei osata näköjään lainata tekstiä,no eihän maalaisjunteilta voi kovin paljon odottaa.
Miksi pitäisi lainata, jos vastaa aloitukseen?
Kyselee helsinkiläinen
Kumpi on parempi sarjakuvahahmo, Hese Hopo vai Mäkki Hiiri?
Minun puolestani Espoo, Kauniainen ja Vantaa voitaisiin yhdistää Helsinkiin vaikka heti. Ovat niin liki toisiaan ja yhteistä rahaa säästyisi.
Ehkä joillekkin peräkorven junteille kaikki on samaa. Meille muille taas Vantaa on Vantaa ja Espoo on Espoo. Helsinki on vain Helsinki.
Maalaisilla on kummallinen mielikuva pääkaupunkilaisista, vaikka suurin osa on junantuomia samanlaisia maalaisia kuin ne maalla asuvat itsekin ovat. Sitten haukutaan syntyperäisiä pääkaupunkiseutulaisia, kun ne junantuomat aiheuttaa sen mielikuvat pääkaupunkiseudulla asuvista. Haukkukaa omianne.
Miksi sun pitää haukkua? 😐
En minäkään hauku muualla syntyneitä ja muualla asuvia.