Mitkä asiat on ominaisia oman tien kulkijoille?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
lahjakkuus
perustelkaa??
Kengännokkien katseleminen kävellessä kun ympäröivä maailma vi*tuttaa.
Viettää suurimman osan ajasta yksin, omasta valinnnastaan
Usein ystävällisiä ja ottavat ihmiset huomioon, empaattisia
Ei harrasta "small talkkia". Itse vaan siis kuuntelen sivusta kun muut juttelee :D
ei välitä muiden mielipiteistä, ei mielistele, on mieluusti vihattu, koska se ei kiinnosta häntä
Viihtyy itsekseen ja tuntee itsensä hyvin.
Panostaa omaan hyvinvointiinsa, varsinkin henkiseen.
Tulee ihmisten kanssa toimeen, mutta ei välitä muitten mielipiteistä vaan tekee omat ratkaisunsa.
Lisäksi pitää olla luonteeltaan rohkea, fyysisesti hyvässä kunnossa ja kohtuullisen varakas, jotta voi aidosti itse valita oman tiensä, eikä vaan kulkea polkua jolle on ajautunut.
Asuu kunnallistekniikan ulottumattomissa.
Vierailija kirjoitti:
Viihtyy itsekseen ja tuntee itsensä hyvin.
Panostaa omaan hyvinvointiinsa, varsinkin henkiseen.
Tulee ihmisten kanssa toimeen, mutta ei välitä muitten mielipiteistä vaan tekee omat ratkaisunsa.
Lisäksi pitää olla luonteeltaan rohkea, fyysisesti hyvässä kunnossa ja kohtuullisen varakas, jotta voi aidosti itse valita oman tiensä, eikä vaan kulkea polkua jolle on ajautunut.
Saanen olla eri mieltä varakkuudesta. Nykyisin se ei juurikaan onnistu enään kovin helposti ilman sopulikäyttäytymistä.
Pitää olla mm. ehdottoman pride-myönteinen ja muuta sen sellaista.
Ei omista mitään sosiaalisen median tiliä.
Vierailija kirjoitti:
Ei harrasta "small talkkia". Itse vaan siis kuuntelen sivusta kun muut juttelee :D
Joo tämä. Toisin sanoen juoruämmiä, jotka tulee paikalle vain kuuntelemaan toisten juttuja voidakseen sitten juoruta ne eteenpäin omalle puolisolleen.
Uskaltavat tehdä asioita omalla tyylillään. Ajattelevat omilla aivoillaan.
Keskivertoa suurempi älykkyys