Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Veikatkaa kumpiko tulossa!

23.03.2007 |

Elikkä yhdyntä tapahtui torstaina aamulla, ovistesti näytti negaa. Perjantaina aamupäivällä ovistesti näytti plussaa ( maha ja selkä olivat ihan sairaan kipeet ). Ovistesti näytti sit lauantaina jo negaa. Ennestään on jo pari poikaa. Aikaisemmissa raskauksissa pahoinvoinnit kestäneet viikoille 17 ja 11. Nyt pahoinvointi loppui jo rv9. Kiinalainen taulukko ennustaa tyttöä.. Kumpaako veikkaatte?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustelu: vuorokausi ennen ovulaatiota " kuuluu" vielä pojan saamiseen ;)

Vierailija
2/8 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan poikaa, koska ei kahta ilman kolmatta ja kolmannen jälkeen sitten jo mahikset menee tasan.Tosi tieteellinen perustelu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestistä ei käy ilmi kuinka pitkällä raskautesi on, mutta tekeekö mielesi jotain erityistä, onko ollut turvotusta, onko rinnat arat, närästääkö.

Kun saa hieman lisätietoa, niin minäkin voin olla huumorimielellä mukana:)

T:tytön ja kahden pojan äiti

Vierailija
4/8 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt mitään erikoista tee mieli, tavallinen ruoka kelpaa parhaiten, siitä tulee paras olo. Pahoinvoidessakaan ei tehnyt luonnollisesti mieli mitään, kaikki tuntui pahalta... Rinnat on kasvaneet ja arat. Enää ei mahan turvotusta, mutta painoa on tullut lisää jo neljä kiloa...! Närästyskin on vähentynyt. Alkuun siis kaikki oli hankalaa, tuonne viikolle yhdeksän asti, jonka jälkeen kaikki pahat oireet ovat vähentyneet/kadonneet. Siinäpä nyt jotain lisätietoa :) Lisää veikkauksia peliin ja kertokaa kumpiko teille on tullut jos ootte ollu yhdynnässä päivää ennen ovista!

Vierailija
5/8 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöä veikkailisin minä.

Itse käytin ovistikkuja vaan keskimmäisen kanssa(raskautuminen kesti) ja silloin oltiin yhdynnässä just ovis päivänä ja ihana poika saatiin.

Tyttö raskaudessa mulla oli rinnat todella arat heti alkuraskaudesta asti, turvotusta ei ollut. Teki mieli tosi terveellistä ruokaa, kaikki makea rasvainen yms. epäterveellinen yökötti.

Näähän on vaan tämmöisiä ihania pohdiskeluja, jokaisella jokainen raskaus on varmasti erilainen, en tiedä onko vauvan sukupuolella juuri suurta vaikutusta, oireisiin, vatsanmuotoon tai sykkeisiin, mutta ihanaahan sitä on jännitellä raskausaikana.

Mun on kyllä pakko tähän loppuun myöntää, että mulla poikaraskaudet oli aikaslailla samanlaisia keskenään ja tyttö raskaus oli aivan erilainen verrattuna poika raskauksiin, en tiedä onko sattumaa vai mitä :)

Vierailija
6/8 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku sanoi, että päivä ennen ovista " kuuluu vielä pojan saantiin" , mut " Your Days ovulaatio/kuukautiskalenteri" (joka näyttää hedelmällisimmät päivät jne) näyttää mun kohdalla että päivää ennen ovulaatiota " sinulla on hyvät mahdollisuudet siittää tyttö" ! Kylläpä on jännää ;)

Vierailija
7/8 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään eka kertaa neuvolassa lääkärin vastaanotolla (rv 12+5). Sikiön sydämensykkeet olivat 145-150. Nyt on kyllä niin hyvä olo, ihan kuin ei raskaana olisikaan. Enää ei muita oireita ole kuin pikkuisen herkemmin hengästyttää kuin normaalisti ja että nälkä kalvaa ehkä pikkusen tiuhempaan kuin normaalisti. Uskomatonta minulle kahden " vaikean" raskauden jälkeen!!!

Vierailija
8/8 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin huvikseni raskaana ollessani tein kaikki mahdolliset nettitestit ja kuuntelin mummojen puheet vatsan muodosta - kaikki ennustivat poikaa (vaikka kaksi siis oli tulossa) ja vaaleansinisiä lahjoja tulvi.

Ainoa minkä jälkikäteen pohdin pitäneen paikkansa, oli hormoniviiva. alavatsasta napaan saakka = poika, jos jatkuu navan yli = tyttö.

Hormoniviiva oli niin voimakas että näkyy vieläkin (vauvat vajaa 6kk) ja kaksi tyttöähän sieltä tuli!

Ai että oli hauskaa jättää yllätykseksi, ainoa kohta synnytyksessä jossa nauroin ääneen; onneksi olkoon, teillä on tytär! Ja toista pukkaamaan.