Voi hitsi, miehen kaveri alkoi arvostella mulle vaimoaan!
Kävin tuossa kauppareissulla ja parkkiksessa näin perhetuttumme tai oikeastaan miehen kaverin. Juteltiin kaikenlaista ja lopuksi sanoin, että pakko lähteä kotiin, että ehtii illalla viellä salille.
Mies alkoi tilittää: " Voin kun " Minnakin" kävisi salilla, kotona vaan valittaa raskauskilojaan eikä tee mitään. Sille tekis niin hyvää joskus vähän liikkua." Lisäs vielä lopuksi, että kysyisinko Minnaa joskus mukaan. Lupasin kysyä.
Ensinnäkin mä saisin kauhean raivarin, jos tietäisin mun miehen puhuvan tuollaista. Toiseksi mua nolotti sen miehen puolesta kauheasti. Kolmanneksi mä en aio sitä Minnaa pyytää mihinkään.
Sikamainen äijä mun mielestä.
Mitä ootte mieltä?
Kommentit (7)
Ja mun kaveri ei edes ole mitenkään lihava vaan ihan tavallinen suht hoikkakin.
Mies sanoi sitten vaan pokkana kaverilleni, että " me " matin" kanssa mietittiin, että sulle sopis hyvin toi ja toi liikunta..."
Kaveri oli tosi vihainen ja surullinen tuon jälkeen. Ja sinne liikuntaharrastukseen ei mennyt.
Mutta - anteeksi vaan nyt kaikille - se nainen on niiiiin ylipainoinen, ettei jaksa kunnolla kävellä. Mä en jaksa sellaisen kanssa lenkkeillä, kun olen itse tottunut juoksemaan 10 km tunnissa.
Salille ehkä voisinkin lähteä. Mun mielestä olisi vaan jotenkin liian läpinäkyvää pyytää todella, todella ylipainoista puolituttua yhtäkkiä kuntosalille kanssani. Vai olisko se noloa?
Kehtaisinko pyytää?
ap
Hän yrittää tehdä vaikutuksen sinuun...keino on ehkä väärä, mutta silti...
Ei ole läpinäkyvää, jos kerta liikunta on luonteva osa elämääsi.
hänen poikaystävänsä ei ikinä lähde hänen kanssaan mihinkään, he käyvät vaan toistensa luona kylässä. Mies on sanonut että " jos haluat perheen, hanki toinen mies, minä en halua lapsia."
Minusta tuo on niin törkeetä, mutta tyttö ei halua jättää häntä koska pelkää ettei löydä toista miestä tilalle. Ennemmin oisin kyllä yksin.
Pyydä vain sitä Minnaa mukaan. Tuollaisessa avautumisessa voi hyvinkin olla takana muutakin kuin ne raskauskilot. Ehkä Minna on muuttunut kovasti, on saamaton, ehkä hieman masentunutkin eikä saa aikaiseksi lähteä ylös siltä sohvalta ja tapaamaan muita aikuisia. Ja mies on huolissaan, mutta keinoton tilanteen edessä.