Miksi kukaan järkevä koulutettu ihminen menisi jonnekin saatanan korpeen Karhunkierrokselle?!?
Jossa vesi on aina seissyttä, eikä vessoja tai peseytymismahdollisuuksia ole.
Kommentit (66)
Kaikkien pitäisi joskus viettää aikaa oloissa, joissa ei ole sähköä ja juoksevaa vettä. Tekee hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vetänyt sen pisimmän version kolmessa päivässä, mutta olenkin tyhmä dippainssi.
Itse olen kolmessa päivässä käynyt Wienin, Berliinin ja Amsterdamin oopperoissa.
Luulin, että oopperoita mitataan laadulla eikä määrällä.
Kauhee turistirysä tuokin nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Heh. Ei ole kovin korpea oikeasti. Monesta paikkaa pääsee asvalttitien varteen ja voi tilata taksin Kuusamoon tai Rukalle hotelliin ja mökkeihin.
Heh, kyllä se nyt vaan ihan oikeaa metsää on, vaikka siinä autotiet meneekin suhteellisen lähellä. Kannattaa joskus käydä. Ihmettelen tuota näkemystä että vain erämaat on oikeaa retkeilyä ja oikeaa korpea. Yleensä näin sanoo ne jotka ei koskaan ole metsässä yöpyneet. Ja voi sieltä Karhunkierrokseltakin olla yllättävän pitkä matka siihen maantien varteen, jos nilkka nyrjähtää tai ripuli iskee sopivassa paikassa.
Minä en ole ollut saatanan korven Karhunkierroksella mutta Kuusamossa kylläkin. Halusin kokeilla vaeltamista, ja tuo vaikutti melko helpolta reitiltä. Kotipuolessa oli syksy, Kuusamossa jo ensilunta ripotteli. Trangialla keiteltiin puurot, sopat ja kahvit, tuvissa nukuttiin. Poroja nähtiin. Oli oikein mukava reissu.
Vierailija kirjoitti:
Maalaiset ja kaupunkien insinöörit.
Juu ja presidenttipari
Vierailija kirjoitti:
Kenelle oli yllätys, että moisessa turistirysässä tuli hygieniaongelma? Seuraavaksi sama vastaavissa kohteissa. Kävijät eivät osaa käyttäytyä.
Mistä tämä vatsatautiepidemia siis syntyi? Joku oli mennyt saastuttamaan puron tai lähteen ajattelemattomuuttaan ja piittaamattomuuttaan? Voin uskoa nykyihmisistä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnosta vieraantuneen aloitus. Kyllä jokaisen ihmisen pitäis oppia pärjäämään luonnossa.
Kai tajuat että olet maailmassa vähemmistöä ulinoinesi.
Mitä väliä sillä on, jos on vähemmistöä tai enemmistöä? Tärkeää on kuulua oikeaan viiteryhmään arvojensa mukaisesti. Luonto on jotain, mitä ei voi mikään korvata.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle oli yllätys, että moisessa turistirysässä tuli hygieniaongelma? Seuraavaksi sama vastaavissa kohteissa. Kävijät eivät osaa käyttäytyä.
Ihan liikaa väkeä tuolla, luonto ei kestä.
Vierailija kirjoitti:
Olen vetänyt sen pisimmän version kolmessa päivässä, mutta olenkin tyhmä dippainssi.
Miksi noin kiire, etkö viihtynyt? Itse käytin kuusi päivää.
Vierailija kirjoitti:
Rehellusyyttäsi arvostan.
ohis
Ei tulisi mieleenkään mennä tuollaisiin olosuhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien pitäisi joskus viettää aikaa oloissa, joissa ei ole sähköä ja juoksevaa vettä. Tekee hyvää!
Miten tekee hyvää?
Ap:lle juurtunut juntin kaljatuoppi käteen?
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt samaa,en menisi. Olen kerran käynyt Kolilla,sitäkin hehkutetaan,en nyt pitänyt ihmeellisenä paikkana,ei toista kertaa.
Kolilla sama seuraavaksi. Pienempi paikka ja liikaa väkeä.
greta kävi paskantamassa sinne jotta ei riistettäisi luontoa kävelemällä siellä.
Tässä on jälleen se ongelma, ettei kukaan muu tunne AP:n mielikuvia järkevästä ja koulutetusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se on?
Terassikierros, jossa juodaan Karhu-olutta.
Juoppo kun kuulee sanan "karhu", niin sille tulee heti ensimmäiseksi mieleen Karhu-merkkinen olut. Mitäpä muutakaan karhu voisi olla? Sen kylkeen kun liitetään sana "kierros", niin asia selvä. Karhun kierroksesta puhuttaessa ei voi olla kyse muusta kuin kapakan terassista, jossa tarjoillaan kierroksia. Hän siellä juo ja muut tarjoavat ja maksavat koko lystin.
Koska Suomen "ihana" luonto. Eli istutettua talousmetsää Suomessa vaan joka paikassa. Vähänkään erikoisemmat metsätyypit ym on hävinneet.