Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä PIENIÄ asioita voi tehdä, että ihmiset ovat silleen että

Vierailija
07.06.2025 |

"Onpas sinulla mielenkiintoinen elämä."

Tarkoitan vain kun itse en oikein pidä mitään peruselämän jutskia kovin mielenkiintoisina, mutten myöskään jaksa mitään suurieleistä sinne sun tänne matkaamista. Olen kokenut itse teetetyn remontin, olen ostanut pari autoa, olen muuttanut aika monta kertaa, jatkan opintoja jossain vaiheessa, olen käynyt oikeutta eri asioista, aion jatkaa yhtä liikuntaharrastusta jossain vaiheessa tässä... mutta ei mikään oikein ole mielestäni sellaista kovin mielenkiintoista. Mikä on mielenkiintoista?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä mielenkiintoinen elämä sisälsi shoppailua ja kotibileitä. Tosin en ikinä ollut mikään kova juomaan, mutta silloin riitti parikin kertaa kuukaudessa ja oli heti mielenkiintoista olevinaan. Aikuisena oikein mikään ei ole.

Vierailija
2/9 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on mielenkiintoista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti aikuisena mikään ei ole mielenkiintoista. 

Vierailija
4/9 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan "mielenkiintoiset" ihmiset. Ihminen, joka koittaa korostaa omaa mielenkiintoisuuttaan tekemisten kautta on niin hirvittävä kana, ettei tämmöistä jaksa kuunnella hetkeäkään.

Vierailija
5/9 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme mielenkiintoista asiaa ihmisessä:

- Iloisuus, lämpimyys ja toisten huomioonottaminen.

- Oman tapansa elää löytäminen, onnellisuus siitä, mitä tekee

- Vaatimattomuus ja sivistys

Vierailija
6/9 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys!

Piti ihan miettiä kuka vois olla mielenkiintoinen, niin mieleen tuli sellaiset ihmiset jotka ovat pitkään tutkineet ja innostuneet jostakin asiasta. Vaikka ei itse olisi ollut koskaan kiinnostunut vaikkapa avaruuden kuvaamisesta joku asiaan vihkiytynyt tyyppi saattaa osata kertoa sen niin elävästi ja miten hän matkustaa jonnekin Uuteen Seelantiin katsomaan jotakin merkittävää avaruudessa tapahtuvaa tähtimuodostelmaa se kuulostaa kuin eksoottiselta seikkailulta. Ei tulisi pieneen mieleeni edes huomata tuollaista pikku uutista missään ja kun sen oikea ihminen osaa silmät loistaen kertoa on ihan kade, että voi kun olisi itsekin innostunut jostakin perinpohjaisesti. 

Silloin kun ihminen on aito siinä, mikä häntä kiinnostaa, se kyllä saa heti ajattelemaan että onpa mielenkiintoinen ihminen. Sellaiset eivät yleensä pidä meteliä itsestään.

Vierailija
7/9 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle mielenkiintoiset asiat eivät välttämättä ole sitä muiden mielestä. Esim auto- tai koiraharrastajan jutut eivät todellakaan kaikkia kiinnosta alkuunkaan. Tee itsellesi mielenkiintoisia asioita. Mitä väliä sillä on mitä muut tekevät tai ajattelevat. Jos löydät intohimon johonkin tiettyyn, on sen aiheen tapahtumia, harrasteryhmiä tai Facebook ryhmiä missä voi hehkuttaa kyseistä asiaa yhdessä muiden samanhenkisten kanssa. 

Vierailija
8/9 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

salasuhteet vaikuttavat olevan se jännin juttu, mistään muusta ei oikein saa mitään

Vierailija
9/9 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle mielenkiintoiset asiat eivät välttämättä ole sitä muiden mielestä. Esim auto- tai koiraharrastajan jutut eivät todellakaan kaikkia kiinnosta alkuunkaan. Tee itsellesi mielenkiintoisia asioita. Mitä väliä sillä on mitä muut tekevät tai ajattelevat. Jos löydät intohimon johonkin tiettyyn, on sen aiheen tapahtumia, harrasteryhmiä tai Facebook ryhmiä missä voi hehkuttaa kyseistä asiaa yhdessä muiden samanhenkisten kanssa. 

No sitä väliä, että en halua vaikuttaa miltään tylsimykseltä. Kun tiedän etten sellainen ole. En vain keksi mitään tekemistä ikinä enkä keksi mikä olisi mielenkiintoista. Voin mennä risteilylle, mutta onko se erityisen mielenkiintoista? Ei. Voin ostaa talon, mutta onko se mielenkiintoista? On, mutta samalla ei. Kaikki on vain niin tavallista. Olisi kiva ettei tarvitsisi aina kertoa miehille deittisovelluksessa, että ei tässä mitään, olen vain. Haluaisin keksiä jotain mielenkiintoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä